Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علی رستمی، مدیر عامل شرکت صنایع خاک چینی ایران با تشریح عملکرد سه ماهه نخست سال ۱۴۰۰ این شرکت از افزایش ۱۱۳ درصدی فروش، رشد ۱۰۳ درصدی سودعملیاتی و افزایش ۱۲۰ درصدی سود ناخالص نسبت به زمان مشابه در سال قبل خبر داد و  اظهار داشت: این شرکت با  تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در سال حمایت از تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها، حمایت‌های شستا و هلدینگ صدرتامین و  تلاش شبانه روزی پرسنل توانسته با فروش محصول به ارزش ۱۵۶ هزار و ۱۵۶ میلیون ریال در سه ماهه نخست سال به رشدی ۱۱۳ درصدی نسبت به زمان مشابه سال گذشته دست یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رشد پرشتاب شرکت صنایع خاک چینی ایران در تولید و صادرات

مدیر عامل شرکت صنایع خاک چینی ایران رشد ۴۵۶ درصدی صادرات شرکت در سه ماهه اول سال ۱۴۰۰ را از دیگر توفیقات این شرکت دانست و به گزارش تولید محصولات این شرکت پرداخته  و افزایش تولید کائولن فرآوری شده به میزان ۱۷ درصد و کائولن درجه بندی شده به میزان ۲۷ درصد نسبت به زمان مشابه سال قبل را در پاسخ به نیازهای شرکت های تولیدی محصولات بهداشتی و کاشی و سرامیک برشمرد.

 

بزرگ‌ترین کارخانه تولید بلوک و پانل سبک گازی اتوکلاو شده ایران در آستانه افتتاح 

رستمی در ادامه به افتتاح بزرگ‌ترین و مجهزترین کارخانه تولید بلوک و پانل سبک گازی اتوکلاو شده در کشور اشاره کرد و افزود: این کارخانه با پیشرفت فیزیکی بالای ۹۰ درصدی و با اشتغال‌زایی مستقیم برای ۱۰۵ نفر و با هدف تولید سالانه ۳۲۵ هزار و ۵۰۰ مترمکعب بلوک سبک، ۱۳۹ هزار و ۵۰۰ مترمکعب پانل، ۴۸ هزار تن ملات خشک احداث شده است.

وی افزود: این پروژه از سال ۱۳۹۳ با امضاء قرارداد خرید ماشین آلات تولید از شرکت HESS آلمان شروع و به علت تاخیر در تخصیص زمین واگذاری و تسهیلات ارزی تا سال ۱۳۹۶ پیشرفت قابل توجهی نداشته و از سال مذکور با تخصیص زمین، عملیات اجرایی پروژه به صورت جدی شروع شد و در سال ۱۳۹۷ نیز ماشین آلات وارد ایران و ترخیص گردید.

مدیر عامل شرکت صنایع خاک چینی ایران در ادامه گفت: این پروژه تا زمستان ۱۳۹۹ به میزان ۵۰درصد پیشرفت عملیات اجرایی داشت و از اسفند ماه سال ۱۳۹۹ تاکنون با برنامه ریزی دقیق و تلاش و کوشش تمامی همکاران پرتلاش شرکت و پروژه، به پیشرفت بیش از ۹۰درصدی رسیده است.

رستمی افزود: کارخانه تولید بلوک و پانل سبک گازی اتوکلاو شده هم اکنون در مرحله تست سرد و سپس تست گرم ماشین آلات است و طی برنامه‌ریزی‌های انجام شده ظرف ماه آتی تولید آزمایشی آن آغاز خواهد گردید.

 

*آغاز عملیات اجرایی کارخانه شماره دو خاک چینی ایران 

رستمی، خبر آغاز عملیات  اجرایی احداث کارخانه شماره دو خاک چینی ایران با هدف افزایش میزان تولید کائولن فرآوری شده را اعلام کرد.

