Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@08:33:49 GMT

چه خوبه که شما را داریم آقای موسوی(عکس)

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۱۷۲۰۷

چه خوبه که شما را داریم آقای موسوی(عکس)

سید محمد موسوی ستاره والیبال ایران امروز یک نمایش درخشان دیگر را مقابل لهستان پشت سر گذاشت.

به گزارش "ورزش سه"، در والیبال و آن هم مقابل تیم های فوق‌العاده ای نظیر لهستان که از ستاره های بزرگی نظیر بارتوژ کورک، لئون و... در ترکیب خود بهره می‌برد تنها کار تیمی است که می تواند گره گشا باشد و پیروزی را رقم بزند؛ کاری که شاگردان ولادیمیر الکنو دیروز در توکیو به بهترین شکل ممکن موفق به انجام آن شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

گزاف نیست اگر بگوییم که تیم ملی والیبال ایران در نبرد  برابر لهستان در همه بخش ها عملکرد فوق العاده ای از خود به نمایش گذاشت و بازیکنان ما در همه پست ها بالاترین کیفیت ممکن را از خود ارائه دادند و همین موضوع نیز پیروزی مقابل تیم رنک دوم جهانی و یکی از شانس های مدال طلای المپیک را رقم زد. 

 

 

اما شاید تکراری ترین اتفاق برای والیبال ایران طی سالهای گذشته عملکرد با ثبات و عالی سید محمد موسوی بوده است. سرعتی زن تیم ملی والیبال ایران که بسیاری او را بهترین مدافع دنیای توپ و تور می‌دانند، مقابل  لهستان نیز خیره کننده ظاهر شد و با دفاع های پی در پی خود مهاجمان حریف را کلافه کرد و نقش مهمی در پیروزی ایران داشت. 


موسوی همچنین در اواخر بازی چند سرویس خوب را روانه زمین لهستان کرد که کار دریافت را برای بازیکنان این تیم دشوار کرد.

عکس :امیر خیرخواه - توکیو

 

 

سید محمد موسوی تیم ملی والیبال ایران والیبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سید محمد موسوی تیم ملی والیبال ایران والیبال والیبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۷۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاکی روی یخ قهرمانی جوانان آسیا؛ پیروزی ایران مقابل کویت

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی، نمایندگان ایران در دومین حضور برون مرزی خود در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا، به مصاف تیم کویت رفتند و موفق شدند با نتیجه ۲۵ بر ۱ به برتری دست یابند.   نمایندگان جوانان هاکی باز ایران در چهارمین دیدار خود یکشنبه ۹ اردیبهشت از ساعت ۱۸ به مصاف تیم مالزی می‌روند.   تیم هاکی روی یخ کشورمان در این دوره از مسابقات در گروه A با تیم‌های ازبکستان، تایلند، مالزی و کویت در حال رقابت است.   در گروه B این مسابقات نیز امارات، مغولستان، هند، اندونزی و ماکائو حضور دارند.

دیگر خبرها

  • تاجگذاری باشکوه والیبال ایران: قهرمان جهان شدیم
  • دانش‌آموزان نابغه ایرانی بر بام والیبال جهان ایستادند
  • جادوگر آرژانتینی یکی یکی جام‌ها را درو می‌کند
  • فوتسال ایران بر بام آسیا ایستاد
  • پیروزی تیم والیبال دانش‌آموزی مقابل چین تایپه/ تقابل با آلمان در فینال جهان
  • هاکی روی یخ قهرمانی جوانان آسیا؛ پیروزی ایران مقابل کویت
  • خلاصه بازی ایران (5) 3-3 (4) ازبکستان (نیمه نهایی جام ملت های فوتسال آسیا - 2024)
  • تیم والیبال دانش آموزان ایران به جمع چهار تیم برتر جهان راه یافت
  • صعود دانش‌آموزان والیبالیست ایران به جمع چهار تیم برتر جهان
  • ایتالیا هم زانو زاد: والیبال ایران در جمع ۴ تیم برتر جهان