Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@19:27:29 GMT

رضایی به مدال نقره رسید/احمدی وفا پنجم شد

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۲۴۶۱۵

رضایی به مدال نقره رسید/احمدی وفا پنجم شد

سیدمصطفی رضایی صاحب مدال نقره وزن 60 کیلوگرم رقابت های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی جهان در مجارستان شد.

به گزارش برنا، در وزن60 کیلوگرم سید مصطفی رضایی پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل عزیزبک یولدوشیف از ازبکستان با نتیجه 5 بر 2 به پیروزی رسید. وی در دور سوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 4 بر 3 از سد عبداله سلیم اف از روسیه گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایی در این مرحله با نتیجه 3 بر صفر از سد راتی خوزروانیدزه از گرجستان گذشت و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار با نتیجه  4 بر 1 مغلوب رازاک بیشیکیف از قرقیزستان شد و به مدال نقره رسید.

در وزن 45 کیلوگرم علی احمدی وفا  در دور اول با نتیجه 5 بر صفر از سد لونت فیگ از مجارستان گذشت وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل نیکیتا دمنتیف از اوکراین با نتیجه 1 بر 1 مغلوب شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، احمدی وفا به گروه بازنده ها رفت. وی در این گروه با نتیجه 8 بر صفر ماکسیم زاخاروف از بلاروس را مغلوب کرد و راهی دیدار رده بندی شد. احمدی وفا در این دیدار مقابل نوربولات بردیخولوف از قرقیزستان با نتیجه 8 بر صفر شکست خورد و پنجم شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: روسیه نیمه نهایی گرجستان قرقیزستان وزن علی احمدی کشتی بلاروس پنجم مجارستان نقره کشتی قهرمانی جهان احمدی وفا بر صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۴۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم تپانچه بادی ایران به مدال نقره رسید

به گزارش خبرگزاری مهر، در ادامه رقابت های جام جهانی پاراتیراندازی که در کره جنوبی جریان دارد، تیم تپانچه بادی مختلط ایران با ترکیب محمدرضا میرشفیعی و نسرین شاهی در مرحله مقدماتی با ایستادن در جایگاه نخست راهی مرحله فینال شد.

این تیم در مرحله فینال به عنوان دوم دست یافت.

پیش از این نیز رقیه شجاعی در ماده تفنگ بادی ایستاده در جایگاه هشتم قرار گرفت.

کد خبر 6088882

دیگر خبرها

  • تیم تپانچه بادی ایران به مدال نقره رسید
  • انتخابی جام‌جهانی ووشو-چین / ایران مقتدرانه قهرمان شد
  • قهرمانی مقتدرانه ایران در انتخابی جام‌جهانی ووشو
  • قهرمانی مقتدرانه ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • ایران با کسب ۲۰ مدال قهرمان انتخابی جام جهانی ووشو شد
  • قهرمانی ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • کسب ۱۰ مدال در روز نخست برای ووشوکاران ایران
  • ۶ طلا، ۱ نقره و ۳ برنز ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • جام‌جهانی ووشو| کسب ۱۰ مدال در روز نخست برای نمایندگان ایران
  • کولاک ووشوکاران در چین با ۶ طلا، یک نقره و ۳ برنز