Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با عید سعید قربان مراکز نذر قربانی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، ۱۰۰۹ رأس گوسفند قربانی و ۴۶ هزار و ۱۰۰ کیلو گوشت قرمز اهدای خیران و نیکوکاران اصفهانی را جمع آوری و بین محرومان توزیع کردند.

به گزارش ایمنا، حمیدرضا طاهری، اظهار کرد: امسال با افزایش مراکز جمع آوری نذورات تا ۴۲۱ پایگاه و استقرار هشت سایت ذبح در سطح استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، به همت نیکوکاران یک هزار و ۹ رأس گوسفند قربانی و به نیازمندان اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه گوشت قربانی بلافاصله پس از ذبح و بسته بندی میان مددجویان توزیع شد، افزود: با مشارکت خیران و مراکز نیکوکاری ۴۶ هزار و ۱۰۰ کیلو گوشت قرمز و دو هزار و ۳۳۱ کیلو گوشت سفید میان مددجویان پخش شد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به شرایط حاد کرونایی حاکم بر جامعه و رغبت مردم نیکوکار برای بهره‌برداری از این پایگاه‌ها، ادامه داد: امسال کمک حاجیان نسبت به سال گذشته ۳۹ درصد افزایش داشته است.

طاهری با اشاره به اینکه همچنان در حال توزیع گوشت گرم بین مددجویان تحت حمایت هستیم، افزود: نیکوکاران می‌توانند به منظور مشارکت در این طرح با شماره گیری کد دستوری #۰۳۱*۸۸۷۷* برای پرداخت نذورات خود اقدام کنند.

کد خبر 509580

منبع: ایمنا

کلیدواژه: توزیع گوشت قرمز بین نیازمندان افزایش نذورات در عید قربان نذر قربانی در کمیته امداد شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق کیلو گوشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۱۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۷ درصدی توزیع کود کشاورزی درآذربایجان غربی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، دکتر مظلومی در خصوص تامین، تدارک و وضعیت توزیع کود در سال ۱۴۰۲ (افزایش ۲۷ درصدی نسبت به پنج سال گذشته و ۱۷ درصد نسبت به سال ۱۴۰۱) ابراز خشنودی کرد و افزود: شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان آمادگی دارد نیاز کودی استان درکشت بهاره را تهیه و تامین کند.

او گفت: برنامه ابلاغی پارسال، تامین، تدارک و توزیع ۱۱۸ هزار و ۵۲۵ تن انواع کودهای ازته، فسفاته و پتاسه بود که با برنامه‌ریزی مناسب و تمهیدات لازم اجرا شد.

 

 

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۷ درصدی توزیع کود کشاورزی درآذربایجان غربی
  • افزایش ۵۳ درصدی خرید گندم در خوزستان ‌
  • کمک میلیاردی یک موسسه خیریه به نیازمندان قزوینی
  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر
  • توزیع روزانه ۴ تن گوشت قرمز در بازار روزهای کرج
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • افزایش ۵۰ درصدی ظرفیت مراکز جوارکارگاهی
  • توزیع گوشت قرمز در بازارهای روز کرج + قیمت
  • مشارکت عشایر برای افزایش تولید/ پیش بینی تولید ۷ هزار تن گوشت قرمز در خراسان شمالی
  • گوشت قرمز از مراکز معتبر و موردتایید دامپزشکی تهیه شود