Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-02@22:04:15 GMT

روحانی درگذشت رییس بنیاد مسکن را تسلیت گفت

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۲۱۲۷۸

روحانی درگذشت رییس بنیاد مسکن را تسلیت گفت

رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی،گفت: مرحوم تابش سالیان متمادی در سنگرهای مهم خدمتگزاری، خدمات فراوانی در عرصه توسعه و آبادانی کشور به ویژه در روستاها و مناطق محروم ارائه کرد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی رئیس جمهور، متن پیام حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی به این شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

ضایعه درگذشت یار صدیق محرومان و دردمندان و خدمتگزار متعهد، دلسوز و پر تلاش مرحوم مهندس علیرضا تابش، موجب تأثر و اندوه فراوان گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این چهره فرهیخته و مدیر فعال و توانمند، سالیان متمادی در سنگرهای مهم خدمتگزاری از جمله به عنوان استاندار کردستان، گیلان و خوزستان و در سمت ریاست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، خدمات فراوانی در عرصه توسعه و آبادانی کشور به ویژه در روستاها و مناطق محروم ارائه نمود و کارنامه درخشانی برجا گذاشت که در یادها باقی خواهد ماند.

اینجانب با ارج نهادن به خدمات صادقانه و ماندگار آن مرحوم، این مصیبت را به خانواده مکرم و عموم دوستداران ایشان تسلیت می گویم و از درگاه خداوند متعال برای آن سفر کرده علو درجات و همجواری با صالحان و برای بازماندگان صبر و سلامتی مسالت دارم.

حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

کد خبر 509587

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کردستان وزارت کشور بنیاد مسکن انقلاب اسلامی حسن روحانی رئیس جمهور شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۱۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدر شهید جعفر بابازاده آسمانی شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران سلماس گفت: پیکر این پدر شهید در بردوش مردم قدر شناس سلماس تشییع و در مزار شهدای این شهرستان به خاک سپرده شد .

خانم پناهی گفت: شهید جعفر بابازاده در سال ۱۳۴۴در سلماس چشم به جهان گشود و بلافاصله پس از آغاز جنگ تحمیلی عازم جبهه های حق علیه باطل شد .

او گفت: شهید جعفر بابازاده در ۴اسفند ۶۲در عملیات خیبر و در جزیزه مجنون به درجه شهادت نایل امد و پیکر مطهر این شهید والامقام اول اسفند ۷۵تفحص و به خاک سپرده شد .

رییس بنیاد شهید سلماس گفت: این شهرستان ۷۲۸شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده و ۱هزار ۱۵۷پرونده جانبازی و ۱٠۴پرونده ازاده را در برگ زرین انقلاب اسلامی به ثبت رسانده است.

دیگر خبرها

  • خودگردان کردن شهرداری‌ها جفا در حق آبادانی شهر است
  • پدر شهید جعفر بابازاده آسمانی شد
  • رییس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای معرفی شد
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی درپی درگذشت مسعود اسکویی
  • تسلیت انجمن رسانه‌های ورزشی در‌‌ پی درگذشت مسعود اسکویی
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • تسلیت وزیر ورزش در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • مسعود اسکویی مجری پیشکسوت درگذشت
  • آئین تکریم مدیرعامل سابق و معارفه سرپرست جدید بانک سینا برگزار شد
  • ملی‌پوش‌ سابق‌ کشتی ایران درگذشت