Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد صالح جوکار نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: مشکل امروز خوزستان و بحران آبی که در این استان و تعداد دیگری از شهرها و استان‌ها ایجاد شده نتیجه ترک فعل مدیران در 8 سال گذشته است.

وی افزود: مدیران دولتی امروز این حاشیه امن برایشان ایجاد شده که به کسی پاسخگو نیستند و کسی از آنها به خاطر عملکردشان سؤال و جواب نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس اظهار داشت: این مدیران می‌دانند که نه تنها مورد سؤال قرار نمی‌گیرند بلکه پس از اتمام مسئولیت‌شان کسی کار آنها را پیگیری نمی‌کند و به خاطر همین امنیتی که از این بابت برایشان ایجاد شده، توجهی به مشکلات مردم ندارند.

جوکار خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات دیگر ما در کشور این است که پیش بینی‌ها و اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از بروز مشکلات انجام نمی‌شود و وقتی مشکلی ایجاد می‌شود و اعتراضی به دنبال آن هست، اقدامات انجام می‌شود.

وی افزود: یقینا هزینه پیشگیری کمتر از اقدامات پس از وقوع مشکل است و اگر اقدامات و تمهیدات لازم برای بحث خشکسالی پیش بینی می‌شد و منابع آبی مدیریت می‌شد امروز ما شاهد بروی این مشکلات نبودیم.

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس در پایان گفت: اگرچه در زمان وقوع بحران اقداماتی انجام می‌شود اما مدیریت بحران واقعی زمانی است که جلوی این بروز وقایع گرفته شده و پیش بینی‌ها در خصوص آن انجام شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس کمیسیون شوراهای مجلس رئیس مجلس شورای اسلامی ترک فعل خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۰۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت قیمت‌گذاری 30 میلیاردی آقایی‌‎پور در استقلال خوزستان

به گزارش "ورزش سه"، بعد از نمایش جالب توجه جواد آقایی‌پور در تیم قعرنشین استقلال خوزستان در نیم فصل اول، این مهاجم گیلانی با پیشنهادات جالب توجهی مواجه شد. پرسپولیس، استقلال، سپاهان و تراکتور به عنوان بالانشینان و مدعیان لیگ از جمله مشتریان این مهاجم محسوب می‌شدند. اتفاقی که البته با مانع سنگینی از سوی مدیران استقلال خوزستان مواجه شد:‌ "درخواست 30 میلیاردی برای صدور رضایت‌نامه!"

اعلام این مبلغ هر چند در ابتدا با واکنش‌های منفی زیادی همراه شد، اما در نهایت اکنون مدیران این باشگاه بابت این تصمیم خود احساس رضایت خوبی دارند. اتفاقی که باعث شد تا آقایی‌پور با رد پیشنهاداتش در این تیم کار را دنبال کند و اکنون نیز به عنوان مهره‌ای تاثیرگذار در مسیر کسب نتیجه و رسیدن به سهمیه بقا لقب گیرد.

آقایی‌پور در نیم فصل دوم سه گل دیگر برای استقلال خوزستان به ثمر رسانده و یک پاس گل نیز به نام خود کرده است که می‌توان از آن به عنوان هفت امتیاز برای سیروس پورموسوی و تیمش قلمداد کرد. شرایطی که باعث شده تا این تیم با امیدواری بیشتری در هفته‌های پایانی به دنبال کسب نتیجه و فرار از منطقه خطر سقوط باشد.

امیدعلی نجفی، مدیرعامل استقلال خوزستان که با عملکرد موفق در پنجره زمستانی و جذب نفرات تاثیرگذار، اعتماد ویژه‌ای را در بین هواداران این تیم به خود جلب کرده، اکنون می‌تواند بیش از گذشته نسبت به تصمیم خود برای عدم فروش جواد آقایی‌پور و مانع 30 میلیاردی در این مسیر، اعتنا کند. تصمیمی که سهم بزرگی در کسب نتایج نیم فصل دوم آبی‌ها داشته است. مدیرعامل استقلال خوزستان البته با جذب نفراتی مثل محمد آبشک، آسو رستم، پیمان رنجبری، داستانبک تورسونوف، عثمان اندونگ، ساویو روبرتو و... نیز یکی از بهترین نقل و انتقالات پنجره زمستانی را با هزینه‌ای معقول به نام این باشگاه کرده است و باید دید اکنون آبی‌ها که تلاش زیادی دارند جایگاه خود برای فصل بعد را نیز در لیگ برتر تثبیت کنند، چه شرایطی را دنبال خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • موشک جواب موشک است/ از قیمت کالاها و وضعیت سفره مردم مطلع هستم
  • رئیسی: موشک جواب موشک است/ از قیمت کالاها و وضعیت سفره مردم مطلع هستم
  • علت قیمت‌گذاری 30 میلیاردی آقایی‌‎پور در استقلال خوزستان
  • هوای کرمان بر مدار قرمز ثبت شد / شاخص کیفی ۱۹ شهر سالم و پاک است
  • تشریح اقدامات مدیریت بحران خراسان جنوبی در سیل اخیر
  • واکنش یحیی به امضا نکردن تعهدنامه برای بازگشت | گل‌محمدی: این اقدامات به نفع فوتبال نیست
  • اثرات منفی استرس روی چهره و ظاهر افراد
  • درباره سفر رافائل گروسی به ایران؛ مدیریت بحران، محتمل‌ترین نتیجه سفر
  • شاوردیان: بعد از عملیات وعده صادق سودجویان به دنبال ایجاد بحران اقتصادی در کشور بودند
  • پیام پادشاه مراکش به رژیم صهیونیستی و جهان درباره وضعیت فلسطین