Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، حجت‌الاسلام ناصر شکریان امیری امروز در ششمین گردهمایی مدیران ، معاونان و روسای ادارات و نمایندگی‌های تبلیغات اسلامی شهرهای استان در مشهد مقدس با تبریک فرا رسیدن عید غدیر و با اشاره به اهمیت برگزاری جشن باشکوه عید غدیر و با توجه و رونق بخشیدن روضه‌های خانگی در محرم ۱۴۴۳هجری قمری البته با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ، اظهار کرد: با وجود برگزاری شعائر آئینی در هیات‌های مذهبی و دسته‌های عزاداری به ویژه در ایام محرم الحرام ، توجه و رونق بخشیدن به روضه‌های خانگی امری اجتناب ناپذیر است و باید برای محرم ۱۴۰۰و برپایی روضه‌های خانگی برنامه ریزی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به سفارش اهل بیت (ع) و بزرگان دین مبنی بر برگزاری روضه‌های خانگی و اثرات آن در زندگی انسان مسلمان، افزود: اصل برگزاری اینگونه مراسمات در منزل و توجه اهل خانه به شعائر دینی و مذهبی و برگزاری روضه‌های خانگی باعث تقویت مبانی اعتقادی و دینی در اعضای خانواده خواهد شد و اینگونه توجهات به روضه‌های خانگی در  خانواده نمونه و الگوی سبک زندگی اسلامی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران به برگزاری باشکوه جشن غدیر و با تاکید بر برنامه‌ریزی برای برگزاری محرم ۱۴۰۰، تصریح کرد: محرم ۱۴۴۳هجری قمری باید نهضت همگانی برپایی روضه‌های خانگی در کشور باشد و با توجه به شرایط شیوع این ویروس منحوس (کووید۱۹) برپایی اینگونه مراسمات بسیار در کنترل شیوع این ویروس منحوس اثرگذار خواهد بود .

این مسؤول در ادامه سخنان خود با اشاره به بیانات رهبری معظم انقلاب در خصوص اهمیت برگزاری عزاداری برای حضرت سیدالشهداء (ع) و یاران باوفایش ، تاکید کرد: رهبری معظم انقلاب حتی در این شرایط شیوع ویروس ( کووید۱۹) عزاداری های بیت را حتی با وجود یک نفر تعطیل نکردند و این نشانه اهمیت عزاداری برای حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) در ماه محرم الحرام است .
شکریان، هیات‌های مذهبی را مروج گفتمان عاشورایی حضرت سیدالشهداء (ع) دانست و خاطرنشان کرد : هیأت مذهبی کانون ترویج فرهنگ ناب عاشورا و گفتمان مقاومت و پایداری حضرت سیدالشهداء (ع) و یاران باوفایش است و باید با رونق عزاداری‌ها و برپایی روضه‌های خانگی این فرهنگ را زنده نگه داشت .

انتهای پیام/86034/غ

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران محرم 1400 روضه های خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۹۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ریزی برای صادرات محصولات دانش‌بنیان

مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان تهران از برنامه‌ریزی برای صادرات محصولات دانش‌بنیان و تولیدات مشاغل خانگی و صنایع دستی خبر داد و گفت: آیین‌نامه‌ها و بخشنامه‌های متعددی از سوی دولت درباره شرکت‌های دانش بنیان و حمایت از آنها به تصویب رسیده است.

محمد آذرپناه در گفت‌وگو با ایسنا، درباره برنامه‌های پیش بینی شده درخصوص صادرات تولیدات دانش‌بنیان گفت: طی سال‌های گذشته بخش تعاون در استان تهران بیشتر درگیر مشکل مسکن بود. به ویژه واحدهایی که تامین زمین یا بحث انتخاباتشان دچار مشکل شده بودند و ما پیگیری مشکلات آنها را در دستور کار قرار دادیم.

وی ادامه داد: در حوزه تولید و دانش‌بنیان برنامه‌های عملیاتی گسترده‌ای صورت گرفته که بخشی از حمایتها معطوف به حمایت‌های بازاری است و طی چند سال گذشته آیین نامه‌ها و بخشنامه‌های متعددی از سوی دولت در بحث شرکت‌های دانش بنیان به تصویب رسیده است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران درعین حال اولویت صادرات در استان را صادرات دانش بنیان ذکر کرد و گفت: درکنار آن صادرات تولیدات دیگر از جمله صنایع دستی و مشاغل خانگی را نیز در دستور کار داریم.

به گفته آذرپناه عرضه محصولات صادرات محور با رویکرد تعاونی‌های دانش‌بنیان و تعاونی‌های صادراتی از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده است و تلاش شده با اختصاص غرفه‌های مختص کالاهای ایرانی در کشورهای هدف، صادرات محصولات از طریق اتاق های تعاون و بازرگانی انجام شود و به شکل مستقیم در فروشگاه‌های زنجیره ای کشورهای مورد نظر عرضه شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برنامه‌ریزی برای تبدیل شهرک صنعتی سروستان به قطب جدید صنعتی فارس/راه‌اندازی ناحیه صنعتی کوار
  • برگزاری جشن‌های دهه کرامت در ۲۱۰ نقطه از جهان
  • اعلام برنامه‌های حرم حضرت معصومه (س) به‌مناسبت دهه کرامت/برگزاری جشن‌های دهه کرامت در ۲۰۱ نقطه جهان
  • راهنمای راه اندازی خط تولید
  • برنامه‌ریزی برای صادرات محصولات دانش‌بنیان
  • سن مناسب برای انجام تست دیابت
  • برگزاری رویداد بین المللی ارائه فرصت های سرمایه گزاری و جلب مشارکت های عمومی در فرودگاه های ایران
  • برگزاری مراسمات عزاداری سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) در گیلان
  • دسته‌های عزای امام صادق (ع) از مدارس تا مساجد برپا می‌شود
  • برگزاری اجلاسیه شهدای چرام در ۲۷ اردیبهشت