Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع سوری از حمله خرابکارانه به دو ایستگاه تامین آب آشامیدنی در حومه درعا و ادامه هرج و مرج در اردوگاه «الهول» تحت کنترل شبه نظامیان وابسته به آمریکا خبر دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری سوریه(سانا)، مسئولان امور آب سوریه از اقدام خرابکارانه علیه تاسیسات تامین آب آشامیدنی در حومه درعا در جنوب این کشور و از کار افتادن دو ایستگاه پمپاژ آب خبر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این منابع بیان کردند که بر اثر این اقدام خرابکارانه، آب شماری از مناطق قطع و 150 هزار شهروند سوری از آب آشامیدنی محروم شدند.

«اسامه القادری» از مسئولان آب و فاضلاب درعا اعلام کرد: افراد ناشناس به ایستگاه پمپاژ آب تغذیه کننده شهر«نوی» در حومه شمال غربی درعا، حمله و اقدام به تخریب و  سرقت تجهیزات برقی آن کردند که این سبب از کار افتادن این ایستگاه شد. این ایستگاه آب آشامیدنی حدود 120 نفر را تغذیه می‌کرد.

وی افزود: حمله دیگری به ایستگاه تامین آب «ضخ الحاره» در حومه درعا که با انرژی خورشیدی کار می‌کرد، انجام شد و افراد ناشناس 80 صفحه خورشیدی و دیگر تجهیزات این ایستگاه را ربودند که 30 هزار نفر از آب آشامیدنی محروم شدند.

کشته شدن سه غیرنظامی در اردوگاه الهول

سانا به نقل از منابع محلی از کشته شدن سه غیرنظامی در اردوگاه الهول تحت کنترل شبه نظامیان « قسد» وابسته به آمریکا و نظامیان آمریکایی خبر داد.

این منابع بیان کردند: سه غیرنظامی که در میان آنها یک زن دیده می شود با گلوله سلاح کمری در اردوگاه الهول در حومه شرقی حسکه کشته شدند.

سانا گزارش داد: این اردوگاه شاهد هرج و مرج و شرایط سخت برای غیرنظامیان است. علاوه بر آن شرایط بهداشتی آن یک فاجعه انسانی را رقم خواهد زد زیرا نه آبی وجود دارد  نه دارو و غذا. امنیتی هم در این اردوگاه تحت کنترل نظامیان آمریکایی و شبه نظامیان وابسته به آنها وجود ندارد.

چندی قبل، صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) در بیانیه‌ای اعلام کرد که وضعیت امنیتی در اردوگاه الهول با مدیریت شبه نظامیان دمکراتیک سوریه (قسد) نگران کننده است، به ویژه آن که از آغاز سال جاری میلادی 40 تن کشته شدند که 16 تن آنان در ماه مارس رخ داده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اردوگاه الهول آب آشامیدنی شبه نظامیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۷۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله اسرائیل به جنوب سوریه

اسرائیل به  جنوب سوریه حمله کرد.

«دانیل هاگاری» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی پنجشنبه شب تأیید کرد که این رژیم جنوب سوریه را با موشک هدف قرار داده است.

به گزارش ایرنا به نقل از رسانه‌های صهیونیستی، هاگاری افزود: اسرائیل در پاسخ به حمله سوریه، مناطقی در حومه دمشق و قنیطره را هدف قرار داده است.

وی ادامه داد : اسراییل موشک‌هایی را که از سمت سوریه به سمت جولان شلیک شده بود، رهگیری و منهدم کرد.

شبکه العربیه نیز بدون ارائه سند و مدرکی مدعی شد: اسرائیل با انجام حمله ای هوایی یک پایگاه حزب الله لبنان را در جنوب غربی فرودگاه دمشق بمباران کرده است.

خبرگزاری رویترز نیز به نقل از یک مقام امنیتی رژیم صهیونیستی مدعی شد که حمله اسرائیل به یک ساختمان امنیتی در اطراف دمشق آسیب زده است.

خبرگزاری اسپوتنیک روسیه نیز به نقل از خبرنگار خود در دمشق از رهگیری حمله موشکی اسرائیل توسط پدافند هوایی سوریه خبر داد.

دیگر خبرها

  • ۱۲۴۲ حمله نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست به فلسطینیان در آوریل ۲۰۲۴
  • حمله راکتی به پایگاه نظامیان آمریکایی در دیرالزور سوریه
  • حمله به پایگاه نظامیان آمریکایی در دیرالزور سوریه
  • حمله هوایی دشمن صهیونیستی به حومه دمشق
  • حمله اسرائیل به حومه دمشق
  • حمله اسرائیل به جنوب سوریه
  • حمله رژیم صهیونیستی به حومه دمشق
  • انفجار در حومه دمشق؛ اسرائیل مدعی رهگیری موشک و حمله متقابل است
  • شنیده شدن صدای انفجار در حومه دمشق
  • حمله رژیم اسرائیل به مناطقی در جنوب سوریه