Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-02@16:30:07 GMT

رشد 1000 درصدی سود خالص ژلاتین کپسول

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۲۱۶۵۷

رشد 1000 درصدی سود خالص ژلاتین کپسول

  مدیرعامل شرکت تولید ژلاتین کپسول ایران در تشریح عملکرد این شرکت تامین کننده مواد اولیه دارویی که یکی از شرکت های تابعه شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) است بیان کرد؛ این شرکت توانسته است در سه ماهه نخست سال 1400، فروش 748 میلیارد ریالی و نیز سود خالص 274 میلیارد ریالی را محقق سازد که نسبت به مدت مشابه سال قبل به ترتیب رشد 148 درصدی و نیز 202 درصدی را نشان می دهد و این دستاورد درخشان در طول تاریخ بیست ساله این شرکت رکورد بی سابقه ای محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  دکتر رامین رمضانی کلمر از اسفند ماه 1396 به عنوان مدیر عامل شرکت تولید ژلاتین کپسول شروع به کار نمود که در آن زمان، از 14 خط تولید این شرکت، 8 خط تولیدی متوقف بود، اما با باور به شعار ما میتوانیم و تلاش شبانه روزی کارکنان شرکت، تمامی خطوط تولید با حداکثر ظرفیت فعال شده و از آن زمان تا کنون محصولات شرکت در بیشینه تولید قرار دارند.     گفتنی است از سال 1396 تا 1399، سود خالص از 69 میلیارد ریال در سال 1396 به 759 میلیارد ریال در سال 1399 رسیده است که این نشان از تحقق افزایش سود 1000 درصدی در طی این سه سال می باشد. این در حالی است که در 7 سال قبل از آن تنها رشد 23 درصدی در این شرکت حاصل شده است.     شرکت تولید ژلاتین کپسول ایران در اوج دوران شیوع ویروس کووید 19 و با وجود محدودیت های ایجاد شده در جلوگیری از انتشار ویروس کرونا، در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی خود و تامین بی وقفه پوکه کپسول کشور، بصورت شبانه روزی و بیش از 700 روز، در خدمت تامین سلامت کشور و کمک به کادر درمان بوده است که این موضوع نیز رکورد جدیدی برای این شرکت به حساب می آید. بر این اساس میزان فروش این شرکت در سال 1399 بالغ بر 1840 میلیارد ریال و سود خاص شرکت نیز حدود 759 میلیارد ریال محاسبه شد که نسبت به مشابه سال قبل به ترتیب حدود 102 درصد و 209 درصد رشد داشته است. دکتر رمضانی افزود؛ چشم انداز شرکت این است که بتواند در سال 1404 فروشنده برتر پوکه کپسول در منطقه غرب آسیا و یکی از ده شرکت برتر دنیا در این صنعت باشد. در راستای تحقق این هدف، با رصد بازار جهانی و همگام با شرکت های برتر بین المللی، تنوع بخشی به سبد محصولات و توسعه دانش فنی و تولید صنعتی 10 محصول جدید در دستور کار قرار گرفت، که در فاز اول محصولات پوکه های کپسولی طعم دار، مرواریدی، ژلاتین ماهی و مایع پرشونده به تولید صنعتی رسیده است و آماده ارائه به مشتریان می باشد. همچنین توسعه دانش فنی و تولید پوکه کپسول استنشاقی ژلاتینی به عنوان یکی از محصولات با سطح پیچیدگی فناوری بالا در دوران فراگیری کرونا جزو اولویت های این شرکت قرار گرفت که در حال حاضر تولید آزمایشی این محصول در شرکت انجام شده و در حال تکمیل پرونده جامع دارویی برای کسب مجوز تولید صنعتی و فروش محصول می باشد. همچنین بر اساس برنامه ریزی انجام شده تا انتهای سال 1401 تولید نسل جدید پوکه کپسول گیاهی (HPMC) و محصولات انتریک (باز شونده در روده کوچک و بزرگ) در دستور کار قرار دارد. دکتر رمضانی در ادامه افزود؛ شرکت تولید ژلاتین کپسول ایران با درک افزایش نیاز کشور به پوکه کپسول دارویی و در راستای تعهد همیشگی خود برای تامین نیاز شرکت های دارویی داخلی و با توجه به اینکه شرکت در حال حاضر در بیشینه تولید خود که در حدود 6.5 میلیارد عدد پوکه کپسول قرار دارد، طرح افزایش ظرفیت 30 درصدی را در دو فاز کلید زده است که با اجرای آن 4 خط تولید جدید به مجموعه اضافه خواهد شد که شامل نسل جدید کپسول های گیاهی نیز خواهد بود.  با توجه به تنوع بخشی به سبد محصولات پوکه کپسول دارویی و طرح افزایش ظرفیت این شرکت در آینده خبرهای خوش بیشتری از این شرکت به گوش خواهد رسید.    انتهای رپرتاژ آگهی/   

منبع: تابناک

کلیدواژه: المپیک 2020 توکیو موج پنجم کرونا جواد فروغی بحران آب خوزستان اعتراضات 1400 خوزستان ژلاتین کپسول سود خالص شرکت های تابعه شستا کپسول شرکت های دارویی شستا رپرتاژ آگهی المپیک 2020 توکیو موج پنجم کرونا جواد فروغی بحران آب خوزستان اعتراضات 1400 خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۱۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارهای زیربنایی برای نگهداری استاندارد محصولات کشاورزی در مازندران اجرا شود

معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی با اشاره بر مدیریت زراعی منسجم بر اراضی کشاورزی بر اجرای کارهای زیربنایی نظیر احداث انبارهای فنی برای نگهداری استاندارد محصولات کشاورزی در مازندران تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، علیرضا مهاجر، امروز_چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در جلسه جهش تولید در دیمزارهای این استان میانگین سرانه زمین در کشور را ۳.۲ هکتار دانست و اظهار کرد: اگر به کمتر از این میزان برسیم قطعاً با کاهش بهره‌وری در اراضی مواجه می‌شویم.

وی با بیان اینکه واردات دانه‌های روغنی توسط واردات‌کنندگان در ازای خرید محصولات داخلی با قیمت مصوب از کشاورزان است، افزود: پس از پرداخت وجه به کشاورزان و تأیید آن اجازه واردات به این شرکت‌ها داده می‌شود.

معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه بلوک‌بندی اراضی کشاورزی یکی از راهکارهای مقابله با کوچک شدن اراضی است که به صورت پهن‌بندی مدیریت می‌شوند، اظهار داشت: مدیریت زراعی منسجم بر اراضی کشاورزی باعث افزایش بهره‌وری مزارع می‌شود.

مهاجر در مازندران باید کارهای زیربنایی نظیر احداث انبارهای فنی برای نگهداری استاندارد محصولات کشاورزی انجام شود، خاطرنشان کرد: شرکت خدمات حمایتی و تعاون روستایی وظیفه اصلی تأمین نهاده‌های کشاورزی نظیر کود و سم را برعهده دارند و باید بر اساس رسالت اصلی خودشان عمل کنند.

بابک مؤمنی رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران نیز در این جلسه رسالت جهاد کشاورزی را در امر تولید دانست و گفت: تولید بذر محصولات کشاورزی در مازندران با جدیت دنبال می‌شود و در سال‌جاری این مشکل چندساله را رفع خواهیم کرد.

وی عنوان کرد: تلاش این سازمان بر تأمین و تولید بذر محصولات کشاورزی استان با مباشرت شرکت خدمات حمایتی است.

کد خبر 749731

دیگر خبرها

  • سهم ۲۴ درصدی محصولات کشاورزی در تولید ناخالص استان مازندران
  • رفع مشکل صادرات با تولید آفت‌کش زیست‌سازگار
  • افزایش ۱۸ درصدی تولید پتروشیمی ارومیه در ۱۴۰۲
  • بلوک بندی اراضی کشاورزی/ بذر در مازندران تولید می شود
  • کارهای زیربنایی برای نگهداری استاندارد محصولات کشاورزی در مازندران اجرا شود
  • انواع دستگاه بسته بندی و ماشین آلات بسته بندی صنعتی
  • حضور ۱۰ شرکت تولیدی کشاورزی مازندران در نمایشگاه اکسپو
  • رشد ۶۰ درصدی تولید نفت در کشور
  • رشد ۱۰۴ درصدی تولیدات پتروشیمی شیراز
  • ورود مارگارین به تولید محصولات پرتقاضا و پرمصرف