Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@12:59:12 GMT

صحت انتخابات شورای شهر اهواز تایید شد

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۲۴۱۶۰

صحت انتخابات شورای شهر اهواز تایید شد

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جمال عالمی نیسی فرماندار و رییس حوزه انتخابیه اهواز گفت: در پی اعتراض تعدادی از داوطلبان ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر اهواز به نتیجه انتخابات به هیات نظارت، بعد از بررسی اعتراضات صحت انتخابات شورای شهر اهواز مورد تایید هیات نظارت خوزستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه با توجه به اینکه صحت برگزاری انتخابات در حوزه انتخابیه شهر اهواز تابع بخش مرکزی شهرستان اهواز به تأیید نهایی و قطعی هیأت نظارت استان رسیده است، افزود: اسامی اعضای اصلی و علی البدل شورای اعلام می‌شود.

بر اساس این گزارش اعضای اصلی شورای شهر اهواز شامل؛ احمد سراج، سیدمحسن موسوی زاده، سیاوش محمودی، محمدمهدی مطیعی، محمدحسین ملائی زمانی، غلامرضا شانه سازان، علی مدد هاشم پور، سیدناصر مهداوی، سیدمحمدعلی پورموسوی، سیدمحمدجواد رضوی، حجت الله زارع زاده، عادل شیشه گری، حمید دغاغله هستند.

عبدالزهرا سنواتی، یونس اسفندیاری نژاد، حمید مظفری، مهران باباپور، محمد لفیتی، قیس رفیعی، سیدسعید شرفاء و سیدمصطفی موسوی نیز بعنوان اعضای علی البدل شورای شهر اهواز تایید شدند.

۲۸ خردادماه انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در خوزستان همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات 1400 انتخابات شوراها شورای شهر اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۴۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی در انتخابات

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین حسن روحانی در جلسه دوره‌ای خود با وزیران و معاونان رئیس‌جمهور در دولت‌های یازدهم و دوازدهم، از انتشار پاسخ خود به نامه شورای نگهبان برای ردصلاحیت در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در آینده‌ای نزدیک خبر داد و تصریح کرد: من به ایرادات شورای نگهبان پاسخ خواهم داد تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند.

وی گفت: موارد ردصلاحیت یکی ادعای اهانت به قوه قضائیه و شورای نگهبان است و دیگری عدم ایستادگی در برابر غرب و اشکال در اجرای برجام و… این پاسخ هم به این دلیل است که باور دارم جایگاه شورای نگهبان مقدس است و این شورا شکل گرفته تا مردم اطمینان حاصل کنند قوانین تدوین‌شده خلاف موازین اسلامی و قانون اساسی نیست.

وی ادامه داد: اگر داوری شورای نگهبان مورد تردید قرار بگیرد، به جمهوریت و اسلامیت ما ضربه وارد خواهد شد. مجلس اقلیت، دولت اقلیت و خبرگان اقلیت به نفع کشور و نظام نیست. به همین جهت باید احساس مسئولیت کنیم، ساکت ننشینیم و مردم را به مشارکت در همه امور و پشتیبانی از نظام و کشور تشویق کنیم.

دیگر خبرها

  • انتصاب اعضای شورای علمی دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در کرمانشاه
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی در انتخابات
  • مفتخر به بهره‌گیری از مشارکت معلمان در نظارت بر انتخابات هستیم
  • با کاندیداهای راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس دو حوزه انتخابیه فارس آشنا شوید
  • سخنگوی شورای نگهبان: مفتخر به بهره‌گیری از مشارکت معلمان در نظارت بر انتخابات هستیم
  • نظارت ۹۹۰ نفر از شبکه مردمی ناظران شورای نگهبان در دور دوم انتخابات مجلس
  • فعالیت ۷۰۰ ناظر آموزش‌دیده برای نظارت بر دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در گنبدکاووس
  • برگزاری نشست مشورتی دوره‌های مختلف شهرداری بندرعباس
  • تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد فراهم است