Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@21:29:28 GMT

به‌روزرسانی سامانه ۱۳۷ شهرداری سمنان

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۱۸۸۷۹

به‌روزرسانی سامانه ۱۳۷ شهرداری سمنان

سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری سمنان گفت: سامانه ارتباطات مردمی و مدیریت شهری ۱۳۷ شهرداری به آدرس ۱۳۷.semnan.ir جهت تسهیل کار شهروندان در ثبت و پیگیری درخواست آنان به‌روزرسانی شده است.

وحید پرویزی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: یکی از مهمترین ارکان کسب موفقیت در هر دستگاه، میزان ارتباط شهروندان با سازمان و حوزه مربوطه است که اغلب به واسطه تبلیغات گسترش می‌یابد اما در حقیقت آنچه بیشترین نقش را در حفظ این ارتباط دو سویه و متقابل ایفا می‌کند، سطح پاسخگویی و کیفیت ارائه خدمات است که سامانه ۱۳۷ برای تحکیم ارتباط میان شهروندان و شهرداری و رفع مشکلات شهری تلاش می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به راه اندازی مجموعه سامانه‌های خدمات الکترونیکی شهرداری تحت عنوان «سمنان من»، سامانه ۱۳۷ شهرداری نیز با لحاظ کردن برخی نیازمندی‌های عملکردی و ایجاد تناسب ظاهری با سایر سامانه‌های موجود به‌روزرسانی شد که امیدواریم این اقدام موجب افزایش رضایت‌مندی و مشارکت شهروندان در پیگیری و رفع معضلات شهری باشد.

سرپرست سازمان فناوری اطلاعات شهرداری سمنان تصریح کرد: شهروندان برای استفاده از سامانه ۱۳۷ شهرداری می‌توانند به آدرس ۱۳۷.semnan.ir مراجعه کرده و درخواست‌های خود را به صورت آنلاین و غیرحضوری در زمینه‌های مختلف پیش بینی شده مطرح و نتایج پاسخ خود از مدیریت شهری را در همین سامانه رصد کنند.

وی با بیان این که شهروندان می‌توانند با مراجعه به سامانه ۱۳۷ نسبت به ثبت بازخورد خود از هر یک از خدمات دریافت شده اقدام کنند، خاطرنشان کرد: این نظرات مستقیماً در ارزشیابی و عملکرد مناطق و سازمان‌های شهرداری و بهره گیری در اصلاح روند پیگیری درخواست‌های مردمی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کد خبر 509186

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سامانه ۱۳۷ شهرداری سمنان بروزرسانی فناوری اطلاعات و ارتباطات مدیریت هوشمند شهر خدمات الكترونيكي شهر سمنان شورای شهر سمنان شهروند شهرهاي ايران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ۱۳۷ شهرداری سامانه ۱۳۷

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۸۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اردبیل از راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، دلاور زارعی اظهار کرد: با توجه به ارتقای خدمات شهری و بهبود وضعیت ترافیکی با همکاری سازمان‌های مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل و فاوای شهرداری اردبیل، سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو، راه‌اندازی شد.

وی افزود: همشهریان عزیز می‌توانند با مراجعه به آدرس https://ardabilman.ir و بخش حمل‌ونقل و ترافیک از خدمات پارک حاشیه‌ای استفاده کنند.

زارعی بیان کرد: با توجه به اینکه همه خدمات شهری در سامانه جامع خدمات شهروندی (اردبیل من) تجمیع شده است، شهروندان محترم با مراجعه به آدرس فوق و نصب این اپلیکیشن از قسمت صفحات، بدون نصب سایر نرم‌افزارها می‌توانند از همه خدمات شهرداری اردبیل بهره‌مند شوند.

کد خبر 748840

دیگر خبرها

  • مدیرعامل سازمان پسماند: شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند ۶۵ درصد کاهش یافت/ تهران از پاریس تمیزتر است
  • منطقه پردیسان قم صاحب مجتمع نانوایی می‌شود
  • آغاز برداشت گل محمدی از فضای سبز شهری قم
  • راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل
  • افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی احترام به شهروندان است
  • توسعه شهری و روستایی باید مبتنی بر سامانه‌های مدیریتی باشد
  • ثبت بیش از ۱۰۰۰ فرم شناسایی مشترکان سازمان پسماند اصفهان در سامانه سنا
  • ثبت بیش از ۱۰۰۰ فرم شناسایی مشترکین سازمان پسماند اصفهان در سامانه سنا
  • پاسخگویی مدیران شهری شیراز از طریق سامانه ۱۳۷
  • سرای بانو در مشکین‌دشت احداث می‌شود