Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا بیژن ربیعی یکشنبه در نشست شورای سلامت و ستاد مبارزه با  کرونا در فرمانداری آبادان اظهار داشت:عملیات نظافت و پاکسازی هفتگی ، مسقف کردن و تامین روشنایی بازارچه‌های محله‌های جمشیدآباد، فیه، کفیشه ، بهمنشیر و بازار ماهی فروشان باید با هماهنگی شبکه بهداشت از سوی شهرداری آبادان برنامه‌ریزی و اجرا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: برای اجرای طرح ساماندهی بازارچه‌های محله‌ای اعتبار لازم از محل ارزش افزوده و عوارض پیش بینی شده و امید است از طریق اداره کل امور شهری‌ استانداری این اعتبار تامین و هزینه شود.

ربیعی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تامین آب آشامیدنی مورد نیاز شهرستان آبادان گفت: با پیگیری آبفا چهار دستگاه آب شیرین کن در اروندکنار و آبادان آماده را اندازی هستند.

وی لایروبی کانال‌های آب‌های سطحی روباز را یکی از اقدامات شهرداری آبادان بیان کرد و اظهار داشت: شهرداری آبادان طرح ضربتی پیشگیری از سرریز آب کانال‌ها در فصل بارندگی پاییز و زمستان همراه با لایروبی و آهک پاشی مجاری فاضلاب را تا هفته آینده انجام دهد.

ربیعی در خصوص رعایت دستورالعمل های بهداشتی در ادارات این شهرستان نیز گفت: طبق گزارش دریافتی اکثر اداره های آبادان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند ولی درصد رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی ارباب رجوع ۷۰ درصد است لذا از ادارات خواسته شده به افرادی که از ماسک استفاده نمی‌کنند خدمات ارائه نشود.

وی با بیان اینکه شهرستان آبادان وارد پیک سوم کرونا شده است گفت: دانشگاه علوم پزشکی آبادان همراه با گروه های جهادی سپاه و بسیج در اجرای طرح شهید سلیمانی تلاش ارزشمندی داشتند ضمن اینکه ۷۰ درصد جامعه هدف در این شهرستان تاکنون واکسینه شده اند.

رئیس مرکز بهداشت آبادان نیز گفت: اقدام سختگیرانه دانشگاه علوم پزشکی آبادان و ستاد کرونا در زمینه پیشگیری از انتقال کرونا باعث شده تا تعداد موارد بستری‌ در این شهرستان کاهش یابد.

توفیق عنافجه به اجرای طرح نظارتی و مراقبتی با همکاری نیروهای بسیج اشاره کرد و افزود: استمرار مراقبت‌ و خدمات ارائه شده از سوی نیروهای بسیج باعث شده که شهرستان آبادان وارد مرحله زرد کرونایی شود.

وی با انتقاد از رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی از سوی اصناف اظهار داشت: با توجه به نظارت‌های انجام شده رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برخی از واحدهای صنفی، مراکز تهیه و توزیع کالا و مواد غذایی کاهش یافته است.

عنافجه فرهنگ سازی از طریق رسانه ها در این زمینه را مهم دانست و گفت: اطلاع رسانی و ارایه آموزش های لازم در زمینه رعایت فاصله گذاری و پروتکل‌های بهداشتی به مردم می‌تواند روند انتقال ویروس کرونا را کاهش دهد.

معاون خدمات شهری شهرداری آبادان نیز در این نشست مهمترین اقدامات انجام شده در این شهر را پاکسازی و ساماندهی بازارچه های محلی این شهر بیان کرد و گفت: برای ساماندهی و بهبود وضعیت عمرانی بازارچه جمشیدآباد ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

محمدحسین عبیات گفت: برای زیرسازی بازارچه کفیشه نیز ۸۷۰ میلیون ریال برآورد اعتبار شده و برای ساماندهی بازارچه بهمنشیر نیز یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعتبار مورد نیاز است.

وی مجموع کانال‌های رو باز آبادان را ۳۰۰ کیلومتر عنوان کرد و گفت: طرح لایروبی کانال‌های دفع آبهای سطحی اصلی و فرعی شهر آبادان از هفته آینده آغاز می‌شود.

برچسب‌ها خوزستان شهرداری آبادان بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خوزستان شهرداری آبادان بهداشت و سلامت خوزستان شهرداری آبادان بهداشت و سلامت ساماندهی بازارچه شهرداری آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۴۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیدا شدن جسد ۲ کودک غرق شده در نیمروز

فرماندار شهرستان نیمروز از پیدا شدن جسد دو کودک غرق شده در این شهرستان پس از گذشت چند روز خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، غلامحسین امینی‌راد، اظهار داشت: امروز پس از جستجوی چند روزه برای یافتن دو کودک گم شده در شهرستان نیمروز با کمک پهپادهای ارتش با توجه به آماده بودن شرایط آب و هوایی و مدیریت هلال‌احمر، جسد بی‌جان دو کودک در حالی که در آب غرق شده بودند توسط نیروهای امدادی هلال‌ احمر پیدا شدند.

فرماندار نیمروز، افزود: با توجه به مفقودی 2 کودک خردسال در تاریخ دوم اردیبهشت‌ماه در یکی از روستاهای شهرستان نیمروز با حضور تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان نیمروز و ادارات عشایر، نیروی انتظامی، سپاه، بسیج، آموزش و پرورش، اورژانس و مشارکت مردمی از همان ساعات اولیه اعلام مفقودی در صحنه حاضر و به عملیات جستجو و نجات پرداختند. در این عملیات از تمام امکانات مانند قایق، کواد کوپتر، تور استفاده و پایش تمام منطقه انجام شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • اصفهان موفق‌ترین استان در اجرای مأموریت ساماندهی اتباع خارجی است
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • فعال بودن۴۰ درصد معادن نیشابور
  • مالکان جدید پرسپولیس و استقلال هم باید قوانین سقف بودجه را رعایت کنند
  • کمبود شیرخشک نوزادان در داروخانه‌های جنوب غرب خوزستان
  • گفتگو با فرماندار راور درباره خسارات سیل به این شهرستان
  • ساماندهی بهداشتی اولویت طرح تضمین سلامت فرآورده‌های شیلاتی است
  • پیدا شدن جسد ۲ کودک غرق شده در نیمروز
  • معاون گردشگری وزارت میراث وارد خوزستان شد