Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، موسی احمدی نماینده مردم شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی برای پیگیری مشکلات و برخی نارضایتی‌ها موجود، از بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان بازدید کرد و گلایه‌ها و مشکلات مراجعان را شنید.

او سپس در نشست با پزشکان و پرستاران از مشکلات و مطالبات این قشر آگاه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس گفت: مردم شهرستان‌های کنگان، دیر، جم، عسلویه و کارکنان صنعت، به بیمارستان کنگان به عنوان بیمارستان مرکزی جنوب استان مراجعه می‌کنند اما شرایط بیمارستان از نظر کمبود امکانات و نیروی انسانی، بسیار نگران‌کننده است.

احمدی تاکید کرد: درباره مشکلات اساسی بیمارستان امام خمینی کنگان، چندین بار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر صحبت کردیم، دعوت کردیم، با معاونین وزیر بهداشت جلسه گرفتیم، اما مدیران دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گوش شنوایی ندارند و فریاد مدیران منطقه جنوب استان به جایی نمی‌رسد.

او ادامه داد: وضعیت خنک کننده‌های این مرکز درمانی مناسب نیست و همه بخش‌ها، نیروها و مراجعیتن از شدت گرمای موجود به ستوه آمده‌اند. برای حل مشکل دست به دامان شرکت‌ها شده‌ایم، ولی مشکلات اساسی پابرجا است.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر افزود: وقتی پزشک و پرستار مجبور است در این گرمای طاقت فرسای کنگان گاه با پنکه سر کند، چگونه می‌توانیم انتظار داشته باشیم که نحوه ارتباط و برخودش با ارباب رجوع خوب باشد؟ وقتی پزشک متخصص از کمترین امکانات رفاهی برخوردار است یا بیشتر اوقات حتی شوینده در بیمارستان وجود ندارد یا روی سرویس‌های بهداشتی‌ نوشته «خراب است»، چگونه می‌توان رضایت مردم را جلب کرد؟

بیشتر بخوانید

۲ سنگ ۳۵ میلیمتری از مثانه بیماری در کنگان خارج شد اتاق‌های عمل بیمارستان کنگان تعمیر می‌شود

احمدی گفت: خیلی متاسفم برای مسئولین ضعیفی که در دانشگاه علوم پزشکی هستند و نگاه مثبتی به بیمارستان‌هایی مانند امام خمینی کنگان که تحت مدیریت آن‌ها است، ندارند.

او عنوان کرد: بعضی از امکانات در کشور نیز وجود ندارد که آن بحثی جدا است و راجع به آن گلایه‌ای نداریم مانند تجهیزات و نیروی مرتبط با کرونا، یا بحث‌های کلی که وابسته به واردات و یا ارز و تحریم ها است؛ اما درباره امکانات اولیه‌ای که باید در بیمارستانی مانند امام خمینی کنگان باشد و نیست، چه پاسخ روشنی برای مردم دارند؟ این‌ها که وابسته به تحریم و ارز نیست.

نماینده مردم جنوب استان بوشهر افزود: به زودی برنامه‌ای در صدا و سیمای استان خواهم داشت و در مجلس نیز وقت خواهم گرفت تا صدای مظلومیت مردم منطقه را که روی بزرگ‌ترین منبع انرژی و اقتصادی نشسته‌اند، به گوش تمامی کشور می‌رسانم.

احمدی بیان کرد: بیمارستان کنگان حدود یک دهه است که اسم بیمارستان معین نفت را یدک می‌کشد، اما هیچ خدماتی به این مرکز درمانی ارائه نمی‌شود. به طور قطع برای این موضوع نیز برنامه دارم و حتی در همین لحظات آخر دولت کنونی نیز مطالب را انتقال خواهم داد و پیگیر خواهم بود.

او با تاکید بر لزوم تسریع در پرداخت درآمد‌های بیمارستان از طریق دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، اعلام کرد: آخرین پرداختی دانشگاه علوم پزشکی در خصوص درآمد‌های داروخانه به بیمارستان کنگان مربوط به آبان ۱۳۹۹ است.

نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس یازدهم، بر لزوم خرید سی تی اسکن جدید، تکمیل درمانگاه تخصصی شهید هاشمی که هم اکنون حدود ۳۰ درصد پیشرفت دارد، تکمیل ساختمان مسکونی ۶ واحده پزشکان که پیشرفت ۴۰ درصدی دارد، تامین دستگاه امحاء زباله، تعمیر آمبولانس‌های بیمارستان کنگان و تجهیز دو دستگاه آمبولانس به امکانات مراقبت‌های ویژه، جذب راننده آمبولانس با توجه به بازنشسته شدن نیروها، تهیه کولر، تهیه میکروسکوپ نوروسرجی (جراحی مغز)، نفروسکوپ و متعلقات آن و همچنین دستگاه ماموگرافی، تهیه مخزن اکسیژن مایع ۱۵ تنی، تامین ماشین بیهوشی، تامین ساختمان مسکونی برای پزشکان به شکل تملکی یا استیجاری و تامین هود مخصوص بخش پاتولوژی برای راه‌اندازی این بخش، برطرف کردن نواقص تصفیه خانه فاضلاب، تعمیر و بهسازی فوری سامانه فاضلاب بستری اورژانس و بخش داخلی (بخش کرونا)، تامین و جایگزینی تجهیزات آشپزخانه و برطرف کردن نواقص واحد‌های تهیه، نگهداری و توزیع مواد غذایی، تعویض تمام لوازم، تجهیزات رختشوی خانه و تهیه دستگاه فوق پیشرفته سنگ شکن برون اندامی با توجه به تعداد زیاد مراجعین دارای مشکلات کلیوی تاکید کرد.

انتهای پیام/ک



منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماینده مجلس موسی احمدی بیمارستان کنگان اعتراضات مردمی کمبودهای درمانی دانشگاه علوم پزشکی بیمارستان کنگان نماینده مردم استان بوشهر جنوب استان امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۳۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده ریز به دژگاه و دوراهک در جنوب استان تکمیل می‌شود

ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر از اختصاص ۱۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار در حوزه راهداری استان خبرداد و گفت: تلاش داریم، راه ریز به دژگاه و ریز به دوراهک را تکمیل کنیم.

احمد محمدی زاده روز چهارشنبه دردیداربا اقشار فرهنگی هنری شهرستان جم  اشاره به تامین اعتبار توسعه راه‌های جنوب استان بوشهر گفت: ۱۷۰۰ میلیارد تومان در حوزه راهداری استان تخصیص یافته که تلاش داریم، راه ریز به دژگاه و ریز به دوراهک را تکمیل کنیم.

وی به مشکلات آب در جم اشاره کرد و گفت: بخشی از خط انتقال سیراف به جم در مدار قرار دارد و در دیداری که با وزیر نیرو داشته‌ایم، قول تامین اعتبار لازم برای تکمیل طرح در قالب وام به پیمانکار داده شده و به زودی بخش زیادی از این طرح وارد مدار می‌شود و بهره‌وری حداکثری از ظرفیت پروژه خواهیم داشت.

استاندار بوشهر اضافه کرد: در حوزه تجهیز و توسعه و نوسازی مدارس نیز یک تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی بین استانداری بوشهر با سازمان نوسازی مدارس کشور منعقد شده که این مهم برای نخستین بار در استان بوده و تحولی شگرف در بهبود وضعیت امکانات و تجهیزات مدارس ایجاد می‌شود.

وی گفت: امسال اعتبارات بیشتری برای فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و هنری تخصیص می‌یابد و تلاش می‌شود، مشارکت مردم بویژه جوانان بومی در این فعالیت‌ها مورد حمایت ویژه و جدی قرار گیرد.

 احمد محمدی‌زاده استاندار بوشهر با فعالان فرهنگی، اجتماعی، هنری، تولیدکنندگان کشاورزی و صنعتی و اقشار مختلف مردم جم دیدار کرد.

در این دیدار، مطالبات و خواسته‌های مردم مناطق شهری و روستایی شهرستان جم مطرح و استاندار نیز به این مطالبات پاسخ داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تخصیص ۱۰۳ میلیارد تومانی به محور گردشگری وفاق دیر
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته در بیمارستان‌های امام رضا (ع)
  • انتقاد یک امام جمعه از واگذاری استقلال تهران | این بی عدالتی و جفا به مردم است
  • شوراها باید به مردم پاسخگو باشند
  • انتقاد امام جمعه باخرز از وضعیت تنها بیمارستان شهرستان
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • مشکلات مردم استان بوشهر در دیدارهای چهره به چهره احصا می‌شود
  • جاده ریز به دژگاه و دوراهک در جنوب استان تکمیل می‌شود
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • افتتاح بزرگترین بیمارستان روانپزشکی جنوب‌شرق کشور در کرمان