Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حجت‌الاسلام موسی احمدی یک‌شنبه شب در جمع خبرنگاران اظهارداشت: پس از بازدید از بیمارستان کنگان و دیدن مشکلات عدیده این مرکز درمانی و برخی نارضایتی‌های مردمی بسیار موجب نگرانی و ناراحتی من شد.

نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی افزود: همه مردم شهرستان‌های جنوب استان بوشهر و بخش صنعت به بیمارستان کنگان مراجعه می‌کنند؛ این بیمارستان، بیمارستان مرکزی جنوب استان می‌باشد و متاسفانه شرایط آن از نظر کمبود امکانات و تجهیزات و نیروی انسانی، بسیار نگران‌کننده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم جنوب استان بوشهر گفت: در خصوص مشکلات اساسی بیمارستان امام خمینی کنگان، چندین بار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان صحبت کرده‌ایم، با معاونین وزیر بهداشت جلسه گرفته شده، اما هیچ گوش شنوایی از ناحیه مدیران دانشگاه علوم پزشکی بوشهر وجود ندارد.

احمدی تصریح کرد: واقعا این مشکلات را باید به گوش چه کسی رساند؟ باید به چه کسی گفت؟ بسیار متاسفم از وضعیت بیمارستانی که مشکلات آن، اینگونه باعث نارضایتی مردم شده است. 

این نماینده توضیح داد: طی بازدیدی که از این مرکز درمانی داشتم، متوجه شدیم که وضعیت سرمایشی مناسبی ندارد و همه بخش‌ها، پرسنل و مراجعین از شدت گرمای موجود به ستوه آمده‌اند، دست به دامان شرکت‌ها شده‌ایم ولی درعین حال مشکلات اساسی آن پابرجاست. 

نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تجهیزات و امکانات و نحوه خدمات‌رسانی و… مطلوب نیست، وقتی پزشک و پرستار مجبور است در این گرمای طاقت فرسای کنگان با پنکه یا کمبود وسایل سرمایشی سر کند، چگونه می‌توانیم انتظار داشته باشیم که نحوه ارتباط و برخودش با ارباب رجوع یک رابطه خوب و حسنه باشد؟

وی ادامه داد:با این شرایط چگونه رضایت‌مندی مردم را نسبت به نظام و دولت و نسبت به مجموعه کشور ایجاد کنیم؟ خیلی متاسفم برای مسؤولین ضعیفی که در دانشگاه علوم پزشکی هستند و نگاه مثبتی به سوی بیمارستان هایی مانند امام خمینی کنگان که تحت حوزه آن‌هاست، ندارند.

این مقام مسؤول اظهار کرد: بعضی از امکانات در کشور نیز وجود ندارد که بحث آن جداست و راجع به آن گلایه‌ای نداریم مانند اما در خصوص امکانات اولیه‌ای که باید در بیمارستانی مانند امام خمینی کنگان باشد و نیست، چه پاسخ روشنی برای مردم دارند؟ این‌ها که وابسته به تحریم و ارز نیست.

نماینده مردم جنوب استان بوشهر تاکید کرد: به زودی برنامه‌ای در صداوسیمای استان بوشهر خواهم داشت؛ در مجلس نیز وقت خواهم گرفت و صدای مظلومیت مردم منطقه را که روی بزرگ‌ترین منبع انرژی و اقتصادی نشستنه‌اند به گوش تمامی کشور می‌رسانم.

احمدی ابراز کرد: خیلی متاسفم و متاثرم برای مسؤولین ضعیفی که در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نشسته‌اند و نگاهی به مشکلات بیمارستان‌های حوزه تحت نفوذ خود ندارند.

این نماینده اظهار داشت: بیمارستان کنگان حدود یک دهه است که اسم معین نفت را به یدک می‌کشد ولی متاسفانه هیچ خدماتی به این مرکز درمانی ارائه نمی‌شود.

انتهای پیام

منبع: فارس

کلیدواژه: امام خمینی بیمارستان بوشهر دانشگاه علوم پزشکی بیمارستان کنگان نماینده مردم استان بوشهر جنوب استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۵۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ۴۸ واحد از املاک دانشگاه علوم پزشکی لرستان برای مولدسازی

بهرام دلفان اظهار کرد: براساس قانون مولدسازی اموال مازاد دانشگاه علوم پزشکی را احصا و برای مولدسازی معرفی کردیم.

وی از معرفی ۴۸ واحد از املاک این دانشگاه برای مولدسازی خبر داد و اضافه کرد: ارزش این واحد‌ها ۲۰۰ میلیارد تومان است و پس از فروش برای تجهیز خوابگاه، پارکینگ بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد و بخشی از بیمارستان نیایش هزینه خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: در حال حاضر ۲۴۰۰ تخت فعال بیمارستانی داریم و با احداث بیمارستان‌های نیایش خرم‌آباد، رازی کوهدشت، گهر دورود ۱۱۰۰ تخت به مجموع تخت‌های استان افزوده می‌شود.

دلفان یادآور شد: با احداث بیمارستان نیایش، بیمارستان شهدای عشایر را به مرکز تروما و جراحی اختصاص خواهیم داد.

وی اضافه کرد: تصمیم داریم توریسم درمانی را در استان تقویت کنیم این درحالیست که سالانه بین ۴۰ تا ۵۰ بیمار خارجی به استان مراجعه می‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان بیان کرد: با بهره‌برداری از بیمارستان‌های در دست احداث لرستان می‌توانیم ۱۰ درصد تخت‌ها را VIP کنیم.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • تخصیص ۱۰۳ میلیارد تومانی به محور گردشگری وفاق دیر
  • مسؤولان اصفهان عزمی جدی برای ساماندهی منطقه جوی‌آباد ندارند
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته در بیمارستان‌های امام رضا (ع)
  • مسؤولان به وضعیت راه‌های نامطلوب استان بوشهر رسیدگی کنند
  • مسؤولان پیگیر رفع بیکاری و مشکلات معیشتی مردم باشند
  • دستورات رئیس جمهور برای رفع مشکلات مردم جنوب غرب تهران
  • رئیسی خواستار رفع مشکلات جنوب غرب تهران شد
  • دستور رئیسی برای رفع مشکلات جنوب غرب تهران
  • افتتاح بزرگترین بیمارستان روانپزشکی جنوب‌شرق کشور در کرمان
  • معرفی ۴۸ واحد از املاک دانشگاه علوم پزشکی لرستان برای مولدسازی