Web Analytics Made Easy - Statcounter

صفحه رسمی فیبا در اینستاگرام با انتشار تصویری از بازی امروز ایران و جمهوری چک در المپیک ۲۰۲۰ توکیو که با پیروزی چک به پایان رسید، به تلاش‌ها و سختکوشی تیم ملی ایران در این دیدار اشاره کرد.

 اولین دیدار تیم ملی کشورمان مقابل جمهوری چک در المپیک توکیو صبح امروز (یکشنبه 3 مرداد ماه) انجام شد و با نتیجه 84 بر 78 به‌سود چک به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملی‌پوشان کشورمان در نیمه دوم با تلاش زیاد اختلاف امتیاز نیمه اول را کاهش دادند، اما در نهایت این دیدار به‌سود چک به پایان رسید.

فیبا با انتشار متن زیر به تلاش‌های تیم ملی ایران مقابل چک و جبران اختلاف 21 امتیاز در کوارتر چهارم توسط ملی‌پوشان کشورمان اشاره کرده است:

«احترامی دیوانه‌وار برای ایران که بسیار به جبران اختلاف 21امتیازی نزدیک بود و در اواخر کوارتر چهارم به چهارامتیازی جمهوری چک هم رسید، تلاشی شجاعانه، غرورانگیز و تا پای جان در آوردگاه المپیک»./ سایت فدراسیون بسکتبال

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۵۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سعید احمدعباسی آقای گل جام ملت‌های فوتسال آسیا شد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند در دیدار نهایی مسابقات جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا امروز یکشنبه از ساعت ۱۴:۳۰ به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۴ بر یک ایران به پایان رسید تا فوتسال ایران برای بار سیزدهم بر بام قاره آسیا بایستد.

در پایان این رقابت‌ها سعید احمدعباسی با ۸ گل زده عنوان آقای گلی این رقابت‌ها را از آن خود کرد.

کد خبر 6091212

دیگر خبرها

  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم+ تصاویر
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم
  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • تلاش آمریکا برای در اختیار گرفتن خلیج فارس محقق نمی‌شود
  • حسن یزدانی در المپیک پاریس برابر قاتل تیلور؛ اشتباه یا احترام؟
  • کمیته ملی المپیک قهرمانی تیم ملی فوتسال را تبریک گفت
  • سعید احمدعباسی آقای گل جام ملت‌های فوتسال آسیا شد
  • دلیل باخت شهرداری گرگان به الریاضی/ مافیای بسکتبال دست ایران نیست
  • امیرعبدالهیان: روابط ایران با قاره آفریقا مبتنی بر احترام متقابل و منافع مشترک است
  • دهه سرآمدی آموزش فرصت مغتنمی برای ادای احترام به پیشگامان ساحت تولید و نشر معرفت و حکمت است