Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-04@03:59:10 GMT

اسامی ۹ گزینه تصدی شهرداری مشهد اعلام شد

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۲۴۶۱۶

عضو منتخب شورای ششم شهر مشهد از مشخص شدن ۹ گزینه برای انتصاب به عنوان شهردار مشهد خبر داد.

موسی‌الرضا حاجی بگلو در خصوص فرآیند انتخاب شهردار مشهد اظهار کرد: در ابتدا هر کدام از اعضای شورا پنج گزینه را معرفی کردند که از بین آن‌ها و طبق فرآیند و شاخص‌های مدنظر ۳۲ نفر برای تصدی شهرداری انتخاب شد. از بین این افراد تعدادی با اعلام انصراف در فرآیند ارزیابی قرار نگرفتند و تعدادی هم انتخاب نشدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نهایتا در مرحله بعد، از ۳۲ گزینه به ۲۱ گزینه رسیدیم.

وی افزود: در جلسه امروز نیز ۹ کاندیدا برای تصدی شهرداری انتخاب شدند. طی جلسات آینده از این افراد دعوت می‌شود تا برنامه‌های مورد نظر خود را اعلام کنند. هر فردی که برنامه‌ قوی‌تر داشته باشد و نگاهش برای مشهد بتواند تغییر و تحول عظیمی را ایجاد کند، انتخاب خواهد شد. تصمیم داریم زودتر این بررسی‌ها انجام شود.

عضو منتخب شورای ششم شهر مشهد بیان کرد: این افراد به ترتیب حروف الفبا سیدعبدالله ارجائی، مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد کشور، سعید حسینقلی‌زاده مقدم، مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهردار مشهد، سیدعلی حسینی، مدیرکل بنیاد مستضعفان خراسان رضوی، براتعلی خاکپور، عضو چهارمین دوره شورای شهر مشهد، رضا شیران خراسانی، نماینده سابق مردم مشهد در مجلس، محمود عیدی، مدیرعامل موسسه عمران و توسعه رضوی، خلیل‌الله کاظمی، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد، کیانوش کیامرز، مدیرعامل شرکت قطارشهری شهرداری مشهد و علی اصغر نیشابوری، مدیرعامل سابق سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری مشهد، هستند.

حاجی بگلو تصریح کرد: از جمله مهمترین شاخص‌هایی که در انتخاب شهردار مد نظر داریم، جهادی و انقلابی بودن، جوان بودن، توانمندی، پاکدستی، مثبت بودن عملکرد افراد در سمت‌هایی که داشته‌اند، تحصیلات، تجربیات و چگونگی نگاه آن‌ها به لحاظ فکری است.

وی افزود: از جمله افرادی که از فرآیند انتخاب انصراف داد، مهدی برادران از مدیران ارشد آستان قدس رضوی است که اعلام کرد من در جایی که هستم می‌مانم و خدا به من توفیق خدمت در این مکان را داده است و برای ورود به مجموعه شهرداری تمایل ندارم. به جز وی افراد دیگری هم بودند که انصراف دادند.آقای کلائی، شهردار کنونی مشهد، هم جزو گزینه‌های اولیه بود که در فرایند انتخاب به مراحل بعدی نیامد.

عضو منتخب شورای ششم شهر مشهد عنوان کرد: برخی دوستان می‌گویند چرا با این سرعت به فرآیند انتخاب شهردار ورود کرده‌ایم. در پاسخ باید بگوییم که بعد از انتخابات ما هر روز جلسه برگزار و کارهای مختلفی را پیگیری می‌کنیم که انتخاب شهردار هم جزو موضوعاتی مهم است که در مقدمات ورود ما به شورا باید هر چه زودتر تعیین تکلیف شود و اولویت دارد. به همین دلیل در حال انتخاب شهردار هستیم که در روند کاری منتخبین خللی ایحاد نشود و خدمت‌رسانی به مردم را بیشتر از قبل دنبال کنیم.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: انتخاب شهردار شهرداری مشهد شهر مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۴۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل کارگران شهرداری بخش رضویه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی مصطفی مهرافروز شهردار رضویه گفت: به مناسبت گرامیداشت روز کارگر و قدردانی از زحمات شبانه روزی کارگران شهرداری رضویه از کارگران خدوم و زحمت کش شهرداری تجلیل شد.

شهردار رضویه افزود: در مراسم تجلیل از کارگران شهرداری که چهل نفر حضور داشتند، یک بسته معیشتی شامل روغن، برنج و حبوبات به پاس قدردانی از زحمات این عزیزان اهدا گردید. 

این مراسم با حضور حجت‌الاسلام امجدی زاده امام جمعه رضویه، سیداحسان قاضی زاده هاشمی نماینده مردم شریف رضویه در مجلس شورای اسلامی، بخشدار، اعضای شورای اسلامی و شهردار رضویه در محل دفتر امام جمعه برگزار شد.

دیگر خبرها

  • زلاتان مربی بعدی میلان را انتخاب کرد
  • شهرداری قزوین نگاه سلیقه‌ای نداشته باشد
  • تجلیل کارگران شهرداری بخش رضویه
  • مشهد با کمبود ۱۰۰۰ دستگاه اتوبوس مواجه است
  • سومین گزینه هم پر کشید! دردسر باورنکردنی بایرن مونیخ در انتخاب سرمربی
  • میزبانی پایانه‌های مسافربری مشهد از ۲۰ میلیون زائر امام رضا(ع)
  • شهردار کرمان با حکم وزیر کشور منصوب شد + متن حکم
  • محسن تویسرکانی، به سمت شهردار کرمان منصوب شد
  • حقوق و بیمه کارگران شهرداری بندرعباس به روز شد
  • ملاقات مدیرعامل باشگاه استقلال و شهردار منطقه ۵ تهران