Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود نوری شادکام در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از ۳۰ هزار و ۸۵۳ نمونه گرفته شده از بیماران مشکوک به کرونا ویروس در ماه گذشته، بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۵ هزار و ۴۹۷ بیمار مبتلای قطعی به کرونا در استان یزد شناسایی شدند.

وی افزود: همچنین از ۶۸۸ نمونه گرفته شده از بیماران مشکوک به کرونا ویروس در شبانه روز گذشته، بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۲۷۷ بیمار مبتلای قطعی به کرونا در استان شناسایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوری شادکام عنوان کرد: از این تعداد ۲۵ نفر در بیمارستان‌های استان بستری هستند و ۲۵۲ نفر نیز در منزل دوره نقاهت خود را طی می کنند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد اظهار داشت: در شبانه روز گذشته پنج بیمار مبتلا به کرونا و در ماه گذشته، ۱۴۴ نفر قربانی کرونا شدند و جان خود را از دست دادند.

نوری شادکام ادامه داد: در حال حاضر ۸۵۴ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد ۱۴۱ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه خدمات دریافت می کنند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: یزد دانشگاه علوم پزشکی یزد دانشگاه علوم پزشکی یزد ویروس کرونا یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۵۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد از نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از صدا و سیما، محمد عشقی اظهار کرد: در ساعت ۱۹ شب گذشته با دریافت خبری مبنی بر گیر افتادن ۱۸ نفر در سیل روستای شادکام، دو تیم امدادی سیلاب و کوهستان هلال احمر شهرستان بافق با ۳ خودرو امدادی به منطقه اعزام شدند.

وی ادامه داد: با استفاده از تجهیزات کارگاه این افراد را نجات و به مکان امن انتقال دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر یزد بیان کرد: همچنین قبل از این حادثه ساعت ۱۶ دیروز تیم‌های امدادی به روستای قطرم بافق اعزام و پس از رهاسازی چندین خودرو گرفتار در سیل و خارج نمودن افراد از منازل متأثر از رودخانه‌ها تا پاسی از شب تلاش و خدمات رسانی کردند.

کد خبر 747969

دیگر خبرها

  • پخش صدای علیرضا قربانی قبل از مسابقه حساس فوتبال !
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • آواز علیرضا قربانی در استادیوم فوتبال؛ جدی می‌فرمایید؟
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • قطعی: آرنه اسلوت وارث میراث یورگن کلوپ شد
  • چهارهزار نفر در اردستان مبتلا به دیابت هستند
  • نجات ۱۸ نفر گرفتار در سیل روستای شادکام بافق | ویدئو
  • استفاده از فیبر نوری قدمی برای افزایش سرعت اینترنت
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد