Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،شهید جعفر شریفی، تکنسین ۳۷ ساله فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان پیش از ظهر امروز  با حضور جمعی از مردم قدرشناس خرمشهر و مدیران و مسئولان شهری برای خاکسپاری به باغ رضوان این شهرستان منتقل شد.

شکراله سلمان‌زاده، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان در آیین بدرقه این شهید ضمن تقدیر از همه مردم و مسئولانی که در این مراسم حضور داشتند، گفت: باور کردن از دست دادن این شهید گرانمایه که جانش را در راه دفاع از سلامت ملت فدا کرد بسیار دشوار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: بسیاری از همرزمان ما همین حالا هم در بیمارستان‌ها، مراکز درمانی، فوریت‌ها و ... در مسیر صیانت از سلامت مردم کوشا هستند و بعد از اینکه جمع زیادی از همکاران بنده به این ویروس مبتلا شده و در واقع جانباز این مسیر شدند، امروز دانشگاه علوم پزشکی آبادان دومین شهید خود را در راه سلامت تقدیم ملت ایران کرد.

حجت‌الاسلام محمدجواد عادل‌پور، امام جمعه خرمشهر نیز در این مراسم ضمن تاکید بر فرهنگ والای شهادت برای این شهید والامقام علو درجات را مسئلت کرد.

فرماندار ویژه خرمشهر، رئیس بنیاد شهید این شهرستان، فرمانده سپاه خرمشهر و جمعی از معاونان و مدیران دانشگاه علوم پزشکی آبادان در مراسم یادشده حاضر بودند.

شهیده پروین قاسمی نیز از کارکنان کلینیک تخصصی بیمارستان شهید بهشتی آبادان بود که پس از قریب به دوماه مبارزه با بیماری کووید ۱۹، اولین شهید مدافع سلامت دانشگاه علوم پزشکی آبادان بود.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا مدافعان سلامت دانشگاه علوم پزشکی آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۱۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پیاده روی در یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، جمعی از کارکنان دانشگاه علوم پزشکی و جمع زیادی از مردم شهر یاسوج در آخرین روز هفته سلامت که باشعار سلامت خانواده، غذای سالم و ورزش همگانی نامگذاری شده بود مسیر امامزاده عبدالله (ع) تا آبشار یاسوج را پیاده روی کردند.
در این همایش به قید قرعه به شرکت کنندگان جوایزی اهدا شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در پایان این مراسم با گرامیداشت هفته سلامت، این مناسبت را فرصت مغتنمی برای یادآوری نعمت سلامتی برشمرد و گفت: مراقبت از سلامتی، قدردانی از این نعمت بزرگ خدادادی است که همواره باید مدنظر قرار دهیم. 
جاودان سیرت با بیان اینکه ورزش همگانی یکی از پایه های اصلی سبک زندگی سالم است و باید به روش های مختلف این فرهنگ در جامعه نهادینه شود افزود: امیدواریم با اجرای این برنامه‌ها که با هدف تقویت سلامتی و افزایش نشاط اجتماعی برنامه‌ریزی شده در تحقق رسالت حرفه‌ای و خانوادگی خود نیز موفق باشیم. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه
  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد
  • مجلس باید در قانون شوراها نسبت به احراز صلاحیت‌ها تجدید نظر کند
  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت
  • همایش پیاده روی در یاسوج
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور در مرند
  • کنکوری های اروند در حال رقابت با یکدیگر