Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@03:47:49 GMT

۲.۵ مگاوات برق مصرفی در کردستان مربوط به ماینرها است

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۱۷۴۶۶

۲.۵ مگاوات برق مصرفی در کردستان مربوط به ماینرها است

هیوا لهونیان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه نمی توان مشخص کرد که کدام مناطق استان بیشتر در زمینه استخراج رمز ارز فعالیت دارند، اظهار داشت: شاید بخاطر مرزی بودن برخی افراد این تفکر را داشته باشند که جویندگان غیرمجاز رمز ارز بیشتر در شهرهای غربی استان استقرار یافته و مشغول فعالیت هستند، در حالیکه در شهرهای شرقی استان هم مزارعی از این نوع کشف و شناسایی شده است، به عنوان نمونه در دهگلان در یک مورد بیش از۲۶۴ دستگاه ماینر شناسایی، کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از شناسایی دستگاه‌های ماینر با استفاده از نرم افزارهایی مرتبط خبر داد و افزود: از اسفندماه سال گذشته تاکنون بیش از ۸۱۷ دستگاه ماینر غیرمجاز در قالب ۱۲۰ انشعاب در استان کشف و شناسایی شد و با این اقدام از تلفات ۲ هزار و ۴۵۰ کیلووات ساعت انرژی جلوگیری بعمل آمد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان تاکید کرد: به همکاری و تعامل مردم نیاز داریم و شهروندان می توانند در صورت مشاهده هر گونه دستگاه رمز ارز،مراتب را با شماره تلفن ۰۹۳۵۴۰۲۱۷۸۰ اطلاع دهند و از مشوق های مربوط به این امر برخوردارشوند.

لهونیان با بیان اینکه به هر فرد به ازای معرفی یک دستگاه ماینر سه میلیون ریال پاداش تعلق می‌گیرد، یادآور شد: از پاییز سال گذشته به دلیل استفاده غیرمجاز از ماینرها(دستگاه استخراج ارز دیجیتال) مصرف برق کشور بالاتر رفته و این مسئله نیز یکی از دلایل اساسی در کمبود برق بوده است.

در حال حاضر ۶۸۵ هزار مشترک در بخش‌های مختلف اداری، خانگی، تجاری، صنعتی و کشاورزی از خدمات شرکت برق کردستان بهره‌مند هستند.

برچسب‌ها شركت توزيع نيروی برق کردستان کردستان انرژی برق سنندج ماینینگ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شركت توزيع نيروی برق کردستان کردستان انرژی برق شركت توزيع نيروی برق کردستان کردستان انرژی برق سنندج ماینینگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۷۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استخراج کنندگان غیر مجاز رمزارز ۱۰۰ برابر نرخ انرژی را باید جریمه پرداخت کنند+ فیلم

مدیرعامل توانیر با اشاره به ساعت فعالیت استخراج‌کنندگان مجاز رمزارز در ایام گرم سال، از جریمه ۱۰۰ برابری فعالان غیر مجاز این بخش در تابستان پیش رو خبر داد.

گروه نفت و انرژی بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛ «مصطفی رجبی مشهدی» مدیرعامل توانیر در حاشیه آیین رونمایی از کمپین انرژی در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوال خبرنگار بازارنیوز پیرامون برنامه این شرکت برای مصرف برق ماینر‌های رمز ارز در فصل گرم سال گفت:برای کسانی که به صورت مجاز فعالیت استخراج رمز ارز را دنبال می‌کنند، پیش‌بینی می‌کنیم که از ساعت دو بامداد تا ۹ صبح که ساعت بار حداقل است، بتوانند فعالیت خود را داشته باشند. اما برای کسانی که در واقع به صورت غیر مجاز از شبکه برق استفاده می‌کنند، جرایم سنگینی پیش‌بینی شده است.


مدیرعامل توانیر خاطرنشان کرد: اگر ماینر‌هایی کشف شود، ضبط شده و تقدیم مقامات قضائی کشور می‌شود. بر اساس قوانین جدید، این ماینر‌ها امحا خواهند شد و جرایم سنگین بیش از ۱۰۰ برابر قیمت انرژی برای متخلفان پیش‌بینی شده است.


وی با تاکید بر این نکته که استفاده غیر مجاز از ماینر روند برق‌رسانی به مشترکان را مختل خواهد کرد، افزود: از همین جا از هموطنان می‌خواهم از طریق سامانه برق من، ماینر‌های غیر مجاز را گزارش دهند.


مشروح گفته‌های رجبی مشهدی را در کلیپ زیر مشاهده کنید؛

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



پایان پیام//

نام نویسنده: برچسب ها: ماینر غیر مجاز ، رمز ارز ، توانیر ، صنعت برق ، مصرف برق ، رجبی مشهدی لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000T9s

دیگر خبرها

  • آب‌دزدی در مازندران با سه‌هزار انشعاب غیرمجاز
  • کشف ۸ دستگاه ماینر غیرمجاز در روستای دودهک دلیجان
  • شناسایی متهم برداشت غیرمجاز یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریالی در تربت حیدریه
  • مسدود شدن ۲۹۰ کارت سوخت در کردستان
  • استخراج کنندگان غیر مجاز رمزارز ۱۰۰ برابر نرخ انرژی را باید جریمه پرداخت کنند+ فیلم
  • توقیف تجهیزات حفاری غیرمجاز در خرامه
  • معلمان نمونه کردستان معرفی شدند
  • شناسایی هویت ۷ شهید گمنام مدفون در فارس
  • ضبط ۲ دستگاه موتور سیکلت خارجی غیرمجاز
  • جدول مربوط به اعتبارات دستگاه‌های اجرایی تصویب شد