Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی، سید جواد حسینی با اعلام این خبر گفت: از آغاز رسمی برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی ۳۳ روز گذشته است و در این مدت ۹۲۴ هزار و ۴۲۵ نوآموز بدو ورود به دبستان نوبت گیری کردند که از این تعداد ۵۲۶ هزار و ۱۷۰ نوآموز بدو ورود به دبستان بر اساس نوبت ارزیابی شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: استان های بوشهر، مرکزی، کردستان، سمنان، چهارمحال بختیاری، خراسان شمالی، ایلام، قم، قزوین و کرمانشاه به ترتیب بیشترین درصد نوبت‌گیری نوآموزان در پایگاه‌های سنجش را تاکنون داشته‌اند.

وی گفت: استان‌های کردستان، بوشهر، همدان، چهارمحال بختیاری، ایلام، اردبیل، مرکزی، خوزستان، گلستان و زنجان نیز به ترتیب بیشترین درصد سنجش نوآموزان در پایگاه‌های سنجش را داشته‌اند.

معاون وزیر با بیان اینکه در سال جاری علاوه بر سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان، سنجش ۶۰۰ هزار نوآموز بدو ورود به پیش‌دبستانی نیز هدف‌گذاری شده است، گفت: نوبت گیری نوآموزان پیش دبستانی نیز در برنامه سنجش درحال انجام است.

کد خبر 5265282 آزاده سهرابی

منبع: مهر

کلیدواژه: سید جواد حسینی سنجش نو آموزان آموزش و پرورش شورای شهر تهران شهرداری تهران جشنواره فرهنگی دانش آموزی وزارت آموزش و پرورش قوه قضاییه سازمان هواشناسی ویروس کرونا خوزستان ستاد ملی مقابله با کرونا سازمان زندان ها آسیبهای اجتماعی غلامحسین محسنی اژه ای سازمان امداد و نجات هلال احمر واکسن کرونا بدو ورود به دبستان نوبت گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۰۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ - دانشگاه بجنورد ( عکس)

به گزارش صدای ایران از جمهوری اسلامی،در نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در مجموع یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۷۲۹ هزار و ۶۵۶ نفر یعنی ۶۳ درصد زن و ۴۲۲ هزار و ۸۶۲ نفر یعنی ۳۷ درصد مرد هستند. همچنین امسال آزمون دانشجومعلم همزمان با نوبت اول کنکور برگزار می‌شود که در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجومعلم نیز ۶۶۰ هزار و ۳۹۳ نفر ثبت نام کرده‌اند و از این تعداد ۶۶ درصد زن و ۳۴ درصد مرد هستند.

دیگر خبرها

  • سنجش ۱۷ هزار نوآموز در چهارمحال و بختیاری
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • ۲۱ هزار نوآموز اردبیلی مورد سنجش قرار می‌گیرند
  • سنجش سلامت بیش از ۱۸ هزار نوآموز استان همدان
  • برگزاری آزمون اختصاصی برای ۶۰ داوطلب جامانده از کنکور/ تعداد متقلبان کنکور امسال اعلام شد
  • پایان نوبت اول آزمون سراسری در صحت و امنیت کامل
  • سنجش ۲۴هزار نوآموز در کردستان
  • سنجش کلاس اولی‌ها و پیش‌دبستانی‌ها تا پایان اردیبهشت ادامه دارد
  • (عکس) کنکور 1403 در بجنورد
  • نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ - دانشگاه بجنورد ( عکس)