Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@02:47:55 GMT

صداقت در خط آتش ۱۰ متر

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۱۷۹۴۹

صداقت در خط آتش ۱۰ متر

مهیار صداقت در ادامه رقابت‌های تیراندازی در بازی‌های المپیک توکیو در ماده ۱۰ متر تفنگ بادی در خط آتش قرار گرفت.

به گزارش مشرق، مهیار صداقت دومین نماینده تیراندازی ایران امروز (یکشنبه) در مرحله مقدماتی در ماده ۱۰ متر تفنگ بادی همراه ۴۶ تیرانداز در خط آتش ایستاد. صداقت که نخستین حضور خود را در المپیک تجربه می‌کند در خط ۱۶ شلیک می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در صورت صعود به فینال، ساعت ۱۵:۳۰ به وقت محلی باید با رقبای خود مبارزه کند.

صداقت در هر ۳ ماده تفنگ بادی، خفیف و میکس مسابقه می‌دهد.

«هانیه رستمیان» هم صبح امروز در ماده ۱۰ مترتفنگ بادی در خط پنج شلیک خود را آغاز کرد که در نهایت با کسب جایگاه دهمی از راهیابی به فینال باز ماند.

روز گذشته ‌نخستین دور از رقابت‌های تیراندازی در حالی آغاز شد که «جواد فروغی» در تپانچه بادی ۱۰ متر با کسب نشان طلا نخستین مدال کاروان ایران در توکیو و نخستین مدال تیراندازی در ادوار تاریخ المپیک را تصاحب کرد. «فاطمه کرم‌زاده» و «آرمینا صادقیان» در ماده تفنگ بادی زنان به ترتیب در رده‌های بیست و سوم و سی‌ام ایستادند و از رسیدن به فینال بازماندند.

برنامه تیراندازان در ادامه بازی‌های المپیک به این شرح است:

سه شنبه ۵ مرداد: مقدماتی و فینال میکس تپانچه ۱۰ متر و مقدماتی و فینال میکس تفنگ بادی ۱۰ متر
پنجشنبه ۷ مرداد: مقدماتی تپانچه ۲۵ متر زنان مرحله دقت
جمعه ۸ مرداد: مقدماتی مرحله سرعت و فینال تپانچه ۲۵ متر زنان
شنبه ۹ مرداد: مقدماتی و فینال ۳ وضعیت زنان
دوشنبه ۱۱ مرداد: مقدماتی و فینال تفنگ ۳ وضعیت مردان

تیراندازی در این دوره با ۶ سهمیه ۴ زن و ۲ مرد به این المپیک راه یافته که نجمه خدمتی دومین حضور خود در این آوردگاه جهانی تجربه کرد. کاروان ایران تاکنون یک مدال طلا در تیراندازی کسب کرده است. ایران در المپیک ریو ۲۰۱۶ با کسب سه طلا و یک نقره و چهار برنز در وزنه‌برداری، تکواندو، کشتی در جایگاه بیست و پنجم ایستاد.
 
این بازی‌ها به دلیل شیوع کرونا با یک سال تاخیر اول مردادماه ۱۴۰۰ - ۲۳ جولای ۲۰۲۱ در ۳۳ رشته و ۳۹۹ ماده  به میزبانی ژاپن آغاز شد. ژاپن پیش از این میزبان المپیک ۱۹۶۴ بوده است.

ایران در سی و دومین دوره بازی‌ها المپیک ۶۸ سهمیه (۱۱ زن و ۵۷ مرد) در ۱۶ رشته ورزشی کسب کرده است که در نهایت  با ۶۶ ورزشکار ( ۱۰ زن و ۵۶ مرد) راهی توکیو شد.

منبع: ایرنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان المپیک توکیو المپیک توکیو مهیار صداقت تیراندازی المپیک المپیک 2020 ژاپن مقدماتی و فینال تفنگ بادی ۱۰ متر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۷۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلای نسرین شاهی در جام جهانی کره جنوبی

جام جهانی پاراتیراندازی به میزبانی کره جنوبی در حال برگزاری است و نمایندگان ایران امروز شنبه ۸ اردیبهشت در تپانچه بادی بانوان به مصاف حریفان خود رفتند.

نسرین شاهی، ساره جوانمردی و فائزه احمدی بانوان ملی پوش تیراندازی کشورمان در ماده تپانچه بادی بانوان P ۲، کلاس SH ۱، در مرحله مقدماتی با قرار گرفتن در جمع ۸ نفر نهایی راهی مرحله فینال شدند.

در مرحله فینالی که با حضور ستارگان تیراندازی برگزار شد، نسرین شاهی با ۲۳۹.۷ امتیاز در جایگاه نخست ایستاد و مدال طلا و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. ساره جوانمردی در امتیاز شوت آف با کسب ۲۱۴.۸ امتیاز در رده سوم ایستاد و موفق به کسب مدال برنز شد. فائزه احمدی دیگر نماینده کشورمان با ۱۴۸ امتیاز در رده ششم قرار گرفت.

پیش از این نیز رقیه شجاعی در ماده تفنگ بادی ایستاده در جایگاه هشتم قرار گرفت و تیم تپانچه بادی میکس کشورمان متشکل از محمدرضا میرشفیعی و نسرین شاهی به مدال نقره رسیدند.

همچنین محمدرضا میرشفیعی در ماده تپانچه بادی مردان موفق به کسب مدال نقره شد.

این مسابقات با حضور ۱۲۵ ورزشکار (۷۱ مرد و ۵۴ زن) از ۲۷ کشور جهان به میزبانی کره جنوبی برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا

tags # المپیک پاریس ، ورزش سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • جام جهانی پاراتیراندازی|رقیه شجاعی از صعود به فینال بازماند
  • رقیه شجاعی از راهیابی به فینال تفنگ سه وضعیت بازماند
  • برنز جام جهانی پاراتیراندازی به ساره جوانمردی رسید
  • طلای نسرین شاهی در جام جهانی کره جنوبی
  • جام جهانی پاراتیراندازی| ۳ طلا، نقره و برنز برای ایران
  • رهسپار بر سکوی نخست مسابقات آزاد تفنگ پسران جوان
  • برنامه روز پنجم مسابقات تیراندازی
  • تیم تپانچه بادی ایران به مدال نقره رسید
  • شجاعی در رده هشتم تفنگ بادی ایستاد
  • جام جهانی پاراتیراندازی کره جنوبی؛ شجاعی در رده هشتم تفنگ بادی ایستاد