Web Analytics Made Easy - Statcounter

قائم‌مقام سازمان تبلیغات اسلامی از حضور به‌هنگام و هوشمندانه روحانیون و مبلغان خوزستان در جریان مطالبات مردمی قدردانی کرد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روح‌الله حریزاوی، قائم‌مقام سازمان تبلیغات اسلامی در سفری که به منظور قدردانی و پشتیبانی از جامعه مبلغین جهادی به خوزستان داشت از اقدام شجاعانه و به‌هنگام طلاب حوزه علمیه سوسنگرد قدردانی کرد و خواستار استمرار مطالبه حقوق مردم و مقابله با فتنه‌گری دشمن شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر نقش بی‌بدیل روحانیت در پیشگیری و درمان آسیب‌های اجتماعی گفت: روحانیون در واقع، گشت ارشاد مسئولانند و در قضیه خوزستان نشان دادند که با کمک فعالان رسانه‌ای و جهادی می‌توانند ترک فعل و سوءتدبیر مسئولان را روشن کرده و از آسیب‌های بیشتر جلوگیری کنند.

حریزاوی پس از بازدید از منطقه بحرانی دشت‌آزادگان و دیدار با عشایر حمیدیه در دفتر امام جمعه آن شهر در همایش بزرگ طلاب و فعالان رسانه‌ای و جهادی خوزستان حضور یافت و گفت: سیاست توسعه سدسازی و تغییر روش آبخیزداری با توسعه صنایع نیشکر در این استان از دولت سازندگی آغاز و در دولت‌های بعد دنبال شد و با سوءتدبیرهای دولت گذشته فشار بر مردم به اوج خود رسید.

این مدرس حوزه و دانشگاه با اشاره به لزوم بازنگری سیاست‌های آبی در دولت جدید خواستار تشکیل کارگروه‌های تخصصی با حضور نخبگان انقلابی و حلقه‌های میانی جهت ترسیم الگوی جدید مدیریت عادلانه منابع آب و انرژی در خوزستان شد.

رفع مشکلات آب استان خوزستان با تکمیل طرح آبرسانی غدیر

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استانداری خوزستان سازمان تبلیغات اسلامی استانداری خوزستان سازمان تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۹۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور متولدین ۲۱ اردیبهشت ۸۵ در پای صندوق‌های رای قائم‌شهر

فرماندار قائم‌شهر گفت: متولدین ۲۱ اردیبهشت ۱۳۸۵ به قبل می‌توانند در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند و در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شرکت کنند تا در تعیین سرنوشت خود سهیم باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، جواد مولایی‌قرا، امروز_یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در بازدید از ستاد برگزاری انتخابات این شهرستان با بیان اینکه مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه قائم‌شهر در شهرستان‌های قائم‌شهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود، اظهار کرد: بازه زمانی تبلیغات داوطلبان از بامداد روز سیزدهم اردیبهشت آغاز شد و در ساعت هشت صبح روز پنجشنبه بیستم اردیبهشت تمام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کسانی که در مرحله اول رأی نداده باشند، می‌توانند در هر حوزه‌ای رأی دهند، افزود: افرادی که در مرحله اول در یک حوزه انتخابیه رأی داده باشند، در مرحله دوم، فقط در همان حوزه انتخابیه می‌توانند رأی بدهند.

رئیس ستاد مرکز حوزه انتخابیه قائم‌شهر، یادآور شد: متولدین بیست‌ویکم اردیبهشت ۱۳۸۵ به قبل می‌توانند در این انتخابات شرکت کنند و در تعیین سرنوشت خود سهیم باشند.

مولایی‌قرا با تاکید بر اینکه برای تسلط و اجرای بدون نقص فرآیند برگزاری انتخابات به صورت مکانیزه و تمام الکترونیک، یک دوره همایش آموزشی برای همه ناظران، عوامل اجرایی و کاربران مربوطه برگزار شد، خاطرنشان کرد: مراحل کار و فرآیند اخذ آرا با دستگاه‌های الکترونیکی به صورت فنی و تخصصی توسط مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات استانداری و مسئول کمیته فناوری اطلاعات و ارتباطات حوزه انتخابیه، آموزش داده شد.

وی گفت: در حال حاضر هم کارشناسان و کاربران انتخابات به صورت گروهی و شیفتی به صورت روزانه در فرمانداری شهرستان، در حال آموزش و آماده‌سازی دستگاه‌ها هستند که به لطف خدا و تلاش همه مجموعه، شرایط برای برگزاری یک انتخابات سالم و بی‌نقص، آماده و مهیا است.

کد خبر 750844

دیگر خبرها

  • چه کسی جانشین امید عالیشاه می شود؟
  • حضور متولدین ۲۱ اردیبهشت ۸۵ در پای صندوق‌های رای قائم‌شهر
  • آغاز اجرای طرح چهره به چهره در محلات فرسوده با ۷۰۰ گروه
  • رسانه‌های جهان اسلام باید به خوبی خروش عواطف انسانی در حمایت از مردم غزه را به تصویر بکشند
  • قدردانی حماس از تجمعات مردمی در سراسر جهان در حمایت از مردم غزه
  • حماس از مواضع شجاعانه یمنی‌ها در حمایت از فلسطین قدردانی کرد
  • تقدیر جنبش حماس از مواضع شجاعانه یمن در حمایت از فلسطین
  • بسیج و سپاه با تمام قدرت در کنار مردم امامزاده ابراهیم(ع) است
  • تقدیر معاون استاندار زنجان از گروه‌های جهادی
  • استفاده محققان از باد به عنوان ابزاری برای جابجایی اشیا