Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا محسن صادقیان روز یکشنبه در کارگروه امور زیربنایی استان با تشکر از تلاش مسوولان سازمان صنعت، معدن و تجارت( صمت) در خصوص تولید کاشی و سرامیک و مجوزهای تاسیس و پروانه های بهره برداری صادر شده، افزود: همچنین باید برای تعیین تکلیف زمین های واگذار شده برای مجوزهای صادره و تعیین تکلیف مجوزهای صادر شده بدون واگذاری زمین اقدام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تاکید بر حمایت و پشتیبانی  همه دستگاه از صنعت استان و رفع موانع در صدور مجوزها و فرآیند پاسخ به استعلام های درخواستی اظهار کرد: در نگاه توسعه ای باید با برنامه ریزی و در نظر گرفتن همه شاخص های توسعه مانند ثروت و سرمایه از یکسو و منابع طبیعی از جمله آب و  محیط زیست و جمعیت از سوی دیگر به گونه ای عمل شود که در تمامی بخش ها با برنامه و هدف گذاری مناسب حرکت کرد  تا در آینده مشکل ایجاد نشود 
صادقیان افزود: می توان با جانمایی درست و رعایت تمامی ملاحظه های زیست محیطی و با تامین مناسب زیرساخت های آب و برق و گاز در پهنه های مناسب و برنامه ریزی برای رفع مشکل زمین و مسکن کارگران به دلیل  جمعیت پذیری و مهاجر پذیری کارخانه ها ، پاسخ مثبتی برای جذب سرمایه های واقعی و استقرار صنایع به خصوص کاشی و سرامیک در استان داشت.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد گفت: بسیاری  از مجوزهای صادر شده با خرید و فروش برگ کاغذ برای عده ای رانت ایجاد کرد اما می شود با بررسی و تعیین تکلیف مجوزهای تاسیس صادر شده قبلی، این بخش را نیز ساماندهی و برای صدور مجوزهای تاسیس جدید برنامه ریزی کرد.
وی خاطرنشان کرد: با برگزاری جلسات منظم هفتگی با حضور دستگاه های اجرایی مرتبط و انجمن کاشی و سرامیک استان این موضوع را بررسی و گزارش آن به شورای برنامه ریزی و توسعه استان ارسال می شود.

یزد، قطب تولید کاشی و سرامیک ایران است. 

سالانه ۶۰۰ میلیون مترمربع کاشی و سرامیک در کشور تولید می‌شود که حدود ۶۰ درصد از این آمار متعلق به استان یزد است.

برچسب‌ها وزارت صنعت معدن و تجارت صنعت و معدن و تجارت توسعه صادرات یزد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت صنعت و معدن و تجارت توسعه صادرات وزارت صنعت معدن و تجارت صنعت و معدن و تجارت توسعه صادرات یزد کاشی و سرامیک برنامه ریزی صادر شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۳۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور وزیر کشور در غرفه کرمانشاه در نمایشگاه ایران اکسپو



به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ، در این بازدید که معاون اقتصادی و جمعی از مدیران وزارت کشور هم حضور داشتند، معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه، توضیحاتی از ظرفیت‌های متعدد اقتصادی استان به دکتر وحیدی ارائه کرد و از برنامه ریزی، آمادگی و تلاش کرمانشاه برای جذب سرمایه گذاران خبر داد.

همچنین با حضور معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه در نمایشگاه ایران اکسپو، رایزنی‌هایی با مقامات کشوری و سرمایه گذاران داخلی و خارجی صورت گرفت و چندین تفاهم نامه در حوزه‌های گردشگری، صنایع غذایی و مواد معدنی بین طرفین منعقد شد.
ششمین دوره نمایشگاه ایران اکسپو از سوی سازمان توسعه تجارت جمهوری اسلامی ایران در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران از روز ۸ اردیبهشت آغاز شده و تا ۱۲ اردیبهشت ادامه دارد.
این نمایشگاه میزبان بیش از ۲ هزار بازرگان، سرمایه‌گذار و تاجر خارجی از ۱۲۰ کشور جهان خواهد بود.
این نمایشگاه در ۱۷ سالن نمایشگاهی با حضور ۸۰۰ شرکت ایرانی در حالی آغاز به کار خواهد کرد که پیش‌بینی می‌شود در آن سه هزار و ۵۰۰ جلسه بی تو بی با حضور ۵۰ هیات عالی رتبه برگزار شود.

دیگر خبرها

  • سازمان برنامه مکلف به نظارت برنحوه نقشه‌برداری سازمان ثبت شد
  • در جنگ‌ روایت‌ها به رسانه‌ها جدی‌تر توجه کنیم
  • حضور وزیر کشور در غرفه کرمانشاه در نمایشگاه ایران اکسپو
  • سازمان برنامه موظف به نظارت جدی بر نحوه نقشه‌برداری سازمان ثبت شد
  • تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی
  • لازمه ساماندهی اصولی آبشوران تهیه نقشه دیجیتالی شهر کرمانشاه است
  • اردو‌های جهادی، گام‌هایی استوار در مسیر محرومیت‌زدایی
  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • امنیت حاکم بر هرمزگان ناشی از وحدت شیعه و سنی است
  • اتمام طرح تحقیقاتی تهیه و تدوین نقشه راه صنعت استان کرمانشاه