Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-29@06:44:12 GMT

نخستین سفیر رژیم صهیونیستی در امارات معرفی شد

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۲۵۲۳۷

نخستین سفیر رژیم صهیونیستی در امارات معرفی شد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری ایسکانیوز، جروزالم پست امروز (یکشنبه) از انتصاب «امیر هایک» به عنوان اولین سفیر رژیم صهیونیستی در امارات متحده عربی خبر داد و گفت او جایگزین «ایتان نائه» فرستاده ویژه صهیونیست‌ها در امارات، خواهد شد.

«یائیر لاپید» وزیر امورخارجه رژیم اشغالگر در بیانیه‌ای اعلام کرد: «هایک (Amir Haik) در زمینه اقتصاد و جهانگردی تجربه بسیاری دارد و به همین دلیل او بهترین گزینه ما برای نهادینه کردن ارتباط میان امارات و اسرائیل بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

لاپید همچنین با اعلام اینکه هایک در افتتاح اولین سفارت رژیم صهیونیستی در امارات نیز حضور داشت، گفت: «در حال حاضر فکر کردیم زمان آن فرا رسیده تا سفیر امارات در اسرائیل را منصوب کنیم.»

هایک رئیس انجمن هتلداری رژیم صهیونیستی است و به عنوان مدیر کل انجمن کارخانه‌ها نیز فعالیت کرده است. او همچنین در سمت مدیرکل وزارت صنعت، تجارت و اشتغال صهیونیستی نیز فعالیت داشته است. برخی افراد، انتخاب او را به دلایل سیاسی می‌دانند.

امارات سال گذشته در زمان دولت پیشین آمریکا به ریاست جمهوری «دونالد ترامپ» پس از امضای توافق‌نامه‌ای موسوم به «پیمان ابراهیم» ایجاد روابط دیپلماتیک و عادی سازی آن با رژیم صهیونیستی را اعلام کرد.

یائیر لاپید نیز در اولین دیدار رسمی خود به امارات رفت که این دیدار اولین سفر رسمی مقامات رژیم صهیونیستی از زمان برقراری روابط دیپلماتیک و عادی سازی روابط با امارات از سال گذشته است.

وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی در تاریخ ۲۹ ژوئن ۲۰۲۰ (۹ تیر ۱۳۹۹) سفارت خود را در ابوظبی و کنسولگری خود را در دبی افتتاح و تاکید کرد که این گام روابط تل آویو با امارات را تقویت می‌کند.

تبن در حالی است که به تازگی «شیخ محمد بن زاید آل نهیان» ولیعهد ابوظبی، در یک تماس تلفنی با «نفتالی بنت» نخست وزیر رژیم صهیونیستی، در خصوص روابط همکاری بین دو طرف و راه‌های تقویت آن بحث و تبادل نظر کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

کد خبر: 1104393 برچسب‌ها رژیم صهیونیستی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۵۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمل بار عجیب توسط یک تاکسی/ معرفی تاکسیران به هیات انضباطی

به گزارش خبرگزاری مهر، بهنام پاکزاد سرپرست روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: طی چند روز گذشته ویدئویی در فضای مجازی در حال انتشار است که در آن یک دستگاه تاکسی اقدام به حمل بار می‌کند. این در حالیست که شخصی هم روی سقف این خودرو ایستاده و از بار مراقبت می‌کند.

وی افزود: بلافاصله پس از اطلاع از موضوع مشخص شد این ماجرا در تونل امیرکبیر اتفاق افتاده، از این رو راننده متخلف شناسایی شد و ضمن پذیرفتن اشتباه، از این اقدام اظهار ندامت و پشیمانی کرد.

سرپرست روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه طبق قانون حمل بار توسط تاکسی‌ها ممنوع است، خاطرنشان کرد: راننده متخلف جهت رسیدگی به این پرونده به هیأت انضباطی معرفی شد.

کد خبر 6090276 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • حزب الله برای نخستین بار از موشک‌های «الماس» استفاده کرد+ فیلم
  • جزئیات توافق آمریکا و عربستان برای سازش میان ریاض و تل‌آویو
  • حمل بار عجیب توسط یک تاکسی/ معرفی تاکسیران به هیات انضباطی
  • اندونزی: هیچ عادی سازی روابطی با اسرائیل وجود ندارد
  • عکس/ آقای دبیرکل، لطفاً درِ خروجی را نشانشان دهید!
  • معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها
  • اعلام اسامی فرآورده‌های سلامت غیر مجاز
  • عکس| دو تصویر ناب از «ماشین دودی»؛ نخستین لوکوموتیو ایران
  • واکنش ترکیه به حمله وزیرخارجه اسرائیل به اردوغان
  • اردوغان: نام نتانیاهو به عنوان قصاب غزه در تاریخ ثبت شده است | کسی که می‌خواهد فرعون امروز را ببیند، راه دور نرود ...