Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-08@19:22:04 GMT

افزایش قربانیان سیل درشهر"ژنگژو"چین

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۲۳۵۱۶

افزایش قربانیان سیل درشهر'ژنگژو'چین

بر اساس اعلام رسانه های چین، تعداد قربانیان سیل در شهر «ژنگژو» از توابع استان «هنان» به ۵۸ نفر افزایش یافته است. ناطقان: به نقل از خبرگزاری شینهوا، شمار جانباختگان سیل در شهر «ژنگژو» از توابع استان «هنان» واقع در کشور چین به ۵۸ نفر افزایش یافته است.

بارش شدید باران و جاری شدن سیل در این منطقه به انسداد برخی از محورهای مواصلاتی و اتوبان‌ها منجر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





سیل همچنین تخریب بیش از ۳ هزار و ۸۰۰ خانه را نیز در پی داشته و یک میلیون نفر هم به مناطق امن منتقل شده اند.

میزان خسارات سیل در منطقه حدود ۱۸۸.۶ میلیارد دلار برآورد شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، چند روز قبل بارندگی شدید در چین و جاری شدن سیل در مرکز این کشور به ویژه در شهر «ژنگژو» مرکز استان «هنان»، خسارت‌هایی را بر جای گذاشته بود.

بیشتر تلفات در پی آب‌گرفتگی تونل مترو و جمع شدن آب در درون واگن‌های مترو در شهر ژنگژو گزارش شده بود. این شهر با ۱۰ میلیون نفر جمعیت در ۷۰۰ کیلومتری جنوب پکن واقع شده است.

ارتش چین نیز از ایجاد یک شکاف ۲۰ متری در سد شهر «لویانگ» خبر داده و به ساکنان این شهر هشدار داده بود که هر لحظه ممکن است این سد در هم بشکند، اما با انجام عملیات، بعدها اعلام شد که اوضاع شهر تحت کنترل است. لویانگ در غرب شهر ژنگژو، حدود ۷ میلیون نفر جمعیت دارد.

شرایط سخت آب و هوایی در هفته‌های اخیر باعث ایجاد خسارت در مناطق مختلف دنیا شده است؛ از جمله وقوع سیل در چین، هند و اروپای غربی و همچنین پیدایش موج گرمای شدید در آمریکای شمالی که همه اینها باعث ایجاد نگرانی‌های تازه ای از تأثیرات مخرب تغییرات اقلیمی است. منبع: مهر برچسب ها: افزایش قربانیان ، سیل ، شهر ژنگژو ، چین

منبع: ناطقان

کلیدواژه: افزایش قربانیان سیل شهر ژنگژو چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۳۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجم صادرات و واردات افزایش داشته است

به گزارش خبرنگار مهر علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه هیات دولت در حضور خبرنگاران گفت: فروردین ماه، ماهی است که کشورهای خارجی برخلاف کشورمان، چندان تعطیل نیستند و طبیعتاً انتظار می‌رفت تراز تجاری فروردین ماه که همیشه در گذشته منفی و کمتر بود به همان صورت باشد، ولی خوشبختانه در فروردین ۱۴۰۳، هم تراز به نسبت سال‌های گذشته افزایش یافته و هم حجم صادرات و واردات افزایش داشته است.

وی‌افزود: ان‌شاءالله این نشانه‌ای باشد بر سالی که نکوست از بهارش پیداست و امیدواریم با همین دست فرمان امسال را با منابع ارزی خوبی جلو ببریم.

در حال تکمیل…

کد خبر 6100253

دیگر خبرها

  • ثبت ۳ میلیون تردد بین‌ استانی در کردستان
  • حجم صادرات و واردات افزایش داشته است
  • اعتراضات دانشجویی در سایه افزایش تهدیدها
  • زندگی سالم طول عمر را پنج سال افزایش می‌دهد
  • فیلم| افزایش شمار کشته‌های سیل در برزیل به ۷۵ نفر
  • شمار قربانیان سیل در کنیا از مرز ۲۲۵ نفر گذشت
  • گواهینامه‌های‌ تقلبی، قربانیان‌ واقعی!
  • ریل گذاری ایران و امارات برای افزایش صادرات
  • شمار قربانیان سیل مهیب در کنیا از مرز ۲۲۵ نفر گذشت
  • قربانیان سیل در کنیا به ۲۲۸ نفر افزایش یافت