Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، محمد خرمگاه در نشست خبری بعد از بازی با سایپا اظهارداشت: ما از هواداران‌مان معذرت می‌خواهیم، تلاش خودمان را کردیم اما نتایج خوب نبوده است. امیدوارم هفته آخر نتیجه خوبی بگیریم و بازی را با برد به پایان برسانیم. متاسفانه بی‌انگیزگی کمی بازیکنان ما را اذیت کرد. نزدیک به ۷-۸ بازیکن که ۵ بازیکن فیکس بودند مصدوم هستند و در ۳ بازی دقیقه ۳۰ – ۳۵ خستگی بازیکنان ما را اذیت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مربی تیم فوتبال آلومینیوم ادامه داد: بازیکنانی که می‌توانستند تاثیرگذار باشند نیستند و متاسفانه در خط دفاع خیلی اذیت می‌شویم که این به خاطر خستگی است. بچه‌ها بدون استراحت لیگ را شروع کردند و این خستگی ما را آزار داده است. مهمترین نکته اینکه به خاطر داوری بازی تبریک می‌گویم. آقای فغانی در سطح جهانی قضاوت کرد و فیلم بازی را باید بارها ببینیم که در چه سطح و کلاسی قضاوت کرده است. امیدوارم همه داوران ما به این روز برسند و شرایطی باشد که فغانی را الگوی خود قرار دهند. من به او تبریک می‌گویم، فغانی مستحق داوری جهانی است.

خرمگاه خاطرنشان کرد: پیش‌بینی ما این بود که بازیکنان تحلیل بروند. برحسب نداشته‌ها برنامه‌ریزی کردیم، ما جابه‌جایی‌های زیادی داریم، جابر انصاری را در پیستون راست گذاشتیم و نوری را دفاع وسط بازی دادیم و به خاطر ناچاری ۲ بازی از او استفاده کردیم. خستگی بچه‌های ما را از پا درآورده و ۳-۴ بازی است که اذیت شده‌ایم. پاس‌های خوب که می‌شد به موقعیت تبدیل شود بچه‌ها به حریف تقدیم می‌کردند و مشکل ما ذهنی، روحی و بدنی است.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۵۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیدجلال مربی دیگر سکوت نمی‌کند

به گزارش ورزش سه بعد از اینکه در نیم فصل دوم مجوز نشستن سیدجلال حسینی روی نیمکت تیمش صادر شد حالا او یکی از دستیاران اوسمار است که لب خط می‌آید. 
در شرایطی که رافائل گونزالس تولدو و مهرداد خانیان خیلی کم لب خط می‌آیند سیدجلال بیشتر از سایر دستیاران اوسمار در کنار خط طولی حاضر شده و با بازیکنان صحبت می‌کند. 
سیدجلال در بازی با آلومینیوم اراک در همان نیمه نخست به خاطر اعتراض به قضاوت عرب براقی کارت زرد گرفت. این دومین بازی است که او در نیم فصل دوم اخطار می‌گیرد و ظاهرا اعتراض‌هایش نسبت به دوران بازیگری‌اش بیشتر است و البته به خاطر تازه کار بودنش به عنوان مربی راحت‌تر توسط داوران جریمه می‌شود.

دیگر خبرها

  • آرزوی توتی برای ده‌روسی: سال‌ها در رم بمانی
  • فدریکو والورده: مقابل منچسترسیتی تا سرحد مرگ خسته شده بودم
  • هری کین: بلینگام فصل فوق‌العاده‌ای داشته است؛ امیدوارم مقابل رئال مادرید گلزنی کنم
  • سیدجلال مربی دیگر سکوت نمی‌کند
  • امیدوارم با جام برگردیم | فوتسال در آسیا پیشرفت کرده است
  • گریه پورحمیدی در رختکن بند نمی‌آمد!
  • رکورد ویژه ستاره ایران در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • عکس‌| عملکرد عالی علیرضا فغانی در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان
  • پرسپولیس با خستگی راه مقابل آلومینیوم!