Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه چهار تهران در این خصوص گفت: در تعطیلات ۶ روزه تهران فرصت مناسبی فراهم شد تا با بهره گیری از حدود ۱۸۰ کارگر نسبت به رفع مشکلات ریز و درشت محلات ۲۰ گانه منطقه چهار در قالب "طرح نگهداشت شهر" اقدام شود.

«مجید رجبی» اضافه کرد: رفت و روب مستمر معابر، لایروبی و پاکسازی انهار، شستشو و تعمیر مخازن زباله، طعمه گذاری معابر جهت مبارزه با جانوران موذی، پاکسازی دیوارها از پوسترهای غیرمجاز و ده ها طرح دیگر از جمله اقدامات انجام شده در این روزهای تعطیل بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: با توجه به فرا رسیدن اعیاد قربان و غدیر خم، علاوه بر طرح نگهداشت، شستشوی المان های شهری، دیواره ها و نرده های بزرگراهی و میادین جهت آذین بندی و نورپردازی از دیگر اقدامات این روزهای منطقه ۴ در تعطیل های کرونایی است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه چهار تهران خاطر نشان کرد: با توجه به کاهش سفر های درون شهری و هجوم شهروندان به بوستان های محلی، ضمن شستشوی وسایل بازی کودکان و سرویس های بهداشتی از عموم شهروندان تقاضا می شود از تجمع در بوستان ها پرهیز کنند.

اجرای طرح ویژه نگهداشت شهر در تعطیلات کرونایی

سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه یک تهران گفت: طرح ویژه نگهداشت شهر در شریان های بزرگراهی منطقه یک که در ایام غیرتعطیل دارای بار ترافیکی سنگین هستند، در تعطیلات ۶ روزه کرونایی در این منطقه به انجام رسیده و همچنان در حال اجرا است.

«افشین خدامی» افزود: تعطیلات ۶ روزه کرونایی در شمال تهران این فرصت را فراهم آورد تا طی برنامه ریزی ها و زمان بندی از پیش تعیین شده، به همت کلیه ادارات خدمات شهری نواحی ۱۰ گانه شمال تهران، طرح ویژه نگهداشت شهر در معابر پرتردد و شریان های بزرگراهی منطقه که ترافیک سنگین آن ها در ایام عادی ارائه خدمات شهری را با مشکل مواجه می کرد، به اجرا در آید.

وی گفت: پاکسازی جداره های بزرگراهی، شست و شوی المان های ترافیکی، نرده ها، گاردریل ها و تابلوها، بهبود نگهداشت فضای سبز بزرگراهی و رفیوژها و همچنین احصا و بهبود وضعیت المان های زیباسازی از جمله اقدامات صورت گرفته در این طرح بوده است.

وی خاطرنشان کرد: محورهای هدف در این طرح، بزرگراه های شهید آیت الله صدر، ارتش، شهید صیاد شیرازی، شهید مدرس، شهید چمران و شهید بابایی بوده که اقدامات یادشده در آن ها انجام شده و کماکان نیز در حال اجرا است.

بوستان وصال منطقه ۱۹ در آستانه تکمیل و بهره برداری

شهردار منطقه ۱۹ تهران از مراحل پایانی عملیات عمرانی احداث بوستان وصال و پیشرفت ۸۵ درصدی آن خبر داد.

«علی توکلی» گفت: این بوستان در مجاورت خیابان ۲۰ متری شهرک وصال و در زمینی به مساحت سه هزار متر مربع در حال احداث بود که در حال حاضر نیز بخش عمده ای از اقدامات عمرانی آن به اتمام رسیده است.

وی اعلام کرد: به منظور احداث این بوستان چهار هزار و ۶۰۰ متر مکعب خاکبرداری، ۲ هزار و ۷۰۰ متر مکعب مخلوط ریزی، ۲۲۰ متر مکعب بتن ریزی و یک هزار و ۲۰۰ متر نیز جدول کشی انجام شد؛ ضمن اینکه یک هزار متر مربع فضای سبز در آن دیده شده است.  

توکلی خاطر نشان کرد: اقدامات عمرانی این بوستان تاکنون ۸۵ درصد پیشرفت داشته و در مرحله مناسب سازی معابر قرار دارد.

شهردار منطقه در ادامه به عملیات خاکبرداری زمین های بازی بوستان شریعتی اشاره کرد و افزود: این طرح با اتمام عملیات خاکبرداری در ۲ قطعه زمین اختصاص یافته به مساحت کلی ۵۰۰ متر مربع، به مرحله اجرای جدول و زیرسازی رسیده است.

وی به اقدامات عمرانی نگهداشت شهر پرداخت و گفت: طی فعالیت های اخیر ۳۵۰ تن آسفالت برای بهسازی معابری همچون انتهای بزرگراه شهید هاشمی مقابل در بهشت زهرا (س)، شهرک احمدیه انتهای خیابان گل ها، خیابان دانشگاه مقابل در یگان حفاظت و خیابان میثاق جنوبی روبروی سرای محله خانی آباد صرف شده است.  

به گفته وی، علاوه بر این خیابان بنفشه در شهرک بستان، کوچه ۳۲ دولتخواه جنوبی، خیابان فرهنگیان روبروی سرای محله بهمنیار، انتهای دهکده توحید روبروی ورودی بزرگراه خلیج فارس با پخش ۳۰۰ تن آسفالت برای سهولت تردد شهروندان و خودروها بهسازی شدند.

برچسب‌ها بهشت زهرا شهر تهران شهرداری تهران علی توکلی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بهشت زهرا شهر تهران شهرداری تهران بهشت زهرا شهر تهران شهرداری تهران علی توکلی نگهداشت شهر خدمات شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۵۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش شدید باران و آبگرفتگی معابر در زابل

 بارش شدید باران در منطقه سیستان باعث آبگرفتگی معابر و خوشحالی کشاورزان منطقه شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بودجه تملک فضای سبز برای سال جاری در منطقه ۲
  • بوستان رازی، بوستانی ویژه نوجوانان می‌شود
  • مهدی چمران یک‌تنه پشت اقدامات جنجالی شهرداری در شهر تهران
  • ترافیک سنگین در جاده‌های منتهی به تهران حتی یک‌روز پس از تعطیلات
  • ترافیک صبحگاهی تهران پس از تعطیلات ۳ روزه
  • توضیح مهم رئیس شورای شهر در مورد بوستان لاله و مفقود شدن یک کارگر در نهر آب منطقه ۱۵
  • افزایش لوکس نوری در بوستان‌های منطقه ۷ اصفهان
  • افزایش سطح آب رودخانه دز/ بوستان‌های ساحلی دزفول تخلیه شدند
  • تخلیه بوستان‌های ساحلی دزفول در پی افزایش دبی «دز»/ هشدار خودداری از حضور در مناطق تفریحی
  • بارش شدید باران و آبگرفتگی معابر در زابل