Web Analytics Made Easy - Statcounter

امید صبری پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با پیگیری‌های مستمر رهاسازی آب از سد مارون برای کشاورزی، نخیلات و احشام شهرستان شادگان انجام شد.

وی افزود: این رهاسازی آب با اولویت تأمین بخش کشاورزی، نخیلات و احشام این شهرستان است.

صبری پور با تأکید بر اینکه شهرستان شادگان قطب کشاورزی استان خوزستان محسوب می‌شود و در اصل اقتصاد شهرستان بر پایه کشاورزی استوار شده است، ادامه داد: یکی از مهم‌ترین موانع توسعه کشاورزی شادگان، کمبود منابع آبی است که تلاش برای رفع مشکلات کشاورزان این شهرستان با جدیت ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست فرمانداری شادگان گفت: رسیدگی به مشکلات و معضلات کشاورزان این شهرستان ضروری بوده است و مسئولان ذی‌ربط باید در این زمینه تلاش مضاعف کنند.

کد خبر 5265163

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری شادگان سد مارون کشاورزی شادگان ویروس کرونا عید سعید قربان کرمانشاه واکسن کرونا بوشهر آمار کرونا عکس استانها خطبه های نماز جمعه گرگان نماز عید قربان اردبیل ایلام شیوع کرونا عید غدیر خم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۳۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل در شادگان/ ۳ نفر کشته شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سید قاسم موسوی با اعلام این خبر اظهار کرد: روز گذشته (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی در کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شادگان با اشاره به اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی نیز انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

سرهنگ موسوی بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 6089942

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۰ درصدی رهاسازی آب از سد زولاچای سلماس
  • افزایش ۲۰ درصدی رها سازی آب از سد زولاچای سلماس
  • رهاسازی حق آبه کشاورزان سلماس از سد اول خرداد
  • گرده‌افشانی ۶۲۸ هکتار نخیلات لامرد پایان یافت
  • دستگیری قاتل در شادگان/ ۳ نفر کشته شدند
  • تکمیل سد مشمپا از اولویت‌های شرکت آب منطقه‌ای است
  • از برداشت موز تا گرده افشانی نخیلات در فارس
  • از برداشت موز گلخانه‌ای تا گرده افشانی نخیلات در فارس
  • هرس و تکریب نخلستان‌های استان بوشهر با ۹ میلیارد ریال
  • افزایش تولید خرما با گرده افشانی نخیلات در فسا