Web Analytics Made Easy - Statcounter

فریدون همتی شنبه شب در نشست با اعضای منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر بندرعباس اظهار داشت: در انتخاب شهردار، دقت و مراقبت بسیار صورت گیرد تا یک شهردار خوب انتخاب شود و تیم پرتلاشی که تامین منافع مردم برای آنها مهم است، در شهرداری شکل بگیرد تا مسائل شهر، در یک زمان قابل قبول حل شود.

استاندار هرمزگان افزود: شهر بندرعباس باید به عنوان بهترین و مهمترین شهر بندری در ایران خودنمایی کند و به یک نماد ملی تبدیل و بهترین شرایط برای زندگی در شهر بندرعباس، ایجاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همتی در این نشست بر لزوم اختصاص اعتبارات شهرداری بندرعباس از محل ارزش افزوده برای اجرای کارهای عمرانی در شهر بندرعباس تاکید کرد.

وی اظهار داشت: با استفاده از ظرفیت موجود در قانون بودجه، می توان از تسهیلات بانکی و اوراق نیز برای تامین مالی اجرای پروژه‌های زیرساختی در شهرها استفاده کرد.

همتی خواستار حسابرسی دقیق از عملکرد مالی شهرداری توسط شورای شهر شد و بر لزوم آشنایی دقیق اعضای شورای شهر با قوانین و مقررات، تاکید کرد.

استاندار هرمزگان با اشاره به اجرای طرح بزرگ ساماندهی فاضلاب بندرعباس ، افزود: با تدبیر و پیگیری‌های گسترده‌ای که صورت گرفت و تشکیل شرکت زیرساخت متشکل از صنایع غرب بندرعباس، این طرح به مرحله اجرا رسید و کمیته راهبری برای نظارت بر اجرای آن نیز تشکیل شده است.

وی با اشاره به پروژه بلوار ساحلی شرق بندرعباس، گفت: این بلوار به شکلی طراحی شده که در کشور بی نظیر است و تغییر اساسی در شهر بندرعباس، ایجاد می‌کند که این کار بزرگ با خلاقیت و نوآوری، صورت گرفت.

همتی توجه به نوسازی بافت فرسوده، توسعه و بهبود فضای سبز و ایجاد اسکله‌های گردشگری را از دیگر مواردی دانست که باید در شهر بندرعباس، مورد توجه قرار گیرد.

استاندار هرمزگان تصریح کرد: در شهر بندرعباس، می توان کارهای بزرگی انجام داد و شورای اسلامی شهر بندرعباس باید با وحدت و همدلی در این راستا گام بردارد.

اعضای منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر بندرعباس نیز در این نشست، ضمن بیان دیدگاه های خود به مواردی از جمله مشکلات بافت فرسوده شهر، مالیات ارزش افزوده، عوارض آلایندگی، تصرفات اراضی، بازگشایی معابر، جذب نیرو، طرح تفصیلی شهر، بهره مندی شهروندان از مزایای شهر بندری در بخش گردشگری دریایی و بهداشتی اشاره کردند.

اعضای منتخب شورای شهر بندرعباس با اشاره به آغاز عملیات اجرایی طرح بزرگ ساماندهی فاضلاب شهر بندرعباس به دستور رئیس جمهور، رفع مشکل فاضلاب بندرعباس را مطالبه دیرین و به حق مردم این شهر عنوان کردند و از پیگیری استاندار هرمزگان، برای ساماندهی این موضوع قدردانی و آن را کاری بزرگ عنوان کردند که سال ها بر زمین مانده بود و شهرداری نیز به تنهایی نمی توانست آن را به سرانجام برساند.

برچسب‌ها شورای شهر شهرداری بندرعباس  فریدون همتی هرمزگان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای شهر شهرداری بندرعباس فریدون همتی شورای شهر شهرداری بندرعباس فریدون همتی هرمزگان استاندار هرمزگان شهر بندرعباس شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۶۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌ و شهرسازی لرستان در اجرای طرح‌های جامع بازنگری کند

ایسنا/لرستان شهردار سلسله گفت: راه‌ و شهرسازی لرستان در طرح‌های جامع و تفصیلی بازنگری کند و به اجرای این طرح‌ها شتاب بیشتری دهد.

محمد شریفی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: باید از ظرفیت قانون مولدسازی برای کمک به شهرداری‌ها استفاده شود.

وی ادامه داد: در ماده ۲۲ قانون هوای پاک به صراحت وظایف دستگاه‌ها مشخص شده است که باید به آنها عمل کنند.

شهردار سلسله گفت: با هدف توسعه فضای سبز در شهرها، نیاز است راه و شهرسازی برخی املاک خود را برای سرانه فضای سبز در اختیار شهرداری‌ها قرار دهد.

وی درباره تامین قیر برای شهرداری‌ها، بیان کرد: در لرستان کارخانه آسفالت داریم، اما قیر نداریم و حتی اگر قیر را تامین کنیم شرکت آب منطقه‌ای لرستان اجازه برداشت شن و ماسه را از رودخانه نمی‌دهد.

او درباره تامین ماشین‌آلات در شهرداری‌های استان، گفت: سهم شهرداری الشتر از ماشین‌آلات عمرانی اندک است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جلسه استیضاح شهردار ساری برگزار شد
  • در نود و یکمین جلسه شورای شهر ساری چه گذشت؟
  • انتخاب شهردار نمونه بر اساس ایجاد درگاه ارتباطی، بازرسی و ارزیابی عملکرد
  • سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران رونمایی شد
  • پیست موتورسواری غیراستاندارد بندرعباس، چالشی جدی
  • رونمایی از سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران | معاون شهردار: نظارت گریز نیستیم
  • راه‌ و شهرسازی لرستان در اجرای طرح‌های جامع بازنگری کند
  • عضو شورای اسلامی کلانشهر اهواز :کلانشهر اهواز امینی شهردار را نمی‌خواهد | کسی ندای هل من ناصرا ینصرنی اهواز را نمی شنود
  • طرح جلوگیری از ورود مستقیم فاضلاب برخی محله‌ها به خورها آغاز می‌شود
  • نوسازی و توسعه خطوط جمع آوری فاضلاب بندرعباس ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد