Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «تابناک» به نقل از ایکوپرس- در راستای افزایش استحکام و ایمنى، کاهش وزن و کاهش مصرف سوخت، تارا از به‌روزترین مواد اولیه شامل ورق های مخصوص دوفازی و فن آوری جدید موسوم به Tailor Welded Blank بهره می گیرد. دانش فنی ساخت قالب های سنگین فلزی با ورق های استحکام بالا در کشور سابقه نداشته و شرکت آیکید ایران خودرو به عنوان نخستین شرکت دانش بنیان در سطح گروه صنعتی ایران خودرو و بزرگ‌ترین قالب ساز خاورمیانه، موفق به شبیه سازی، طراحی و ساخت قالب های مذکور در این پروژه ملی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تمام ورق های مصرفی در قطعات بیرونى خودروی تارا، ورق‌هاى Bake Hardened بوده که فعلا به‌واسطه عدم تولید در فولادسازی‌هاى داخلى، از خارج از کشور تامین می شود.
در قطعات بدنه تارا ۱۲ تا ۱۵ قطعه اصلی با ورق DP که نوع خاصی از ورق‌های استحکام بالا به شمار می روند وجود دارند. برخی از این ورق‌ها از استحکام بالایی تا حدود هزار مگاپاسکال برخوردارند؛ این میزان استحکام در هیچ یک از خودروهای تولید داخلی وجود ندارد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: المپیک 2020 توکیو موج پنجم کرونا جواد فروغی بحران آب خوزستان اعتراضات 1400 خوزستان تارا ایران خودرو المپیک 2020 توکیو موج پنجم کرونا جواد فروغی بحران آب خوزستان اعتراضات 1400 خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۱۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی ۱۷ هزار نفر از خدمات مشاوره مراکز بهزیستی در گلستان

طاهری زاده امروز در همایش روز روانشناس گفت: در حال حاضر ۸۲ مرکز مشاوره تحت نظر بهزیستی در استان آماده خدمت رسانی به تمام شهروندان گلستانی هستند و در سال ۱۴۰۲ حدود ۱۷ هزار نفر از خدمات مشاوره این مراکز بهره‌مند شده اند.

طاهری زاده از تشکیل ۲۳۰ تیم محب برای حمایت‌های روانی اجتماعی در هنگام وقوع حوادث در استان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • قیمت محصولات ایران‌خودرو پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳/ قیمت روز دنا و تارا
  • مهار آتش سوزی انبار قطعات خودرو در کرج
  • سیگنال عجیب قیمت ارز به بازار خودرو/ پژوپارس چند قیمت خورد؟
  • بهره مندی ۱۷ هزار نفر از خدمات مشاوره مراکز بهزیستی در گلستان
  • بهره‌مندی از ظرفیت بسیج سازندگی در مدیریت مصرف انرژی
  • حریق انبار قطعات خودرو در کرج
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو +جدول
  • لوازم یدکی رنو
  • قیمت تارا در بازار امروز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • دستگیری سارق محتویات خودرو در خرم آباد