Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی تپانچه گفت: دهمی المپیک نتیجه خیلی خوبی برای رستمیان بود و از عملکردش رضایت دارم.  به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا به توکیو، محسن نصر اصفهانی سرمربی تیم ملی تیراندازی با تپانچه بعد از دهمی رستمیان، گفت: هانیه خیلی قشنگ کار کرد، بهترین نتیجه ممکن را برای ما در المپیک رقم زد. آن هم در مسابقه‌ای که سطحش واقعا بالا بود و او با اختلاف خیلی کم از فینال جا ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: ما انتظار نداشتیم به این خوبی ظاهر شود، اما دستش درد نکند، دهمی المپیک برای اولین بار در تپانچه بانوان، کار بزرگی است.

سرمربی تیم ملی تیراندازی تپانچه همچنین گفت: سهمیه تپانچه زنان برای المپیک بعدی بیشتر می‌شود و نه تنها امیدوارم به فینالیست شدن هانیه در المپیک ۲۰۲۴ پاریس هستیم بلکه شک نکنید، زنان تپانچه دو سهمیه می‌گیرند.

نصر اصفهانی در مورد امکانات ملی پوشان تپانچه تاکید کرد: خدا را شکر ما امکانات خیلی خوبی داریم، حتی در حد بهترین های دنیا است. نمایندگان ما هم با مدال طلا و دهمی المپیک عملکرد خیلی خوبی داشتند.
انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیراندازی المپیک 2020 توکیو تیراندازی هانیه رستمیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۸۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ سهمیه پنجم بوندسلیگا در فصل 25-2024 لیگ قهرمانان اروپا قطعی شد

بوندسلیگا در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا 5 نماینده خواهد داشت.

طرفداری | با تغییر فرمت برگزاری لیگ قهرمانان در فصل آینده، دو سهمیه اضافی به کشورهایی که نماینده‌های آن بهترین عملکرد را داشته باشند تعلق می‌گیرد. پس از کسب سهمیه اول توسط سری آ، امشب بوندسلیگا نیز تعداد تیم‌های خود را به عدد 5 رساند. 

با پیروزی دورتموند مقابل پاری سن ژرمن، پنج باشگاه از بوندسلیگا در فصل آینده لیگ قهرمانان حاضر خواهند بود. زنبورها که با حذف اتلتیکومادرید، امیدها را برای کسب سهمیه پنجم زنده کرده بودند، امشب به نوعی در حق خودشان نیز لطف بزرگی انجام دادند. در فصل جاری بوندسلیگا، تیم ادین ترزیچ در فاصل پنج امتیازی با لایپزیش در رتبه پنجم قرار گرفته است. با نهایی شدن سهمیه اضافی، اکنون زنبورها حضور خود در فصل 25-2024 لیگ قهرمانان اروپا را قطعی کرده‌اند. به این ترتیب بایرلورکوزن، بایرن مونیخ، اشتوتگارت، لایپزیش و دورتموند، پنج نماینده بوندسلیگا در فرمت 36 تیمی لیگ قهرمانان خواهند بود. 

فصل 25-2024 لیگ قهرمانان به احتمال زیاد با این تیم‌ها برگزار خواهد شد. تیم‌هایی که نام آن‌ها پررنگ شده، حضورشان قطعی است.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • دو فرصت جهانی برای تیراندازان و امیدواری به افزایش سهمیه المپیک
  • رسمی؛ سهمیه پنجم بوندسلیگا در فصل 25-2024 لیگ قهرمانان اروپا قطعی شد
  • اعزام تیرانداز ساروی به مسابقات جام جهانی باکو
  • حسرت ۵۲ ساله اپه و فلوره ایران برای بازگشت به المپیک
  • برنامه جام‌جهانی تیراندازی اعلام شد
  • وعده صادق نتیجه همکاری جریان‌های علمی و دفاعی کشور بود
  • ایران در المپیک پاریس چند ورزشکار دارد
  • اعزام تیراندازان به جام جهانی باکو
  • اعزام تیراندازان به جام جهانی باکو + اسامی و برنامه مسابقات
  • فرشباف: تراکتور باید بسته بازی کند و به خط حمله استقلال فضا ندهد/تماشاگران بدانند هنوز فرصت کسب سهمیه آسیا وجود دارد