Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@10:28:49 GMT

مسابقه کتابخوانی من غدیری ام در فارس برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۲۰۲۶۲

مسابقه کتابخوانی من غدیری ام در فارس برگزار می‌شود

ایسنا/فارس مسئول فرهنگی و فرمانده پایگاه مقاومت آستان مقدس سید علاءالدین حسین(ع) شیراز اعلام کرد که مسابقه کتابخوانی به مناسبت دهه امامت و ولایت در فارس برگزار می‌شود.

سلیمان مهدوی با اشاره به برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و مذهبی با محوریت حرم مطهر امامزاده جلیل القدر سید علاءالدین حسین(ع) شیراز گفت: تبلیغ عید بزرگ غدیرخم برای شیعیان یک ضرورت است و به منظور تبیین مبانی و معرفی هر چه بیشتر فرهنگ غدیر مسابقه بزرگ کتابخوانی از متن کتاب "غدیری ام" در سراسر استان ولایت‌مدار فارس برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس، او افزود: کتاب منتخب این مسابقه فرهنگی در یکصد و سی صفحه و در سه فصل تنظیم شده است که در فصل نخست به اهمیت و جایگاه عید غدیرخم در نزد شیعیان پرداخته شده و در خاتمه این بخش نظر چهار تن از آیات و مراجع عظام تقلید در خصوص کاروان های غدیر آمده است.

مهدوی ادامه داد:  در بخش دوم از این مجموعه به ادله بحث غدیر بر اساس روایات بسیاری از معصومین علیه السلام اشاره شده است و در فصل پایانی از کتاب در خصوص توسل و زیارت بارگاه ملکوتی امیرالمومنین علیه السلام بحث شده است.

مسئول فرهنگی و فرمانده پایگاه مقاومت آستان مقدس سید علاالدین حسین علیه السلام شیراز با بیان اینکه برای شرکت در این مسابقه بزرگ می توان از فایل الکترونیکی کتاب نیز استفاده کرد، گفت: علاقه مندان به شرکت در این مسابقه کتابخوانی می توانند تا پایان دهه ولایت و روز عید غدیرخم با مراجعه به لینک https://eitaa.com/joinchat/۴۲۱۳۳۱۰۲۲C۳e۶ce۰۱b۵۲  در پیام رسان ایتا نسبت به دریافت فایل الکترونیکی و مطالعه کتاب اقدام کنند.

مهدوی عنوان کرد: شرکت کنندگان پس از مطالعه کتاب از طریق لینک https://setadamrfarsazmoon.digisurvey.net/۸vz۲d باید به سوالات مطرح شده پاسخ دهند و به قید قرعه به ۱۴ نفر از شرکت کنندگان برگزیده این مسابقه کتابخوانی هدایای نفیس اهدا می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری سید علاءالدین حسین فارس شیراز مسابقه کتاب خوانی غدير مسابقه کتابخوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۰۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرفه فرهنگ و هنر با موضوع خلیج فارس در سیریک راه‌اندازی شد

ایسنا/هرمزگان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سیریک از راه‌اندازی غرفه فرهنگ و هنر و برگزاری مسابقه طراحی و نقاشی با موضوع خلیج فارس در این شهرستان خبر داد.

محمد پیشان شامگاه ۱۱ اردیبهشت در گفت وگو با خبرنگار ایسنا در هرمزگان اظهار کرد: خلیج فارس هویت ملی ماست و نامگذاری ۱۰ اردیبهشت به نام روز ملی خلیج فارس فرصتی ارزشمند است تا با اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در سراسر کشور و به ویژه در سواحل خلیج فارس این نماد هویت ملی را پاسداری نماییم.

وی عنوان کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سیریک با همراهی انجمن هنرهای تجسمی شهرستان با هدف پاسداشت روز ملی خلیج فارس مسابقه طراحی و نقاشی با موضوع خلیج فارس در سطح شهرستان سیریک برگزار نمود، در این مسابقه هنرمندان شهرستان نقاشی های مختلفی با موضوع خلیج فارس ترسیم کردند و این روز بزرگ را گرامی داشتند. آثار هنرمندان شرکت کننده در غرفه فرهنگ و هنر شهرستان جهت بازدید عموم مردم به نمایش گذاشته شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سیریک تصریح کرد: در پایان این مسابقه از فاطمه ملاحی، زینب جمالدینی و زهرا ملاحی به عنوان سه نفر برتر مسابقه طراحی و نقاشی با هدای لوح تقدیر، تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام
 

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی
  • خردادماه، یادواره شهید مغفوری در کرمان برگزار می‌شود/ تجلیل از شهید شاخص سازمان بسیج رسانه کشور
  • مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاه های کتابخوانی تمدید شد
  • برگزاری جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان در کرمانشاه
  • برگزاری جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان در کرمانشاه
  • غرفه فرهنگ و هنر با موضوع خلیج فارس در سیریک راه‌اندازی شد
  • کتابداران دیلم برای جذب دانش آموزان در مدارس حضور یابند
  • حمایت از احداث واحد‌های مسکونی در محدوده کارخانجات بزرگ فارس
  • فراخوان نوجوانان تهرانی برای شرکت در مسابقه «هم‌سُرا»
  • تصویب تشکیل بنیاد شیخ انصاری در دزفول