Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-27@23:26:44 GMT

غرب به دنبال تطهیر گروهک تروریستی منافقین

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۲۵۷۶۶

غرب به دنبال تطهیر گروهک تروریستی منافقین

 مجله نیوزویک به مناسبت برگزاری نشست گر‌وهک تروریستی منافقین  در تاریخ ۱۹ تیر ماه  ۱۴۰۰، در گزارشی به قلم دیوید برننان (DAVID BRENNAN) ، با بررسی سوابق و عملکرد تروریستی گروهک منافقین تلاش کرد از زبان عناصر وابسته به این گروهک به اتهامات وارده به منافقین پاسخ دهد. 

در همین خصوص نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران در ژنو با ارسال بیانیه ای برای نشریه نیوزویک تاکید کرد که گروهک منافقین همچنان ماهیت تروریستی خود را حفظ کرده و در ترور دانشمندان هسته ای ایران با رژیم صهیونیستی همکاری کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«بهرام حیدری» رایزن نمایندگی دائم  جمهوری اسلامی ایران در ژنو، برگزاری نشست گروهک تروریستی منافقین در تاریخ ۱۹ تیرماه ۱۴۰۰ را نشان دهنده عمق انحطاط سیاسی آمریکا و ورشکستگی سیاسی و اخلاقی مخالفان جمهوری اسلامی ایران خواند که به راحتی فریب چنین فرقه تروریستی منفور و رقت انگیز که مرتکب جنایات تروریستی نظیر ترور، بمبگذاری و خرابکاری شده و جان هزار نفر از ایرانیان را گرفته اند، را می خورند.

رایزن نمایندگی ایران در ژنو افزود: منافقین ماهیت تروریستی خود را  کماکان حفظ کرده و به انجام ترورها در داخل ایران از جمله ترور دانشمندان ایرانی در تبانی با رژیم اسرائیل ادامه داده است. با این حال  آمریکا و اتحادیه اروپا تلاش کرده اند که ماهیت تروریستی این فرقه تروریستی را  نادیده گرفته و تطهیر کنند و از آن به عنوان  اهرم فشاری علیه ایران استفاده کنند.

رایزن نمایندگی ایران در ژنو همچنین اتهامات وارده علیه اسدالله اسدی دیپلمات ایرانی زندانی در بلژیک را رد کرد و این اتهامات را بسیار دور از حقیقت خواند.

وی اتهام زنی‌ها علیه اسدالله اسدی را توطئه ای طراحی شده از جانب گروهک منافقین و برخی سرویس ها خواند./فارس

منبع: فردا

کلیدواژه: گروهک تروریستی منافقین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۵۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایندگی ایران: ضرب و شتم، مدافعان حقوق بشر را ساکت نمی‌کند

نمایندگی دائم ایران در ژنو: ما به شدت سرکوب وحشیانه و خشونت آمیز اعتراضات مسالمت آمیز و صلح آمیز طرفدار فلسطین در دانشگاه‌های ایالات متحده را محکوم می‌کنیم. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، نمایندگی دائم ایران در ژنو با انتشار تصاویری از شدت سرکوب وحشیانه طرفداران فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا نوشت: ما به شدت سرکوب وحشیانه و خشونت آمیز اعتراضات مسالمت آمیز صلح آمیز طرفدار فلسطین در دانشگاه‌های ایالات متحده را محکوم می‌کنیم. 

نمایندگی ایران با تاکید بر اینکه این میزان از وحشیگری یک نگرانی جدی است، ادامه داد: وحشیگری پلیس ایالات متحده و استفاده بیش از حد از زور در طول تجمعات مسالمت آمیز و هدف قرار دادن دانشجویانی که از پایان دادن به جنگ نسل کشی در غزه حمایت و طرفداری می‌کنند، یک نگرانی جدی است.

نمایندگی ایران با اشاره به اینکه تظاهرکنندگان دقیقاً خواستار پایان دادن به شراکت آمریکا در نسل کشی جاری در غزه به نام خود هستند، افزود: شلیک و ضرب و شتم به معترضان مسالمت آمیز، که خط مقدم مدافعان حقوق بشر هستند را ساکت نمی‌کند، بلکه فقط بر ضرورت مبارزه مجدد برای عدالت برای فلسطین تاکید می‌کند. 

نمایندگی ایران در پایان نوشت: حملات پلیس به دانشجویان و اساتید دانشگاه، میزان دستگیری‌ها و شرایط دستگیرشدگان به شدت نگران کننده است و ما خواهان آزادی تمامی بازداشت شدگان هستیم.

کنعانی:‌ آمریکا شایستگی اظهارنظر در مورد حقوق بشر را نداردخیزش سراسری دانشگاه‌های آمریکا علیه صهیونیست‌ها/گزارش ویژهواکنش کنعانی به اعتراضات دانشجویان آمریکایی

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • مدیران خودرو 777، تنها نماینده صنعت خودرو ایران در اجلاس ایران و آفریقا
  • رئیسی: ایران تحریم ناپذیر است / با ترور دانشمندان نمی‌توانند دانش بومی را از ما بگیرند
  • تحریم نوعی جنگ است | با ترور دانشمندان نمی‌توانند دانش بومی را از ما بگیرند
  • آمریکا گروهک‌های تکفیری منطقه را احیا می‌کند
  • نمایندگی ایران: ضرب و شتم، مدافعان حقوق بشر را ساکت نمی‌کند
  • ببینید | روایتی از آنچه در جلسه آغازین دور جدید دادگاه منافقین گذشت
  • حضرت نجمه خاتون علیهاالسلام، مصداقی برای آیه شریفه تطهیر است
  • نقش ماموستا ملااحمد فخری در مبارزه با گروهک‌های معاند کم نظیر بود
  • هراس و نگرانی مقامات آلبانی پس از عملیات وعده صادق
  • اتهامات این ۱۰۴ نفر را پنهان نکنید + فیلم | به فکر امنیت ملی خود باشید