Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@03:53:50 GMT

پاداش ۱۰ هزار یورویی تیرانداز طلایی ایران اهدا شد

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۱۸۶۷۲

پاداش ۱۰ هزار یورویی تیرانداز طلایی ایران اهدا شد

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به توکیو، در این مراسم که با حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، رحمانیان سفیر ایران در توکیو دادگر رئیس فدراسیون تیراندازی، خانم طاهریان نایب رئیس بانوان وزارت ورزش و خانم فرهادی زاد معاون بانوان وزارت ورزش در محل سفارت برگزار شد پاداش ۱۰۰۰۰ یورویی پای سکو که از سوی هیات اجرایی کمیته ملی المپیک برای مدال آوران طلای بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو در نظر گرفته شده بود به جواد فروغی اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق تصمیم هیات اجرایی کمیته ملی المپیک به مدال آوران طلا، نقره و برنز کاروان اعزامی ایران به بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو به ترتیب ۱۰۰۰۰ ، ۵۰۰۰ و ۳۵۰۰ یورو یورو پاداش نقدی بعنوان پاداش پای سکو اهدا خواهد شد.

همچنین به کادر فنی رشته های مدال آور نیز ۷۰ درصد این مبلغ پرداخت خواهد شد.

کد خبر 5265123 زینب حاجی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: جواد فروغی تیم ملی تیراندازی ایران المپیک 2020 توکیو المپیک 2020 توکیو فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس المپیک توکیو تکواندو تیم ملی والیبال ایران قایقرانی کاروان ورزش ایران جواد فروغی والیبال کشتی آزاد کشتی فرنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۸۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی آقای ورزش ایران از رقابت با پرافتخارترین کشتی‌گیر تاریخ المپیک / فیلم

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • واکنش رئیس کمیته بین المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • واکنش رئیس کمیته بین‌المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • رئیس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد
  • مدال برنز بر گردن تیرانداز آذربایجان شرقی
  • یونانی‌ها مشعل المپیک را به پاریس تحویل دادند
  • پاداش هیات کشتی خوزستان به مدال آوران آسیایی
  • میرزازاده: مسئولان به آرامش کشتی در المپیک کمک کنند
  • پیش‌بینی آقای ورزش ایران از رقابت با پرافتخارترین کشتی‌گیر تاریخ المپیک / فیلم
  • دختر کاراته کا قمی بر سکوی قهرمانی کشور قرار گرفت
  • کشتی فرنگی ایران برای دومین بار در تاریخ با سهمیه کامل در المپیک