Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارثیه در خرم آباد دردسر برای یک خانواده به پا کرد و 2 برادر دست به کار زشتی زدند.

رئیس پلیس آگاهی لرستان از کشف یک فقره کلاهبرداری به ارزش ۱۲ میلیارد ریال و دستگیری متهم در خرم‌آباد خبر داد.

سرهنگ عباس نظری اظهار کرد: در پی اعلام شکایت فردی به پلیس آگاهی لرستان مبنی بر اینکه  پدرش چند سال قبل دار فانی را وداع گفته و برادرش برای اقدامات سودجویانه و کسب منافع مادی با دستکاری و جعل قولنامه یک دستگاه واحد مسکونی ارثیه پدری شان را تصاحب کرده است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش رکنا، وی در ادامه گفت: در تحقیقات بعمل آمده توسط مأموران محرز شد فرد خاطی با دسترسی به مدارک هویتی متوفی و جعل امضاء وی و تنظیم قولنامه جعلی یک باب ساختمان مسکونی وی را به ارزش ۱۲ میلیارد ریال به تصرف خود درآورده است.

ارثیه پدری در خرم آباد غوغا به پا کرد

نظری تصریح کرد: در اقدام بعدی مأموران موفق به شناسایی متهم و محل اختفای وی شده و با هماهنگی مقام قضایی در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی لرستان عنوان کرد: در بازجویی‌های بعمل آمده متهم به بزه ارتکابی اعتراف کرده و پس از تکمیل پرونده برای ادامه مراحل قضایی به مراجع ذی صلاح تحویل داده شد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا ارثیه کلاهبرداری ارثیه پدری اخبار حوادث ارثیه ارثیه میلیاردی ارثیه پدری سهام عدالت قیمت خودرو کرونا فرشته حسینی سحر قریشی فرشته حسینی و نوید محمد زاده مهدی قائدی سردار آزمون سردار آزمون و نامزدش مهدی قائدی و همسرش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۴۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی «یسنا»

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سیدجواد میردوستی، با اشاره به دستگیری متهمان اصلی ربایش یسنا کودک کلاله‌ای، گفت: متهمان ۴ مرد هستند که یکی از آنها پس از بازجویی با صدور قرار بازداشت موقت، راهی زندان شد.

بیشتر بخوانید:

وی افزود: ۳ متهم دیگر این پرونده فعلاً در پلیس آگاهی برای بازجویی تحت نظر هستند و پس از تکمیل تحقیقات در مورد آن‌ها تصمیم قانونی اتخاذ خواهد شد.

دادستان کلاله تصریح کرد: بعضی از افراد بازداشتی جز افرادی هستند که پیش از پیدا شدن یسنا، با دستور بازپرس پرونده به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شده بودند.

وی تاکید کرد: انگیزه متهمان از ربودن این کودک پس از تکمیل تحقیقات اطلاع‌رسانی خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ یسنا کودک کلاله‌ای که یکشنبه هفته گذشته مفقود شده بود، پس از چند روز جست‌وجو روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت در سلامت کامل پیدا شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229426 برچسب‌ها اخبار روز

دیگر خبرها

  • ربودن دختر نوجوان؛ درخواست میلیاردی برای آزادی / جزئیات
  • دستگیری عامل تیراندازی در خرم‌آباد
  • ربودن دختر نوجوان در این شهر؛ درخواست میلیاردی برای آزادی / جزئیات
  • پسر جوان دایی و خاله‌اش را به‌خاطر ارثیه با ضربات سنگ به قتل رساند
  • دستگيری عامل تيراندازی در خرم آباد
  • گروگانگیری ۱۰۰ میلیاردی دختر ۲۴ ساله در تهران
  • گروگانگیری ۱۰۰ میلیاردی دختر نوجوان در تهران / متهم دستگیر شد
  • قتل دایی و خاله به‌خاطر تقسیم ارثیه میلیاردی با ضربات سنگ
  • بازداشت 4 متهم اصلی پرونده گم شدن یسنا
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی «یسنا»