Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس‌جمهور منتخب مردم در تماس تلفنی با استاندار خوزستان گفت: رسیدگی و رفع مشکلات استان خوزستان جزو اولویت‌های اصلی و مهم دولت آینده خواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی امروز (یکشنبه) در تماس تلفنی با آقای قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان ضمن ابلاغ سلام به مردم استان و قدردانی از همراهی آن‌ها با مسئولین، پیگیر آخرین وضعیت این استان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آقای رئیسی همچنین ضمن تشکر از تلاش‌های صورت گرفته مسئولان استانی در پیگیری مشکلات و رسیدگی به آسیب دیدگان از تنش آبی و اعتراضات وعده داد: در بحث مسائل آبی و دیگر مشکلات، از استان خوزستان حمایت خواهیم کرد.

استاندار خوزستان نیز در این تماس تلفنی گزارشی از آخرین تمهیدات و اقدامات صورت گرفته برای کاهش مشکلات ناشی از تنش آبی و خشکسالی ارائه کرد و از توجه و پیگیری رئیس جمهور منتخب قدردانی کرد./صداوسیما

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۳۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است

فرماندار ایلام گفت: تسریع در اجرای کنارگذر جنوبی شهر ایلام‌ از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان در سال جاری است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، عبدالصاحب نادری امروز _شنبه هشتم اردیبهشت‌_ در حاشیه بازدید از پروژه کنارگذر جنوبی شهر ایلام اظهار کرد: با توجه به اینکه احداث کنار گذر جنوبی شهر ایلام به طول چهار کیلومتر و ۲ تقاطع غیر هم‌سطح در طول مسیر نقش بسیار مهمی در مدیریت ترافیک درون و برون شهری ایفا می‌کند از اولویت‌های بخش راه در شهرستان ایلام است.

وی افزود: استاندار و معاونت عمرانی استاندار سال گذشته ۱۸ میلیارد تومان اعتبار از محل تملک داریی‌های شهرستان به این پروژه اختصاص دادند.

فرماندار ایلام خاطرنشان کرد: این پروژه نقش مهمی در مدیریت ترافیک اربعین و تسهیل در تردد زوار ایفا خواهد کرد.

نادری اضافه کرد: با توجه به اهمیت پروژه امید می‌رود با همکاری مردم و مالکان برای تملک زمین‌های مسیر احداث پروژه و اهتمام مسئولان راه و شهرسازی در اسرع وقت شاهد بهره‌برداری باشیم.

کد خبر 748472

دیگر خبرها

  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است
  • رژیم صهیونیستی عامل ریشه‌ای تمام تنش‌ها در منطقه است
  • امیرعبداللهیان: رژیم صهیونیستی عامل تنش‌ها در منطقه است
  • امیرعبداللهیان: رژیم صهیونیستی عامل تمامی تنش‌ها در منطقه است
  • رسیدگی قضایی به مشکلات ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • حداقل سهم مازندران در هیئت دولت، حضور یک وزیر کشاورزی یا ورزش از نخبگان این استان است
  • رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • ثبت ۱۵ هزار تماس با مرکز صدای مشاور بهزیستی
  • طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی باید در اولویت مجلس پیش رو باشد
  • پیگیری و اجرای پروژه‌های شهرستان خلخال در اولویت مدیران باشد