Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان گلستان از دستگیری اعضای باند سه نفره فریبکار در گرگان خبر داد و گفت: متهمان در کوتاه‌ترین زمان به سزای اعمال خود خواهند رسید. حیدر آسیابی، رئیس کل دادگستری استان گلستان در گفت‌وگو با میزان از دستگیری اعضای باند سه نفره فریبکار در گرگان خبر داد و بیان کرد: اعضای این باند با تهیه فیلم، قربانیان را تهدید میکردند که در صورت شکایت، فیلم را در فضای مجازی پخش خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



آسیابی از شاکیان احتمالی این پرونده خواست تا برای طرح شکایت به شعبه دوم کیفری یک استان گلستان به نشانی گرگان، میدان وحدت (شهرداری)، خیابان شهید بهشتی، دادگستری گرگان مراجعه کنند.   بیشتر بخوانید: هشت نفر از اراذل و اوباش حرفه‌ای در رفسنجان بازداشت شدند رئیس کل دادگستری استان گلستان در پایان با تاکید بر رسیدگی فوری و قاطع به این پرونده اظهار کرد: متهمان در کوتاه‌ترین زمان به سزای اعمال خود خواهند رسید.

انتهای پیام/ برچسب ها: دادگستری گلستان تجاوز به عنف

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری گلستان تجاوز به عنف استان گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۲۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعلیق فعالیت یکی از اعضای شورای شهر بندر امام (ره)

رییس دادگستری بندر امام خمینی(ره) گفت: عضویت یکی از اعضای شورای شهر به دلیل تخلف و داشتن پرونده قضایی، تا اطلاع ثانوی تعلیق و از حضور در شورای شهر منع شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، به نقل  از روابط عمومی دادگستری خوزستان، عزیز مراد حسین‌پور در این خصوص افزود: بر اساس پرونده قضایی نامبرده در شعبه 102 کیفری بندر امام خمینی (ره) با اتهام آدم‌ربایی (ربودن شهردار)، قرار نظارت قضایی با موضوع منع اشتغال و عضویت در شورای شهر برای وی صادر شد.

وی با اشاره به اینکه دستگاه قضایی بی‌قانونی و ایجاد اخلال در امنیت روانی جامعه را برنمی‌تابد، افزود: بر این اساس با هر گونه تخلف بدون توجه به القاب و عناوین افراد برخورد خواهد شد.

به گزارش تسنیم، دادگستری خوزستان طی یک‌سال اخیر در راستای مبارزه با فساد اداری چندین مدیر در استان را بازداشت کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تعلیق فعالیت یکی از اعضای شورای شهر بندر امام (ره)
  • بررسی ۵۳ فقره پرونده در دیدار مردمی دادگستری مازندران
  • رسیدگی به ۵۳ فقره پرونده دادگستری مازندران با هدف تکریم ارباب رجوع
  • رسیدگی به ۵۳ پرونده شکایات مردمی مازندران در هفته جاری
  • رسیدگی به ۳۴۰۰ پرونده بافت فرسوده در اردبیل
  • چند خبر از کشفیات پلیس
  • کاهش مدت زمان رسیدگی به پرونده‌های شکایت کارگران در گلستان
  • دستگیری کارچاق کن سابقه دار در گرگان
  • پرونده قاچاق ۸۰۰۰ لیتر گازوئیل در دادگستری یاسوج رسیدگی شد
  • دستگیری 5 نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت