Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت دفاع ترکیه اعلام کرد، در واکنش به کشته شدن دو سرباز این کشور در منطقه عملیات "سپر فرات"، شمال سوریه هفت فرد مسلح را "خنثی" کرده است.

به گزارش ایسنا، وزارت دفاع ترکیه در بیانیه‌ای اظهار کرد که " با تروریست‌ها مقابله به مثل انجام دادیم؛ مواضع آنها تخریب کرده و طبق آمار اولیه، دستکم هفت تن خنثی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه نامی از گروه مورد هدف در این عملیات ذکر نشده است.

مقام‌های ترکیه از عبارت "خنثی شده" برای اشاره به کشته شدن یا بازداشت شدن افراد استفاده می‌کنند.

این وزارتخانه توضیح داد که نیروهای ترکیه بلافاصله در واکنش به حمله‌ای که به گزارش رسانه‌ها در منطقه شهر الباب در استان حلب رخ داد، آتش گشودند.

وزارت دفاع ترکیه روز شنبه گزارش داد که در حمله (کردها) به خودروی زرهی آنها در منطقه عملیات سپر فرات در شمال سوریه، دو سرباز ترکیه کشته و دو تن دیگر مجروح شدند.

همزمان، فخر الدین آلتون، رئیس اداره ارتباطات نهاد ریاست جمهوری ترکیه، در توییتی که عصر شنبه منتشر کرد، در مورد این حادثه گفت: هیچ کس نباید تردید کند که مبارزه ما ادامه خواهد یافت تا زمانیکه تروریسم را ریشه کن و مرزهای خود را ایمن سازیم.

همچنین فواد اوکتای، معاون رئیس جمهوری ترکیه، از طریق توییتر متعهد شد که خون سربازان ترکیه هدر نخواهد رفت و تروریست‌ها مجازات خواهند شد.

اخیرا حملات در شمال سوریه افزایش یافته است و آنکارا اغلب یگان‌های مسلح کرد را به تلاش برای ایجاد بی‌ثباتی متهم می‌کند.

ترکیه عملیات نظامی را علیه گروه‌های کرد در شمال سوریه صورت می‌دهد زیرا آنها را بخشی از حزب کارگران کردستان که آنکارا آن را به عنوان یک سازمان تروریستی طبقه بندی می‌کند، می‌داند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تركيه کردهای سوریه شمال سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۲۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری مطالبه اهالی بخش ناغان از نابودی درختان بلوط بر اثر آفت برگ خوار

آقای احمدی گفت: همه ساله آفات برگخوار و جوانه خوار بلوط خسارات سنگینی را به عرصه‌های جنگلی استان وارد می‌کنند و در سال ۱۴۰۳ سطحی معادل ۴۵۰۰۰هکتار از جنگل‌های استان را آلوده نموده که منطقه مشایخ شهرستان کیار نیز از این موضوع مستثنا نبوده و مورد هجوم این آفات قرار گرفته اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان با توجه به اعتبارت خود اقدام به مبارزه با این آفات در سطح ۳۰۰ هکتار در جنگل‌های منطقه مشایخ نموده است.

وی افزود: از آنجایی که در جنگل‌ها استفاده از سموم شیمیایی ممنوع می‌باشد عملیات مبارزه با ترکیب بیولوژیک BT صورت پذیرفته است.

بیشتر بخوانید

مبارزه با طرح آفت جوانه خوار درختان بلوط در فلارد

احمدی اضافه کرد: بخش عمده‌ای از این مناطق در منطقه حفاظت شده محیط زیست واقع شده و اداره کل منابع طبیعی استان با توجه به اعتبارات خود هر ساله اقدام به مبارزه می‌نماید.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • اردوغان: کارهای ناتمام‌ خود را در سوریه به پایان خواهیم رساند
  • دیدار رئیس حشد شعبی با بشار اسد
  • پیگیری مطالبه اهالی بخش ناغان از نابودی درختان بلوط بر اثر آفت برگ خوار
  • افزایش شمار تلفات نظامی صهیونیست‌ها در حمله به پایگاه کرم ابوسالم
  • ارتش رژیم صهیونیستی درباره تلفات زیاد در کرم شالوم تحقیق می کند
  • افزایش تلفات عملیات ضدصهیونیستی کرم ابوسالم
  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق
  • زوال اسرائیل در اندیشه امام و رهبر انقلاب
  • «نابودی حماس»، رویای بر باد رفته صهیونیست‌ها
  • پولشویی