Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- کاروان تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن در میان استقبال هواداران علاقه‌مند به این دو تیم ۲ ساعت قبل از آغاز دربی اصفهان راهی ورزشگاه نقش‌جهان شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  اصفهان ، در یکی از حساس‌ترین شهرآوردهای فوتبال اصفهان از ساعت 21:15 امشب تیم‌های فوتبال سپاهان و ذوب‌آهن در چارچوب هفته ماقبل پایانی رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان به مصاف هم می‌روند که حواشی قبل از این دیدار به شرح زیر است:

* بازیکنان تیم سپاهان قبل از عزیمت به ورزشگاه نقش‌جهان با استقبال فوق‌العاده هواداران خود روبه‌رو شدند و در میان تشویق آن‌ها راهی ورزشگاه نقش‌جهان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* با توجه به درخواست روز گذشته محرم نویدکیا از هواداران سپاهان مبنی بر عدم تجمع مقابل اتوبوس این تیم در مسیر، کاروان سپاهان با مشکلات کم‌تری نسبت به دیدارهای گذشته راهی ورزشگاه نقش‌جهان شد.

* کاروان تیم ذوب‌آهن نیز ساعت 19:15 از هتل محل اقامت خود راهی ورزشگاه نقش‌جهان شد که در مقابل هتل این تیم نیز چند تن از هواداران مشغول به تشویق بازیکنان تیم محبوب خود بودند.

مصاف سپاهان و ذوب‌آهن در دربی اصفهان/ حساس‌تر از همیشهمهدوی: پرسپولیس همیشه در لیگ برتر اقتدار داشته است/ بازی‌های باقیمانده این تیم راحت‌تر از سپاهان استجمشیدیان: تیمِ مجیدی دیگر روی لیگ تمرکز ندارد و این به سود سپاهان است/ استقلال در سال‌های اخیر فقط از خودی خورده است

* قبل از عزیمت تیم فوتبال سپاهان به ورزشگاه، از کلاه ایمنی مخصوص راکبان موتورسیکلت با نماد باشگاه سپاهان با حضور محمدرضا ساکت مدیرعامل این باشگاه و رئیس پلیس راهور اصفهان رونمایی شد.

* نکته قابل توجه در ترکیب امروز سپاهان این است که محمدرضا حسینی، محمد نژادمهدی و امید نورافکن در صورت دریافت کارت زرد، از دیدار بعدی سپاهان در هفته سی‌ام مقابل استقلال تهران محروم خواهند شد.

* ورزشگاه نقش‌جهان قبل از آغاز این دیدار مهیای این مسابقه حساس و جذاب شده است. قضاوت این دیدار بر عهده موعود بنیادی‌فر است.

انتهای پیام/172/ف

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سپاهان و ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۴۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ورزشگاه میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان در جام حذفی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، استقلال ملاثانی که در دیدار هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول به دلیل باز نشدن درهای ورزشگاه غدیر اهواز از سوی باشگاه استقلال خوزستان نتوانست از فجرسپاسی شیراز میزبانی کند، ورزشگاه خود را برای میزبانی از سپاهان در جام حذفی مشخص کرد.

نعیم حمیدی مدیرعامل استقلال ملاثانی با اشاره به اینکه ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان میزبان دیدار تیمش است به خبرنگار ورزشی آنا اظهار کرد: سازمان لیگ به ما اعلام کرد باید امروز ورزشگاه را مشخص کنید. رفتیم نزد مسئولان نفت مسجدسلیمان و با خواهش و تمنا توانستیم این ورزشگاه را برای میزبانی از سپاهان معرفی کنیم. در اهواز و آبادان به ما ورزشگاه ندادند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • موتورسیکلت وسپا منصوری با نام موناکو ادیشن رونمایی شد (+عکس)
  • مست عشق و حواشی یک پوستر
  • ۲ مصدوم در تصادف جاده خاکی انابد بردسکن به روستای حسین آباد
  • حواشی فوتبال جهان
  • ورزشگاه شهدای فولاد میزبان سپاهان در یک هشتم نهایی جام حذفی
  • جام حذفی ایران؛ محل برگزاری بازی سپاهان مشخص شد
  • ورزشگاه دیدار ملاثانی و سپاهان در جام حذفی تغییر کرد
  • کنایه سید جواد هاشمی به حواشی آهنگ خواندن با هودی + ویدئو
  • معرفی ورزشگاه میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان در جام حذفی
  • در هوای مهاجرت ۷۰ میلیون ایرانی!/کلاه‌ها را به احترام ایران از سر بردارید/خطر دوقطبی شدن در موضوع تعطیلات