Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، مصطفی صالحی، مدیرکل امور شهری و شورا‌های استانداری قزوین در جلسه کمیته حمل و نقل و سوخت گفت: متقاضیان در راستای توسعه خدمات الکترونیک و ضرورت کاهش مراجعات حضوری برای درخواست سوخت مورد نیاز باید به سامانه سدف به آدرس http://NewTejaratAsan.niopdc.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ir مراجعه کنند.

صالحی افزود: از ۱۲ هزار و ۷۰۰ خانوار بدون گاز استان تاکنون حدود ۸۰ درصد آن‌ها در سامانه سدف ثبت نام کرده و مابقی خانوار‌ها نیز باید در اسرع وقت اقدام به این کار کنند.

مدیرکل امور شهری و شورا‌های استانداری قزوین تاکید کرد: شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان موظف به تامین سوخت در مناطق کوهستانی و صعب العبور است و خوشبختانه تاکنون نیز مناطق مختلف استان مشکل خاصی را در طول فصل سرما نداشته‌اند.

صالحی با اشاره به برخی مشکلات ناوگان حمل و نقل سوخت استان، خاطرنشان کرد: شرکت پخش فرآورده‌های نفتی در این رابطه موظف شده تا برای رفع معضلات موجود اقدام لازم را به عمل آورد و به دستگاه‌های اجرایی که دارای خودرو حمل سوخت هستند نیز تاکید شده تا در موارد ضروری و نیاز به کمک این شرکت بیایند.

وی، اولویت سوخت رسانی در استان را به مناطق کوهستانی، صعب العبور و روستا‌های فاقد گاز مربوط دانست و گفت: به توزیع کنندگان سوخت در این مناطق نیز تاکید شده تا نسبت به ذخیره سازی سوخت زمستانی اقدامات لازم را به عمل آورده و میزان سوخت مورد نیاز خود را در اسرع وقت به اطلاع شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان برسانند.

مدیرکل امور شهری و شورا‌های استانداری قزوین اضافه کرد: با توجه به پیک مصرف انرژی، به توزیع کنندگان سوخت مایع نیز توصیه شده است تا برای تامین سوخت مورد نیاز و ذخیره سازی آن، به خصوص در حوزه کشاورزی اقدام لازم را به عمل آوردند و در صورت بروز هرگونه مشکل موارد را به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی اطلاع دهند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری قزوین تامین سوخت مناطق کوهستانی فرآورده های نفتی شرکت پخش فرآورده های نفتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۹۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین زمین ویلایی در روستاها برای متقاضیان نهضت ملی مسکن شهرها 

ایسنا/آذربایجان شرقی رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: برای متقاضیانی که در شهرها بخصوص شهرهای بزرگ زمین تخصیص نیابد، می‌توانند در روستاهای حریم شهرها زمین دریافت کنند.

غلامرضا صالحی در جلسه شورای معاونان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان افزود: متقاضیان زمین در روستاهای شهرها که واحد صلاحیت دریافت نهضت ملی مسکن هستند، می‌توانند از روستاهای حاشیه شهرها زمین دریافت کرده و مسکن ویلایی بسازند.

وی با تاکید بر اینکه بانک زمین روستاها باید افزایش یابد گفت: در شرایط فعلی که دولت زمینه الحاق زمین را فراهم کرده، باید زمین مورد نیاز ساخت مسکن برای افراد بی سرپناه و فاقد مسکن تامین شده و برای آنها مسکن مقاوم ساخته شود.

وی گفت: با توجه به اینکه وزارت راه و شهرسازی تعامل خوبی در این زمینه دارد، بنابراین استان‌هایی که عملکرد مناسبی در واگذاری زمین مسکن محرومین ندارند، مشکلات را احصا کنند تا از وزیر راه و شهرسازی دستورات لازم را دریافت کنیم.

صالحی با بیان اینکه بخشی از مشکلات استان‌ها در حال حل و قوانین دست و پا گیر در حال اصلاح است، افزود: شعبه‌های بنیاد مسکن در شهرستان‌ها با حل مشکل سازمانی تقویت خواهد شد تا کار مسکن‌دار کردن مردم را با جدیت پیش ببریم.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی نیز در این جلسه گفت: اگر اعتبار لازم فراهم شود، سالانه طرح‌ هادی ۲۰۰ روستا در آذربایجان شرقی بازنگری خواهد شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی، سروری افزود: سهمیه مقاوم سازی مساکن روستایی استان امسال ۲۰ هزار واحد است که ۱۲ هزار سهمیه جدید و هشت هزار از محل متمم سهمیه سال قبل است که برای هرکدام ۳۵۰ میلیون تومان تسهیلات با ۵ درصد کارمزد پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تامین سوخت مورد نیاز کشاورزان جغتای با استفاده از فناوری نوین
  • طرح باک پُر در مرز پرویزخان به صورت رسمی از روز شنبه اجرا می شود
  • طرح نهضت ملی مسکن از اقدامات خوب دولت سیزدهم است
  • تخصیص ۴۳۵ میلیارد برای اجرای طرح‌های آبی استان قزوین
  • تامین زمین ویلایی در روستاها برای متقاضیان نهضت ملی مسکن شهرها 
  • ثبت نام رانندگان تاکسی برای دریافت خودروهای برقی آغاز شد
  • فروش ۷ هزار میلیارد ریالی فرآورده‌های نفتی در خراسان جنوبی
  • ثبت‌نام تاکسیران‌ها برای دریافت خودرو‌های برقی آغاز شد
  • ثبت‌نام تاکسیران‌ها برای دریافت خودروهای برقی آغاز شد
  • قهر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی سبزوار به ضرر بردسکن است