Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-30@18:03:43 GMT

حذف میلیمتری صداقت در تفنگ بادی

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۱۹۸۶۳

حذف میلیمتری صداقت در تفنگ بادی

به گزارش ایرنا، «مهیار صداقت» دومین نماینده تیرانداز ایران امروز در مرحله مقدماتی در ماده ۱۰ متر تفنگ بادی  همراه ۴۶ تیرانداز در خط آتش ایستاد. صداقت که نخستین حضور خود را در المپیک تجربه می‌کند در خط ۱۶ تیر خود را شلیک کرد و نهم شد.

در این مسابقات که لحظاتی پیش به پایان رسید یانگ از چین با ثبت رکورد ۶۳۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۷ به عنوان نفر نخست راهی مرحله فینال شد.

لوکاس و ویلیام از تیم آمریکا نیز با رکوردهای ۶۳۱.۵ و ۶۳۰.۸ راهی فینال شدند و پاتریک از اسلواکی با ثبت رکورد ۶۳۰.۵ جواز حضور در جمع برترین‌های این رشته را به دست آورد.

نمایندگان ترکیه، روسیه، مجارستان و چین دیگر تیراندازانی بودند که موفق شدند به فینال تفنگ ۱۰ متر مردان راه پیدا کنند.

صداقت در شرایطی به فینال نرسید که لیهائو از چین که به عنوان نفر هشتم به فینال رسید رکورد ۶۲۹.۲ را ثبت کرد و مهیار صداقت نیز با ثبت رکورد ۶۲۹.۱ و با اختلافی میلیمتری شانس حضور در فینال را از دست داد.

هانیه رستمیان هم صبح امروز در ماده ۱۰ مترتفنگ بادی در خط پنج شلیک خود را آغاز کرد که در نهایت با کسب جایگاه دهمی از راهیابی به فینال باز ماند.

روز گذشته ‌نخستین دور از رقابت‌های تیراندازی در حالی آغاز شد که جواد فروغی در تپانچه بادی ۱۰ متر با کسب نشان طلا نخستین مدال کاروان ایران در توکیو و نخستین مدال تیراندازی در ادوار تاریخ المپیک را تصاحب کرد.

فاطمه کرم‌زاده و آرمینا صادقیان در ماده تفنگ بادی زنان به ترتیب در رده‌های بیست و سوم و سی ام ایستادند و از رسیدن به فینال بازماندند.

اما ادامه رقابت‌های تیراندازی در روزهای آینده:

سه‌شنبه ۵ مرداد: مقدماتی و فینال میکس تپانچه ۱۰ متر و مقدماتی و فینال میکس تفنگ بادی ۱۰ متر
پنجشنبه ۷ مرداد: مقدماتی تپانچه ۲۵ متر زنان مرحله دقت
جمعه ۸ مرداد: مقدماتی مرحله سرعت و فینال تپانچه ۲۵ متر زنان
شنبه ۹ مرداد: مقدماتی و فینال ۳ وضعیت زنان
دوشنبه ۱۱ مرداد: مقدماتی و فینال تفنگ ۳ وضعیت مردان

تیراندازی در این دوره با ۶ سهمیه چهار زن و ۲ مرد به این المپیک راه یافتند که نجمه خدمتی دومین حضور خود در این آوردگاه جهانی تجربه کرد. کاروان ایران تاکنون یک مدال طلا در تیراندازی کسب کرده است.

ایران در المپیک ریو ۲۰۱۶ با کسب سه طلا و یک نقره و چهار برنز در وزنه‌برداری، تکواندو، کشتی در جایگاه بیست و پنجم ایستاد.
 
این بازی‌ها به دلیل شیوع کرونا با یک سال تاخیر اول مردادماه ۱۴۰۰ – ۲۳ جولای ۲۰۲۱ در ۳۳ رشته و ۳۹۹ ماده  به میزبانی ژاپن آغاز شد. ژاپن پیش از این میزبان المپیک ۱۹۶۴ بوده است.

ایران در سی و دومین دوره بازی‌ها المپیک ۶۸ سهمیه (۱۱ زن و ۵۷ مرد) در ۱۶ رشته ورزشی کسب کرده است که در نهایت  با ۶۶ ورزشکار ( ۱۰ زن و ۵۶ مرد) راهی توکیو شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: توکیو المپیک توکیو توکیو فدراسیون تیراندازی مقدماتی و فینال تفنگ بادی ۱۰ متر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۹۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه کمیته تخصصی اعزام و اسکان ستاد مرکزی راهیان نور با موضوع هماهنگی های ستادی و برنامه ریزی اجرایی اولیه اعزام و اسکان کاروان های راهیان نور غرب و شمالغرب سال ۱۴۰۳ و ارایه گزارش عملکرد قرارگاه های حاضر از فعالیت های ایام اوج راهیان نور با حضور سردار مجید سوری ریاست جانشین و دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج و سرهنگ پاسدار روح الله محمد حسین زاده دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور برگزار شد.

در ابتدای این نشست سردار سوری گفت: راهیان نور غرب و شمالغرب از ۱ مرداد آغاز و تا پایان شهریور نیز ادامه دارد. تعداد زائرین نسبت به سال گذشته از رشد دو برابری برخوردار است،به همین دلیل باید آمادگی کامل و پشتیبانی همه جانبه داشته باشیم.

سرهنگ محمد حسین زاده در ادامه این نشست گفت: حل مشکلات زیر ساختی یادمان های جنوب کشور یکی از اولویت های اصلی است که باید با پای کار آمدن دستگاه های اجرایی انجام شود.

کد خبر 6093303 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • آغاز اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد
  • اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد آغاز می‌شود
  • اعزام تیراندازان به جام جهانی باکو
  • اعزام تیراندازان به جام جهانی باکو + اسامی و برنامه مسابقات
  • رویارویی میلیمتری جنگنده روس و پهپاد اوکراینی
  • جزئیات اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی ۱۴۰۳
  • گندم معمولی هر کیلو۱۸۵۰۰تومان از کشاورزان استان خریداری می شود
  • پائز و چند انتخاب سورپرایز کننده
  • جام جهانی پاراتیراندازی|رقیه شجاعی از صعود به فینال بازماند
  • رقیه شجاعی از راهیابی به فینال تفنگ سه وضعیت بازماند