Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، خدارحم امیری زاده رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: به کشاورزان مناطق دچار تنش آبی در قالب تسهیلات قرض الحسنه، اعتبار ۳ هزار میلیارد تومانی با سود ۴ درصد و باز پرداخت ۵ ساله پرداخت می‌شود.

او با بیان اینکه کشاورزان می‌توانند از طریق سامانه‌ای که بزودی اعلام می‌شود برای دریافت این تسهیلات ثبت نام و اقدام کنند، افزود: اطلاع رسانی در خصوص ثبت نام در این سایت و دریافت تسهیلات از طریق مدیریت‌های جهاد کشاورزی شهرستان‌ها، روابط عمومی سازمان و مراکز خدمات کشاورزی انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیری زاده بیان داشت: تاکنون ۸۰۰ میلیارد ریال غرامت به کشاورزانی که محصول کشت پاییزه خود را تحت پوشش صندوق بیمه کشاورزی کرده بودند و بر اثر خشکسالی دچار خسارت شده بودند پرداخت شده است، همچنین پیشنهاد پرداخت غرامت خشکسالی به کشاورزانی که محصول خود را بیمه نکرده و دچار خسارت گردیده و در صورت تامین اعتبار در این زمینه اطلاع رسانی می‌شود.

انتهای پیام/ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پرداخت غرامت تنش آبی بی آبی خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۶۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام ۲۴ هزار مادر دارای سه فرزند در طرح بیمه رایگان

مدیر کل بیمه اجتماعی کشاورزان روستائیان و عشایر فارس در گفتگوی اختصاصای با خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، گفت: تاکنون ۲۴ هزار مادر غیر شاغل داری سه فرزند در استان فارس، بیمه شده اند و نام نویسی بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری هم تا پایان اردیبهشت ادامه دارد.
حسن کمالی افزود: در این طرح مادران خانه‌دار ساکن در مناطق روستایی و عشایری دارای سه فرزند و بیشتر که تاریخ تولد فرزند سوم آنها فروردین ۱۳۹۶ به بعد باشد به صورت رایگان و کمک ۱۰۰ درصدی دولت بیمه می‌شوند و از مزایای بیمه و بازنشستگی آن برخوردار خواهند شد.
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان همدان تأکید کرد: همه مادران واجد شرایط طرح می‌توانند با مراجعه به ۱۷۴ موسسه کارگزاری صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر استان فارس، در این طرح ثبت‌نام کنند.

دیگر خبرها

  • ثبت نام ۲۴ هزار مادر دارای سه فرزند در طرح بیمه رایگان
  • پرداخت ۱۷ میلیارد تومان غرامت به کشاورزان مه‌ولاتی
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوارها در سال ۱۴۰۲
  • سال گذشته ۱۰هزار میلیارد ریالی به طرح‌های اولویت دار جهاد کشاورزی همدان پرداخت گردید
  • دلجویی معاون استاندار کردستان از کارگران آسیب‌دیده سنندج
  • سقف کاذب کناف برای پوشاندن سقف خراب
  • فرهنگ کار در کشور دچار آسیب شده است
  • سومین بسکتبال نوجوان آسیب دیده در حادثه تصاف درگذشت
  • پیگیری برای پرداخت غرامت به خسارت دیدگان بخش مسکونی سیل در استان
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: آواربرداری از خرابی 10 ساله زمانبر است/ سیاست های اقتصادی دولت ثمر داده/ کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی بود