Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-28@06:32:31 GMT

چاپ کتاب شاعر کهگیلویه و بویراحمدی

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۱۶۹۴۷

چاپ کتاب شاعر کهگیلویه و بویراحمدی

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: کتاب تألیفی سیاوش نریمان از شاعران و معلمان پیشین و استادیار دانشگاه های این استان به نام «پله های آسمان» با موضوع عرفان اسلامی در کلام بزرگان چاپ شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛هادی زارع پور اظهار داشت: سیاوش نریمان متولد سال ۱۳۴۴ شهرستان کهگیلویه تا سال ۱۳۸۷ دبیر آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بود و هم اینک نیز عضو هیأت علمی و استادیار رشته زبان و ادبیات فارسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: نریمان دارای مدرک تحصیلی دکترای تخصصی زبان و ادبیات فارسی با گرایش عرفانی از دانشگاه شیراز و نویسنده و شاعر آیینی است. 

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: کتاب «پله های آسمان» مبتنی بر تحلیل و واکاوی مقوله های محوری عرفان اسلامی  در کلام بزرگان است. 

زارع پور عنوان کرد: مطالب مورد بحث در این کتاب شامل سرچشمه عرفان و پیدایش آن، گزاره های متون منثور عرفانی، عشق و عقل، مفاهیم نظری عرفان، ابزارهای سیر و سلوک و اشاره ها و لطایف عرفانی از قبیل وحدت وجود، عقل و معرفت است. 

وی ابراز داشت: ۹۴ منبع ادبی و عرفانی معتبر و گرانسنگ در این کتاب مورد استفاده قرار گرفته است. 

زارع پور گفت: نریمان پیش از این کتاب های یاس های زخمی، ردپای باران و آینه های جاری را تألیف کرده و کتاب دلربایی ها در دل رباعی نیز از سوی او در حال تهیه و تدوین است. 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۶۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد ، شماره تلفن ۰۹۱۷۰۴۰۴۳۳۳ جهت اشتراک ویدئو‌ها و تصاویر شما مخاطبان گرامی جهت انعکاس در بسته گفتن نگین پیش بینی شده است.
نکته لازم اینکه در هنگام ضبط ویدئو حتما گوشی تلفن همراه بصورت افقی باشد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • وزیر علوم: صندلی خالی زیادی در دانشگاه‌ها داریم
  • شایعه عجیب درباره «شهریار»؛ با عالم غیب در ارتباط است!
  • تکریم چهره ماندگار فلسفه و عرفان در شیراز
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • طرح شنابرای۴۰۰۰دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی اجرا می شود
  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند