Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از الیوم السابع، «یایوی کوساما»، هنرمند ژاپنی گرچه در ۹۲ سالگی است، اما همچنان با نقاشی و مجسمه سازی با خطوط، ایده‌ها و رنگ‌هایی که دائماً با او تجدید می‌شوند و به هیچ کس شباهت ندارند، هنرمندان فعال و سرزنده‌ای را مجذوب خود می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تصمیم گرفت در یک آسایشگاه زندگی کند تا همچنان با پویایی بیست سالگی خود نقاشی‌ها و طرح‌هایی را ایجاد کند که گویی یک دختر نوجوان بانشاط است که با هنر و بزرگترین علاقه او زندگی می‌کند.

کوساما از کدو تنبل‌های بزرگتر از طول زندگی گرفته تا اتاق‌هایی با ابعاد بی نهایت که نور و سایه را منعکس می‌کنند، تا سازه‌های خال خال با رنگ روشن، تعداد بی شماری از هنر‌ها را ایجاد کرده و می‌کند که برای نخستین بار جهان را خیلی قبل از ظهور رسانه‌های اجتماعی تسخیر کرد.

این نوع هنرنمایی در سراسر جهان از سوی مجموعه‌ای از موزه‌ها و گالری‌های بسیاری از کشور‌ها برگزار می‌شود، از جمله نمایشگاه "می‌خواهم اشک تو جاری شود" که به میزبانی لندن، پایتخت انگلیس برگزار شد. این نمایشگاه که سیزدهمین نمایشگاه در انگلیس است، شامل گروهی از آثار قدیمی و جدید است که تلفیق شوخ طبعی، سرگرمی، سورئالیسم، آرامش و وسواس، همراه با بی نهایت است گویی که هرگز نمی‌خواهد، متوقف شود.

بیشتر بخوانید

نسخه کپی مونالیزا به قیمت بیش از ۳۶۵ هزار دلار به فروش می‌رسد!

کوساما می‌گوید: کدو تنبل‌ها از کودکی من برای من بسیار مایه آرامش بوده اند. آن‌ها نمایانگر لذت زندگی هستند. من احساس می‌کنم که آن‌ها موجوداتی فروتن و سرگرم کننده هستند بنابراین من همیشه آن‌ها را در کار‌های هنری خود به کار می‌گیرم. علاوه بر این، باغ گیاه شناسی نیویورک از طریق نمایشگاه «طبیعت کیهانی» این هنرمند ژاپنی را جشن می‌گیرد که به افتخار وی شاهد رونمایی از یک مجسمه برنز است.

موزه Geefnaker نروژ نیز با نمایشگاهی که ردپای ۷۰ سال از آفرینش‌های هنری این هنرمند ژاپنی است از جمله اتاق‌های غوطه وری و حسی بی نظیر او است، از او تقدیر و تمجید می‌کند.


انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نقاشی سه بعدی هنرمند نقاش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۷۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیوی جالب آقای خواننده در کنار عشق زندگی‌اش!

ناصر زینعلی، خواننده معروف سبک پاپ ویدیویی با عنوان «عشق زندگی‌اش» در کنار یک زن منتشر کرد که در فضای مجازی با استقبال خوبی همراه شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ویدیوی جالب آقای خواننده در کنار عشق زندگی‌اش!
  • خودنمایی سیاه قلمهای بانوان کردستانی در گالری سوره سنندج
  • چشم طبیعت، نمایشگاهی با الهام از زیبایی‌های طبیعت
  • «عیسی بخشی» در خانه ابدی آرام گرفت
  • پایان داوری آثار نخستین جشنواره هنری «گنجینه مِهر»
  • گریمور سینمای ایران در اردبیل تشییع شد
  • وزیر فرهنگ درگذشت یکی از بزرگان موسیقی کشور را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت وزیر ارشاد در پی درگذشت هنرمند موسیقی خراسان شمالی
  • وزیر ارشاددرگذشت عیسی بخشی از بزرگان موسیقی خراسان را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت مسئولان و جامعه هنری خراسان شمالی در پی درگذشت هنرمند موسیقی مقامی استان