Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، سخنگوی سازمان اورژانس کشور در این باره گفت: با دستور دکتر کولیوند طرح ضربتی اورژانس در واکسیناسیون موجب افزایش چند برابری سرعت تلقیح واکسن شده است.

به گفته خالدی، هر روز ۳۰ درصد نیرو‌های اورژانس خارج از نوبت‌های کاری خود در طرح واکسیناسیون حاضر می‌شوند.

او با اشاره به اینکه پزشک و اتاق احیاء در پایگاه‌های ثابت اورژانس پیش بینی شده است، گفت: سازمان اورژانس آمادگی واکسیناسیون گروه‌های پر خطر را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده ستاد کرونای تهران نیز در حاشیه بازدید از مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونای اورژانس کشور گفت: نیرو‌های اورژانس یکی از چالاک‌ترین و تواناترین نیرو‌های وزارت بهداشت هستند.

دکتر زالی با بیان اینکه اورژانسی‌ها مردان و زنان بحران هستند، افزود: حضور نیرو‌های اورژانس در این روز‌های پر ازدحام بسیار کارگشا است.

رئیس سازمان اورژانس کشور نیز با بیان اینکه نیرو‌های اورژانس توانایی کمک به دیگر مراکز واکسیناسیون را دارد، گفت: در این دو روز اتوبوس آمبولانس‌های تجهیز شده برای کمک به مراکز پر ازدحام اعزام شدند.

دکتر کولیوند افزود: روزانه ۵۰ هزار دُز واکسن به پایگاه‌های اورژانس برای تلقیح داده می‌شود، اما اورژانس توانایی واکسیناسیون تا ۱۰۰ هزار دُز را هم دارد.

بر اساس گزارش روابط عمومی و مرکز اطلاع رسانی سازمان اورژانس کشور، پایگاه‌های واکسیناسیون اورژانس هر روز از ۸ صبح تا ۸ شب آماده خدمت رسانی و واکسیناسیون است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: المپیک 2020 توکیو موج پنجم کرونا جواد فروغی بحران آب خوزستان اعتراضات 1400 خوزستان واکسیناسیون اورژانس واکسن کرونا المپیک 2020 توکیو موج پنجم کرونا جواد فروغی بحران آب خوزستان اعتراضات 1400 خوزستان نیرو های اورژانس سازمان اورژانس اورژانس کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۴۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیرو‌های مسلح، پشتوانه امنیت مردم هستند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، حجت الاسلام پورخاقان در آئین تکریم و معارفه رئیس جدید سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان یزد افزود: قوام امنیت و اقتدار هر کشوری بستگی به سلامت نیرو‌های مسلح دارد که استان یزد نیز باتوجه به اینکه استان کم حادثه‌ای است، خوشبختانه نیرو‌های مسلح آن نیز نیرو‌های کم پرونده‌ای هستند.
وی ادامه داد: بر اساس اصل ۱۵۶ قانون اساسی، پیشگیری از وقوع جرم و صیانت و حفظ نیرو‌های مسلح از وظایف سازمان قضایی نیرو‌های مسلح است و اگرچه خدایی ناکرده نیرویی مرتکب جرم شود، در اجرای اصل ۱۷۲ قانون اساسی با آن برخورد خواهد شد.
همچنین در این مراسم غلامعلی دهشیری به عنوان رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان یزد معرفی و از خدمات مهدی تشکری در این سمت قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • روزانه ۷۰۰ نفر از نمایشگاه دستاورد‌های وقف بازدید کردند
  • نیرو‌های مسلح، پشتوانه امنیت مردم هستند
  • مسمومیت ۵۳ نفر با قارچ وحشی
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • خریداری ۵۰۰ دستگاه آمبولانس در کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • مسمومیت ۵۳ نفر با قارچ وحشی/ اورژانس هشدار داد
  • مسمومیت ۵۳ نفر بر اثر مصرف قارچ وحشی/ رشد سه برابری مسمومیت با قارچ وحشی
  • سفر رئیس سازمان اورژانس کشور به کهگیلویه و بویراحمد
  • زایمان در منزل با کمک نیرو‌های عملیاتی اورژانس دامغان