Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون کل وزارت بهداشت، تعطیلی شش روزه استان‌های تهران و البرز را بی‌فایده و در عین حال مضر دانست.

به گزارش ایمنا، ایرج حریرچی در برنامه تلویزیونی چاپ اول شبکه خبر سیما، به تعطیلی شش روزه استان‌های تهران و البرز اشاره کرد و اظهار کرد: متأسفانه در این تعطیلات شاهد کمتر میزان رعایت پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با عنوان این مطلب که تعطیلی‌های قبلی بسیار مؤثر بود، افزود: این تعطیلی حداقل فایده نداشته، اگر نگوییم اثر مضر داشته است.

حریرچی با اشاره به میزان رعایت پروتکل‌ها به طور میانگین در کشور ۴۴ درصد است، گفت: میزان رعایت پروتکل‌ها در تهران، البرز و سه استان مجاور اصلی رفت و آمد یعنی قم، مازندران و گیلان، زیر ۴۰ درصد و ۲۹ الی ۳۹ درصد است.

معاون کل وزارت بهداشت ادامه داد: اگر در سطح شهر تهران تردد داشته باشید، ظهر و شب رستوران‌های معروف را می‌بینید که مملو از مشتری هستند.

منبع: خبرگزاری مهر

کد خبر 509598

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ایرج حریرچی محدودیت های کرونایی تداوم محدودیت های کرونایی کاهش میزان رعایت پروتکل ها تعطیلی مشاغل در محدودیت ها شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۱۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم رعایت نظافت عمومی سبب اختلال خط ۵ مترو شد

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: عدم رعایت نظافت عمومی مسافران و اقدام اشتباه پیمانکار نظافت سبب اختلال خط ۵ مترو طی روز گذشته شده بود.

به گزارش مشرق، هادی زند، مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه درباره اختلال در خط ۵ مترو تهران طی روز گذشته اظهارداشت: مشکل قطارهای تندرو هنوز رفع نشده و تردد با قطارهای عادی در حال انجام است.

وی در مورد دلیل این اختلال اعلام کرد: برخی از مسافران مترو با عدم رعایت نظافت عمومی در ایستگاه، متاسفانه ته سیگارهای خود را در داخل محوطه ریخته بودند که پیمانکار نظافت ایستگاه در حرکتی اشتباه و غیر اصولی قصد سوزاندن و ازبین بردن این ته سیگار ها را داشت تا در دید مسافر نباشد.

زند گفت: این مساله متاسفانه سبب شده آتش به کابل های سیگنالینگ رسیده و موجب اختلال و قطعی آن شده است.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • حقوق بازنشستگان از پایان اردیبهشت ۴۰ درصد افزایش خواهد یافت
  • عدم رعایت نظافت عمومی سبب اختلال خط ۵ مترو شد
  • مدارس چند شهر خوزستان فردا سه‌شنبه تعطیل شد
  • ۱۰۸ شعبه یک رستوران آمریکایی در مالزی تعطیل شدند
  • تعطیلی ۱۰۰ شعبه یک رستوران آمریکایی در مالزی به دلیل حمایت از اسرائیل
  • ممبینی خبر داد: افزایش پاداش تیم‌های ملی با یکسری پروتکل‌ها
  • تعطیلی که به معضل مملکت بدل شد | پنجشنبه یا شنبه؛ بالاخره کدام؟
  • آپارتمان‌های تهران بدون مشتری ماند؛ قیمت مسکن متری چند؟
  • تعطیلی پنج‌شنبه‌ یا شنبه؛ کدام یک برای تحقق «شعار سال» سودمند است؟
  • تعطیلی پنجشنبه یا شنبه ؛ توقف در بدیهیات