مدیرعامل شرکت صنایع خاک چینی ایران گفت: این پروژه با هدف تولید سالانه یکصدهزارتن کائولن فراوری شده و با برآورد ۱۶۷۱۱۹۳میلیون ریال سرمایه گذاری و با مدت زمان انجام ۲۱ماهه آماده افتتاح خواهد بود.

رستمی افزود: این پروژه با حمایت‌های گروه سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی(شستا) و هلدینگ صدرتامین محقق شده است و یکی از ویژگی های مهم این پروژه ، انجام صفر تا صد آن توسط کارکنان شرکت و شرکت‌‍های دانش بنیان با دانش بومی است تا برگ زرین دیگری در تاریخ این کشور و شرکت به ثبت برسد تا بار دیگر نشان دهنده اعتماد به قشر جوانان کشور در راستای اعتلا و توسعه صنعت با توان داخلی باشیم.

انتهای پیام/60002

منبع: فارس

کلیدواژه: تولید تامین اجتماعی صادرات ایران علی رستمی خبرگزاری فارس خاک چینی شستا مانع زدایی هلدینگ مرند کاشی سرامیک ماشین آلات فارس تبریز آذربایجان شرکت صنایع خاک چینی ایران عملیات اجرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۰۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات احداث زیرگذر سرخون آغاز شد

عملیات احداث طرح زیرگذر روستای پرتردد سرخون ظهر امروز با حضور استاندار هرمزگان آغاز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، استاندار هرمزگان ظهر امروز با همراهی احمد مرادی، محمد آشوری تازیانی و فاطمه جراره نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و با حضور مردم روستای سرخون از توابع بخش مرکزی بندرعباس، عملیات اجرایی پروژه احداث زیرگذر روستای پرتردد سرخون را کلنگ زنی کرد.

مهدی دوستی در حاشیه این کلنگ زنی گفت: هرمزگان در مجموع 54 نقطه حادثه خیز دارد که در سالیان اخیر شاهد تصادفات و تلفات جانی در این مناطق بوده‌ایم که مسیر سرخون نیز یکی از این مناطق است که برای اصلاح این نقاط به منظور تأمین امنیت مردم از منابع اعتباری مختلف استفاده خواهیم کرد.

وی از اجرای این پروژه در کوتاه ترین زمان ممکن خبر داد و افزود: طبق برنامه ریزی انجام ‌شده و تخصیص منابع مالی همچنین در نظر گرفتن چند پشتوانه مالی از محل مولد سازی، بهره‌برداری از این پروژه در هفته دولت به مردم تقدیم می‌شود.

استاندار هرمزگان ضمن قدردانی از پیگیری نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، بر تامین منابع مالی و بهره برداری سریع از این پروژه تأکید کرد و ادامه‌ داد: باتوجه به انجام کامل مطالعات و استعلامات این پروژه هیچگونه اعلام معارضات از سوی دستگاه‌های دولتی پذیرفته نمی‌شود، همچنین برای بررسی سایر مسائل مطرح شده از سوی نمایندگان مردم و اعضاء شورای منطقه، در هفته جاری جلسه مشترکی برگزار می کنیم.

به گزارش تسنیم، این پروژه با اعتباری بالغ بر 45 میلیارد تومان بناست ظرف مدت 4 ماه احداث شده و در هفته دولت سال جاری مورد بهره برداری قرار گیرد.

انتهای پیام/864

دیگر خبرها

  • احداث آسفالت بازیافتی تا پایان سال/تولید ۱.۵ میلیون تن آسفالت برای ۱۴۰۳
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش - سراوان
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش سراوان + عکس
  • عملیات اجرایی پل خورگو آغاز شد
  • عملیات احداث زیرگذر سرخون آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی ۱۳۴ واحد مسکونی در شهر گهرو
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش- سراوان
  • آغاز عملیات اجرایی واحد‌های مسکن ملی خبرنگاران
  • احتمال توقف صادرات ال‌ان‌جی روسیه در ۴ سال آینده