Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@06:33:21 GMT

صعود ملوان؛ پای یک دروازه بان در میان بود

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۱۵۵۹۷

صعود ملوان؛ پای یک دروازه بان در میان بود

ملوان در ضیافت پنالتی ها با نتیجه 4-3 از سد تیم خیبر خرم آباد گذشت تا به مرحله نیمه نهایی جام حذفی صعود کند.

به گزارش "ورزش سه"، چهره ملوان در ضربات پنالتی دروازه بان این تیم بود. رضا حیدری با شماره پیراهن 33. او با مهار پنالتی اول و آخر خیبر خرم آباد پرونده صعود انزلی چی ها را به مرحله نیمه نهایی رقابت های فوتبال قهرمانی جام حذفی باشگاه های کشور بست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او روی دیگر ضربات هم واکنش خوبی داشت و می توانست یک ضربه پنالتی دیگر را مهار کند که توپ از زیر دستش عبور کرد و تبدیل به گل شد. نکته جالب در این بازی جدا از مهار خوب پنالتی ها توسط رضا حیدری ضربات تماشایی ملوانی ها بود. اگر چه ملوان یک ضربه پنالتی را از دست داد اما دیگر ضربات این تیم مطمئن زده شد و در برخی از ضربات دروازه بان خیبر خرم آباد فریب خورد. سجان پسندیده تنها بازیکنی از تیم ملوان بود که ضربه پنالتی اش به گل تبدیل نشد. او با پای چپ محکم به سمت راست خود ضربه زد که دروازه بان تیم خیبر با شیرجه ای دیدنی این توپ را از آن خود کرد.

 

رضا حیدری در ضربات پنالتی ضربه عارف رستمی و احمد نصیری را مهار کرد. جالب است بدانید عارف رستمی با 17 گل زده به عنوان آقای گلی رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور در فصل جاری دست پیدا کرده است.

 

حالا ملوان در کنار استقلال – گل گهر و فولاد تیم های حاضر در مرحله نیمه نهایی جام حذفی هستند. بازی بعدی تیم ملوان در مرحله نیمه نهایی به پنالتی کشیده شود باز هم می تواند روی مهارت رضا حیدری حساب باز کند. هر چند کار ملوانی ها که یکی از تیم های پرافتخار جام حذفی به حساب می آیند در مرحله نیمه نهایی سخت است چون باید با یکی از تیم های لیگ برتری بازی کنند. البته ملوان پیش از رویارویی با خیبر خرم آباد در قا ئمشهر تیم لیگ برتری نساجی را با گل زکریا مرادی شکست داد.

ملوان بندرانزلی خیبر خرم آباد دسته یک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ملوان بندرانزلی خیبر خرم آباد دسته یک مرحله نیمه نهایی خیبر خرم آباد دروازه بان رضا حیدری جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۵۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمله عجیب کاپیتان استقلال به وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی

آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در اراک به مصاف آلومینیوم رفت و در ضربات پنالتی به حریف خود باخت. پرسپولیس در حالی از این رقابت‌ها حذف شد که در طول بازی ۲ بار از حریف خود با اختلاف ۲ گل پیش افتاد، اما تلاش بازیکنان آلومینیوم و همچنین اشتباهات خط دفاعی پرسپولیس باعث شد تا بازی مساوی و به ضربات پنالتی بکشد.

در ضربات پنالتی هم وحید امیری پنالتی خود را خراب کرد تا آلومینیوم به برتری برسد و راهی مرحله بعد شود.

این اولین بار نبود که وحید امیری در یک بازی حساس پنالتی خراب می‌کند. او پیشتر هم در سال ۲۰۱۵ و در جام ملت‌های آسیا در استرالیا و در دیدار ایران مقابل عراق پنالتی خود را به تیرک زد تا کاپیتان عراق با گل کردن ضربه خود صعود تیمش را مسجل کند.

آندرانیک تیموریان کاپیتان تیم ملی و استقلال درباره آن بازی اینگونه تعریف می‌کند: پس از بازی و حذف شدن ما وحید حال خوبی نداشت. ما در هتل بودیم و من به عنوان بزرگتر تیم به اتاق وحید رفتم تا حالش را بپرسم. او خیلی دپرس بود و گریه می‌کرد. همان لحظه بازی امارات و ژاپن در حال برگزاری بود و جالب اینجاست که به پنالتی هم کشیده بود. در آن لحظه کیسوکه هوندا بازیکن با تجربه و معروف ژاپن پنالتی اش را به بیرون زد. من برای اینکه حال و احوال وحید امیری را عوض کنم به او به شوخی گفتم: هوندا ضربه اش را خراب کرد، تو که موتور براوو هم نیستی. پس گریه نکن.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • صعود پردردسر الهلال به فینال جام حذفی عربستان
  • مصاف خیبر خرم آباد با فجر سپاسی فردا در شیراز
  • رئال مادرید اجازه نداد آب خوش از گلوی بایرن مونیخ پایین برود
  • صعود جنجالی الهلال ۱۰نفره به فینال جام حذفی عربستان
  • دوئل کارلتو و توخل در مونیخ برنده نداشت / سرنوشت صعود به مادرید کشیده شد!
  • رئال مادرید کامبک بایرن مونیخ را نافرجام گذاشت
  • کارشناسان داوری علیه تصمیم جنجالی در انزلی
  • جمله عجیب کاپیتان استقلال به وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی
  • جعفری: باختیم، اما برای پورحمیدی خوشحالم
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی