Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

در حالی مدت زمان اندکی به پایان کار دولت دوازدهم و تشکیل دولت جدید مانده است که گمانه زنی ها در مورد وزرای کابینه سیزدهم بیش از پیش شدت یافته است.

به گزارش تین نیوز، اگرچه این گمانه زنی ها از ابتدای اعلام نام سید ابراهیم رئیسی به عنوان پیروز انتخابات ریاست جمهوری1400 وجود داشت و هر از چند گاهی هم فهرست افراد پیشنهادی برای اعضای کابینه دولت سیزدهم در شبکه های اجتماعی می شد اما اکنون با نزدیک شدن به آغاز فعالیت رسمی دولت جدید این گمانه زنی ها افزایش بیشتری یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: گزینه‌ های مد نظر رئیس دولت سیزدهم برای وزارت راه و شهرسازی

در بخش حمل و نقل نیز تا کنون اسامی مختلفی به عنوان فرد مورد نظر رئیس جمهور برای تصدی وزارت راه و شهرسازی مطرح شده که اگرچه هیچ یک رسمی نبوده و به نظر می رسد فقط حدس و گمان باشد اما با توجه به نزدیک بودن تشکیل کابینه، بد نیست به نام های مطرح شده برای تصدی وزارت راه و شهرسازی نگاهی بیندازیم.

 نام افرادی که تا کنون به عنوان کاندیداهای احتمالی وزارت راه و شهرسازی در شبکه های اجتماعی و محافل خصوصی و غیررسمی (به ترتیب حروف الفبا) مطرح شده، به شرح زیر است:

1- محمد اسلامی

2 عبدالله عبدالهی

3-محمد علی آبادی

4- پرویز فتاح

5- رستم قاسمی

6- حسین کنعانی مقدم

7- سعید محمد

8- صالح نژاد امری

9- محسن نظر پور

تین نیوز از کارشناسان حمل و نقل درخواست می کند، اگر فردی را مناسب تصدی وزارت راه و شهرسازی می دانند، اسامی افراد مورد نظر خود به همراه ویژگی های تخصصی وی در زیر همین پست درج کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: تین سید ابراهیم رئیسی شبکه های اجتماعی بخش حمل و نقل رئیس جمهور راه و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی حمل و نقل سید ابراهیم رئیسی وزارت راه و شهرسازی وزرای پیشنهادی انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ دولت سیزدهم اعضای کابینه دولت سیزدهم تصدی وزارت راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۲۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات افزایش ۹ هزار مگاواتی ظرفیت نیروگاه‌های حرارتی کشور

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی کلان شرکت مادرتخصصی برق حرارتی گفت: ظرفیت نیروگاه‌های حرارتی کشور از ابتدای شروع به کار دولت سیزدهم تاکنون در راستای کمک به کاهش ناترازی، اشتغال‌زایی و ایجاد برق پایدار در شبکه سراسری حدود ۹ هزار مگاوات افزایش یافته است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، هادی مدقق، مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی کلان شرکت مادرتخصصی برق حرارتی اظهار داشت: این اقدام از طریق سنکرون 46 واحد جدید نیروگاهی به ظرفیت 6 هزار و 584 مگاوات، رفع محدودیت نیروگاه‌های بخاری و افزایش توان عملی نیروگاه‌های گازی موجود به ظرفیت دو هزار مگاوات و 380 مگاوات واحدهای مقیاس کوچک محقق شده است.

وی ادامه داد: واحدهای سنکرون شده جدید شامل 32 واحد گاز در نیروگاه‌های سیکل‌ترکیبی هنگام، ایران ال ان جی(سه واحد)، قشم پاسارگارد، آریان زنجان(دو واحد)، مهتاب کویر(دو واحد)، شهید باکری(دو واحد)، تربت‌حیدریه، فولاد بوتیا، دوکوهه، فولاد مبارکه(دو واحد)، المینیوم المهدی، فولاد غرب آسیا، سبزوار، گل‌گهر و واحدهای گازی کوچک میانرود، زاهدان(سه واحد)، صبای دهلران(چهار واحد)، پتروشیمی کردستان(سه واحد) و پتروشیمی کرمانشاه مجموعا به ظرفیت چهار هزار و 490 مگاوات بوده است.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی کلان شرکت مادرتخصصی برق حرارتی گفت: همچنین در این مدت 14 واحد بخار در نیروگاه‌های سیکل‌ترکیبی جهرم، هریس، ارومیه(دو واحد)، چابهار، بعثت پارس‌جنوبی(دو واحد)، غرب‌کارون، عسلویه، فردوسی، خرم‌آباد، سبلان(دو واحد) و کربنات سدیم سمنان نیز با ظرفیت دو هزار و 171 مگاوات به شبکه سراسری برق کشور متصل شده است.

مدقق تاکید کرد: این واحدهای بخار جدید بدون مصرف سوخت اضافی و از طریق حرارت اگزوز واحد گاز قبلی در حال فعالیت هستند و احداث این واحدها منجر به صرفه‌جویی سه میلیارد و 250 میلیون مترمکعبی مصرف سوخت در طول سال شده است.

وی با بیان اینکه تا پایان دولت سیزدهم بیش از 9 هزار مگاوات دیگر به ظرفیت نیروگاه‌های حرارتی کشور افزوده خواهد شد، یادآور شد: در دهه 90 شمسی سالانه به طور متوسط کمتر از دو هزار مگاوات نیروگاه به بهره‌برداری رسیده است که در دولت سیزدهم و در طی دو سال اخیر این عدد سالانه به بیش از چهار هزار مگاوات افزایش یافته است.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی کلان شرکت مادرتخصصی برق حرارتی با اشاره به اینکه ظرفیت نیروگاه‌های حرارتی کشور با افتتاح پروژه‌های جدید در دولت سیزدهم به 75 هزار و 584 مگاوات رسیده است، بیان کرد: در حاضر حاضر 628 واحد تولید برق حرارتی در 145 نیروگاه کشور وظیفه تامین 94 درصد انرژی مورد نیاز مشترکان سراسر کشور را بر عهده دارند.

مدقق در پایان تاکید کرد: با توجه به اینکه بخش اعظم تولید برق کشور بر عهده نیروگاه‌های حرارتی است؛ از این رو افزایش قابل توجه ظرفیت این واحدها در دولت سیزدهم موجب تامین انرژی پایدار و مطمئن برای مشترکان سراسر کشور در روزهای اوج مصرف تابستان شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معاونان وزیر راه و شهرسازی به مشکلات مردم قم رسیدگی می کنند
  • رستگاری ورزشگاه خرم‌آباد به‌وقت دولت سیزدهم
  • جزئیات افزایش ۹ هزار مگاواتی ظرفیت نیروگاه‌های حرارتی کشور
  • ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد مسکن در دولت سیزدهم ساخته شده است
  • جهش تولید در حوزه کشاورزی لرستان
  • ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن از ۲ میلیون و ۵۶۸ هزار واحد عبور کرد
  • ثبت‌نام کلاس‌اولی‌ها از چهارشنبه/۲۴۰ هزار ردیف استخدامی معلمان در دولت سیزدهم
  • کلاف سردرگم فاضلاب شهر بندرعباس با عزم دولت سیزدهم باز شد
  • ایجاد ۲.۵ میلیون شغل در دولت سیزدهم
  • معمایی که امام درباره رژیم صهیونیستی مطرح کرد چه بود؟