Web Analytics Made Easy - Statcounter

بلوگرانا می تواند به واسطه جا به جایی یکی از بازیکنان سابقش، درآمدی چند میلیونی به جیب بزند. 

رافینیا آلکانتارا در لیست فروش پاری سن ژرمن قرار گرفته است و این می تواند خبر خوبی برای بارسلونا باشد. 

به گزارش طرفداری و به نقل از موندو دپورتیوو، بارسلونا هنگام واگذاری رافینیا به پاری سن ژرمن، مقرر کرد که ۳۵ درصد از مبلغ انتقال بعدی این بازیکن باید به آن ها برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا گفته می شود PSG روی این هافبک برچسب ۱۰ میلیون یورویی زده است و این یعنی اگر او در ازای این رقم پارک دو پرنس را ترک کند، ۳.۵ میلیون یورو به بارسلونا خواهد رسید. 

رافینیا در پاری سن ژرمن فرصت چندانی برای نشان دادن خودش به دست نیاورد و روی کار آمدن مائوریسیو پوچتینو به جای توماس توخل، فرصت بازی او را از آنچه بود محدودتر هم کرد. گفته می شود باشگاه هایی همچون لاتزیو، میلان و استون ویلا وضعیت این بازیکن را زیر نظر دارند. 

اخبار داغ 

این زن با شورت بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس امیر قلعه نویی مقابل دوربین طرفداری: به دغدغه های مردم رسیدگی کنید، در حق نسل جوان جفا شده است برترین های قرن با مجتبی محرمی: آندرانیک اسکندریان الگوی من بود؛ ناصر محمدخانی همان کارهای مسی را می کرد کیمیا علیزاده و در آغوش گرفتن ناهید کیانی پس از برد مقابل او / عکس عجیب اما واقعی پس از 49 سال؛ آمریکا روز اول المپیک را بدون مدال به پایان رساند واژه کیه لینی وارد دایره لغات زبان آلمانی شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۴۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی پاری سن ژرمن 3-3 لوآور (لوشامپیونه - 2023/24)

شاگردان لوئیز انریکه پیش از جدال حساس مقابل دورتموند از یک شکست خانگی در لحظات پایانی بازی فرار کردند.

دانلود (78MB)

دیگر خبرها