Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-28@11:49:51 GMT

تسلیت علی عسکری در پی درگذشت مهندس تابش

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۲۱۹۱۵

رئیس رسانه ملی در پیامی درگذشت علیرضا تابش، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را تسلیت گفت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، متن کامل پیام دکتر علی عسکری به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت مدیر متعهد، باسابقه و با اخلاص جناب آقای علیرضا تابش، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را تسلیت می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدمات ارزنده آن مدیر توانا در چهار دهه گذشته در نظام اسلامی‌به‌ویژه به قشر محروم و مستضعف کشور همواره مانا و در اذهان مردم ماندگار خواهد بود. از درگاه خداوند تعالی برای آن فقید سعید علو درجات و برای بازماندگان بخصوص خانواده محترم ایشان صبر و اجر مسئلت دارم.

علی عسکری

رئیس سازمان صداوسیما برچسب ها: علی عسکری ، تابش ، تسلیت ، پیام تسلیت ، رئیس رسانه ملی ، رئیس صدا و سیما ، علیرضا تابش ، رئیس بنیاد مسکن ، کرونا

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: علی عسکری تابش تسلیت پیام تسلیت رئیس رسانه ملی رئیس صدا و سیما علیرضا تابش رئیس بنیاد مسکن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۱۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانمایی زمین برای طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت در نیشابور

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نیشابور گفت: تامین و شناسایی ۴٣٠ هکتار زمین در طرح نهضت ملی مسکن با همکاری ادارات منابع طبیعی، راه و‌شهرسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در مجاورت روستای دشت انجام شد.   مهدی دونده افزود: بر اساس طراحی انجام شده در این اراضی تعداد پنج هزار و ۶۰۰ قطعه زمین مسکونی جانمایی شده است.   وی ادامه داد: بخشی از این قطعات برای واگذاری به متقاضیان روستایی که در روستا‌های همجوار ثبت نام کرده اند، در اختیار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و بخش دیگر برای متقاضیان قانون جوانی جمعیت شهر نیشابور که علاقمند به مهاجرت معکوس به روستا هستند، در اختیار راه و شهرسازی قرار گرفته است.   وی با تاکید بر تسریع فرایند انجام کار، از دستگاه‌های متولی خواست تلاش کنند تامین مسکن شهروندان متقاضی هر چه زودتر به سرانجام برسد.

دیگر خبرها

  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • توسعه عمرانی در روستاهای بخش ریگ تسریع می‌شود
  • تسلیت رئیس موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) در پی درگذشت خانم معصومه حائری
  • پیام تسلیت مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی
  • جانمایی زمین برای طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت در نیشابور
  • تسلیت رئیسی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی
  • تسلیت معاون صدا در پی درگذشت همسر محمدرحمان نظام اسلامی، مجری و گوینده صدا و سیما
  • پیام تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت مرحومه معصومه حائری
  • پیام تسلیت معاون اول رئیس‌جمهور برای درگذشت مادر شهید غلامحسین دستوری رزاز
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت معصومه حائری